2023-11-25, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
Hon har även valt att damma av den gamla myten om att Israel mördar palestinier för att sälja deras organ utomlands så det kommer säker något om att de använder blod för att baka bröd närsom...

Ja, jag såg det.. Att SW och LD inte förstår själva att deras antisemitism är farlig. De ska nog ta och öppna historieböckerna och läsa om hur förintelsen började. Den började med precis sådan propaganda som feminister sitter och sprider nu idag.. Och att de går på och delar så mkt propaganda direkt från en terror-organisation visar också att det antingen har brunnit i deras huvuden av alla hemska krigsklipp de tittar på eller så är de bara lättlurade. De skulle också behöva öppna historieböckerna och läsa om regionens historia. Var judarnas ursprung finns, var språket hebreiska härstammar ifrån och varför det inte finns en enda jude i regionen utanför Israel där det förut fanns hundratusentals.
Citera
2023-11-25, 18:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Strandsnickan
Ja, jag såg det.. Att SW och LD inte förstår själva att deras antisemitism är farlig. De ska nog ta och öppna historieböckerna och läsa om hur förintelsen började. Den började med precis sådan propaganda som feminister sitter och sprider nu idag.. Och att de går på och delar så mkt propaganda direkt från en terror-organisation visar också att det antingen har brunnit i deras huvuden av alla hemska krigsklipp de tittar på eller så är de bara lättlurade. De skulle också behöva öppna historieböckerna och läsa om regionens historia. Var judarnas ursprung finns, var språket hebreiska härstammar ifrån och varför det inte finns en enda jude i regionen utanför Israel där det förut fanns hundratusentals.

JoJo men det där kommer inte hända igen eftersom de står inte ensamma idag.

Aldrig. Vi måste försöka avhjärntvätta henne.

Vill inte göra en raidtråd men hur avhjärntvättar vi Natascha?

Alltså inte ens på skämt?

Jaja inte på en lördagskväll för i h-lvete.
Citera
2023-11-28, 15:33
Medlem
coconutoils avatar
Haha, nu tycker hon att hamas har tagit hand om sina gisslan! Jo tjena efter att dom mördat deras föräldrar! Helt ärligt, hon är riktigt störd.

Med hennes retorik så är det okej för en man att misshandla sin kvinna så länge han säger förlåt och köper henne rosor efteråt?

Vittnesmål från gisslan som hamas-sympatisörer blundar för:

https://x.com/eksymons/status/1729420954684580339?s=46&t=rYHUdMaURDmyKXbWuOMMRg

”Aunt of one of French child hostages released says he was beaten by many people incl. civilians as taken into Gaza; each time a child hostage cried it was threatened with a gun to shut up ; Hamas forced children to watch films of Oct 7 pogrom murders. Eitan’s dad still a hostage”

Önskar all lycka till Oskar som är fri från monstret Natashja.
Senast redigerad av coconutoil 2023-11-28 kl. 16:00.
Citera
2023-11-28, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coconutoil
Haha, nu tycker hon att hamas har tagit hand om sina gisslan! Jo tjena efter att dom mördat deras föräldrar! Helt ärligt, hon är riktigt störd.

Med hennes retorik så är det okej för en man att misshandla sin kvinna så länge han säger förlåt och köper henne rosor efteråt?

Vittnesmål från gisslan som hamas-sympatisörer blundar för:

https://x.com/eksymons/status/1729420954684580339?s=46&t=rYHUdMaURDmyKXbWuOMMRg

”Aunt of one of French child hostages released says he was beaten by many people incl. civilians as taken into Gaza; each time a child hostage cried it was threatened with a gun to shut up ; Hamas forced children to watch films of Oct 7 pogrom murders. Eitan’s dad still a hostage”

Önskar all lycka till Oskar som är fri från monstret Natashja.

Ja, det är helt sjukt faktiskt att hon väljer att gå på Hamas propaganda om hur de hållt gisslan så fint. Hon har ju länge tjatat om att gisslan inte får prata med pressen för att Israel ska styra dem men nu när de gör det så ignorerar hon det totalt. Hon ignorerar allt som du nämde samt att den stackars lilla Emily som va kidnappad helt utan föräldrar eller annan släkt trodde att hon varit kidnappad i ett år och att hon bara viskade när hon blivit frigiven och kommit hem..

