2023-11-30, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plastartikel
Ja förslags ta tag ordentligt i sina problem så gott det går?
Jag tror nog det finns något arbete där ute som han skulle klara av.
Om inte, sjukpension.

Ett fjantigt jobb passar inte honom. Han vill skriva på kontrakt på Warner Bros, chefsroll där passar honom bäst. Läxa upp vad som är bra content, sånt kan Rask!

Vill man inte jobba, och bestämt sig för att inte jobba, då kommer man inte jobba.
Citera
2023-11-30, 16:31
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Ett fjantigt jobb passar inte honom. Han vill skriva på kontrakt på Warner Bros, chefsroll där passar honom bäst. Läxa upp vad som är bra content, sånt kan Rask!

Vill man inte jobba, och bestämt sig för att inte jobba, då kommer man inte jobba.
Så är det!

Rask måste bestämma sig för vilken förebild han vill vara för sina barn för just nu skäms hela familjen för honom.

Fatta vilken ångest dom där gångerna man som barn ska berätta högt för alla i klassen vad ens föräldrar jobbar med, också är ungarna redan mobbade för att Kickassfarsan steker bajskorvar och lägger upp videos där han skiter, han är utan tvekan den pinsammaste farsan på hela skolan.
Citera
2023-11-30, 20:04
Medlem
Blir det någon ny video från kreatören snart? Han fick nog lite panik när siffrorna gick ner så mycket från förra. Folk i kommentarerna har talat, dem vill ha missbruksloggen! Vad ska grismunnen hitta på? Ska han ringa farsan och försöka få lite content? Kanske ta en sväng förbi i direktörsvagnen och hoppas på att han är flöddrad? Åh nej.. han var nykter idag igen.. vad ska jag nu ta mig till? Jag måste smida medans järnet är varmt tänker kreatören..

Varför kallas han grismunnen förövrigt? Är det för han ser ut som han gör i käften eller för att allt som kommer ur hans mun är grisigt?
Citera
2023-11-30, 21:07
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Blir det någon ny video från kreatören snart? Han fick nog lite panik när siffrorna gick ner så mycket från förra. Folk i kommentarerna har talat, dem vill ha missbruksloggen! Vad ska grismunnen hitta på? Ska han ringa farsan och försöka få lite content? Kanske ta en sväng förbi i direktörsvagnen och hoppas på att han är flöddrad? Åh nej.. han var nykter idag igen.. vad ska jag nu ta mig till? Jag måste smida medans järnet är varmt tänker kreatören..

Varför kallas han grismunnen förövrigt? Är det för han ser ut som han gör i käften eller för att allt som kommer ur hans mun är grisigt?
Ja vem ska hängas ut härnäst, blir det den flöddrade farsan, målaren, eller kanske sin egen bror stora ludde som får sig en känga för han inte vill göra pappan hemlös?

En sak är iaf säker, för att Rask ska må bra så måste han skada någon annan, sån är narcissisten.

På söndag är det tre veckor till jul, har man börjat stapla besvikelser under granen eller hoppas man att T & C skänker en konsol som familjen wt kan sälja nästa gång pengarna tryter i vanlig ordning?
Citera
2023-11-30, 21:50
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset

Angående ”Grismunnen” så är det väl lite båda delar. Jag tänker mest att hans tänder ser ut typ som i en grismun. Sticker åt alla möjliga håll.
Citera
2023-12-01, 01:13
Avstängd
Kickassfarsans avatar
(FB) Starta företag, HUR?

Nu har det nästan gått 13 år sedan Rask startade igång sin första egna business, måste ändå ge honom att det är lite imponerande att han fortfarande harvar på och försöker, även om det mest verkar bli soffligg och selfiefilmning numera.

https://www.bitchute.com/video/34zqhLwcTHjO/

Vad tycker ni, dags att ge städfirman ett tredje försök nu när arvet så småningom kommer från lägenhetsförsäljningen? Eller kommer han fixa en källarlägenhet och ställa ut lådorna med kläder från farfars källare medans han sitter bakom kassan helt stissig på sonens dampmediciner.

Längesedan man hörde något om podden nu, är det senaste kraschade projektet eller har han hunnit med ännu ett misslyckande i mängden som jag missat?

Avslutar med lite kuriosa, om han haft ett vanligt jobb dessa år som han föraktar så hade han dragit in drygt 5 miljoner kronor.
Senast redigerad av Kickassfarsan 2023-12-01 kl. 01:22.
Citera
2023-12-01, 01:28
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Nej, det kommer att vara ett distansarbete hemifrån till en början, kanske för alltid, vem vet.
Jag kommer ta det arbete som jag känner att jag kommer klara av, som tex telefonförsäljare.
Semester kan jag klarar mig utan första året, jag har haft semester så det räcker.
Det här var alltså 700 dagar sedan, en hungrig Rask skulle ännu en gång styra upp sitt patetiska liv, du gick en utbildning som telefonförsäljare men slutade andra dagen.

Vad har du gjort för att ta dig ut på arbetsmarknaden resterande 698 dagar undrar jag?

Hur gick det med träningen du skulle börja med men du ville inte "ta på dig för mycket"?
Citera
2023-12-01, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
(FB) Starta företag, HUR?

Nu har det nästan gått 13 år sedan Rask startade igång sin första egna business, måste ändå ge honom att det är lite imponerande att han fortfarande harvar på och försöker, även om det mest verkar bli soffligg och selfiefilmning numera.

https://www.bitchute.com/video/34zqhLwcTHjO/

Vad tycker ni, dags att ge städfirman ett tredje försök nu när arvet så småningom kommer från lägenhetsförsäljningen? Eller kommer han fixa en källarlägenhet och ställa ut lådorna med kläder från farfars källare medans han sitter bakom kassan helt stissig på sonens dampmediciner.

Längesedan man hörde något om podden nu, är det senaste kraschade projektet eller har han hunnit med ännu ett misslyckande i mängden som jag missat?

Avslutar med lite kuriosa, om han haft ett vanligt jobb dessa år som han föraktar så hade han dragit in drygt 5 miljoner kronor.

Rask den genuina entreprenören, som lovade löner som ingen kunde slå, allt innan det fanns ett företag..
Han hade som vanligt en väldigt grandios självbild om sig själv...
Ser ingen större skillnad på grismun idag, förutom att kavajen & cigarrer är borta..
Nu är det Hawaii skjorta målade naglar & någon lustig hatt kryddat med solglasögon...

Vem blir nästa offer som ska raskas? Pappa Fredrik eller bror Ludde?
Eller kommer vi få se något nytt om Estonia?
Att inte grismun kör en egen julkalender för alla sina "fans" framstjärtarna ?

Alla har sin plats i livet men vet inte om grisen skulle kunna klara av att jobba på Samhall....

Julen närmar sig hur blir det med räkningarna,hyror julmat samt julklappar??

#Trosasocräddabarnen NU!
Senast redigerad av Dirtyone 2023-12-01 kl. 08:58.
Citera
2023-12-01, 09:57
Medlem
Von.pigpelts avatar
Tillbaka efter min lila semester, har han lyckats ta livet av sin far ännu?
Citera
2023-12-01, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Tillbaka efter min lila semester, har han lyckats ta livet av sin far ännu?

DET HAR HAN INTE!!! SKITSNACK!
Citera
2023-12-01, 12:07
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
DET HAR HAN INTE!!! SKITSNACK!
Vadå skitsnack, det var ju en fråga...
Citera
2023-12-01, 12:58
Medlem
abvs avatar
Nej nu blir jag besviken. Varför använder han den gamla överanvända pälsbilden?

https://ibb.co/d6SzKsw

Där var han ju en spritsvullen tryckkokare med känslorna utanpå kroppen. Han är ju inte ens samma person längre han har ju gått ner flera kilon. Han måste verkligen uppdatera med pälsbilden 2.0 nu när han skaffat sig en ny pundarpäls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in