Varför tror LD och SW och andra vänsterfeminister för den delen att de måste sprida hat och terrorpropaganda för att någon ska tycka att kriget är fruktansvärt? Jag tror alla hennes följare redan tycker kriget är hemskt och de flesta vill nog att det ska ta slut. Jag hoppas inte att alla hennes följare är så antisemitiska som henne och hennes lilla kommenterande skara. För mig har detta krig och påföljande effekter i Sverige tyvärr varit ett uppvaknande från vänsterdvalan i tron om att jag har röstat och tyckt rätt, stått upp för allas rättigheter och jämställdhet. Det blir att tänka om framöver..
Citera
2023-11-28, 19:54
Medlem
coconutoils avatar
Citat:
Varför tror LD och SW och andra vänsterfeminister för den delen att de måste sprida hat och terrorpropaganda för att någon ska tycka att kriget är fruktansvärt? Jag tror alla hennes följare redan tycker kriget är hemskt och de flesta vill nog att det ska ta slut. Jag hoppas inte att alla hennes följare är så antisemitiska som henne och hennes lilla kommenterande skara. För mig har detta krig och påföljande effekter i Sverige tyvärr varit ett uppvaknande från vänsterdvalan i tron om att jag har röstat och tyckt rätt, stått upp för allas rättigheter och jämställdhet. Det blir att tänka om framöver..

Håller med!
Senast redigerad av coconutoil 2023-11-28 kl. 19:59.
Citera
2023-11-29, 22:46
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coconutoil

Har Natasha ens kommenterat på till exempel hur Israelska fångar blir mottagna när de tages ut ur Palestina?

Eller ja, stenkastare är förtryckta, glömde bort.
Citera
2023-11-30, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Har Natasha ens kommenterat på till exempel hur Israelska fångar blir mottagna när de tages ut ur Palestina?

Eller ja, stenkastare är förtryckta, glömde bort.

Nix. Inte nämnt ett ord. Inte heller om de Thailändska fångarnas vittnesmål. Inte heller om varför Hamas har hållt Thailändare gisslan i över en månad. Är fattiga arbetare från Thailand också en del av förtrycket enligt LD tro?

Det är också lite märkligt att hon inte nämner Iran. Tidigare i år va hon väldigt aktiv emot den iranska regimen och uttryckte stöd för den iranska revolutionen. Den iranska regimen stödjer Hamas. Och lyssnar man på Iranierna nu så stöttar de Israel i kampen mot Hamas. LD är för Hamas men emot Iranska regimen.. måste vara lite kogntitiv dissonans i hennes huvud. Skulle vara intressant att höra LD resonera kring det!
Citera
2023-11-30, 12:16
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Nix. Inte nämnt ett ord. Inte heller om de Thailändska fångarnas vittnesmål. Inte heller om varför Hamas har hållt Thailändare gisslan i över en månad. Är fattiga arbetare från Thailand också en del av förtrycket enligt LD tro?

Det är också lite märkligt att hon inte nämner Iran. Tidigare i år va hon väldigt aktiv emot den iranska regimen och uttryckte stöd för den iranska revolutionen. Den iranska regimen stödjer Hamas. Och lyssnar man på Iranierna nu så stöttar de Israel i kampen mot Hamas. LD är för Hamas men emot Iranska regimen.. måste vara lite kogntitiv dissonans i hennes huvud. Skulle vara intressant att höra LD resonera kring det!

Gud jag hoppas att de som inte är mega-blockade av Natasha nämner detta...

För att bli mega-blockade.
Citera
2023-11-30, 13:09
Medlem
obscenitets avatar
Citat:

Hon har postat om de thailändska arbetarna och hur bra de haft det. Kramkalas med hamas och att det var bättre förhållanden hos hamas än att vara arbetskraft hos Israel.
Citera
2023-11-30, 13:18
Medlem
coconutoils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obscenitet
Hon har postat om de thailändska arbetarna och hur bra de haft det. Kramkalas med hamas och att det var bättre förhållanden hos hamas än att vara arbetskraft hos Israel.

Undrar vad hon har att säga om att hamas ska överlämna 3 lik idag, alla avrättade av hamas. Jag gissar på att hon kommer vrida på sanningen och säga att Israels bombningar orsakat deras död.
Senast redigerad av coconutoil 2023-11-30 kl. 13:25.
Citera
2023-11-30, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av obscenitet

Haha ja jag såg det nu. Och hur kära de kidnappade kvinnorna och barnen är i Hamas-soldaterna. Man ser ju hur det tindrar i deras ögon! Alltså hur mår man om man ger sig på oskyldiga unga kvinnor och barn vars enda brott, förutom att vara judar, är att blivit kidnappade? De har fått se sina familjer brutalt mördas och våldtas för att sedan kidnappas och hållas under vidriga förhållanden i nästan två månader. Sen inte veta att de ska släppas fram till att de faktiskt är släppta och så sitter feminist-tanter på sina rumpor i sina bekväma vardagsrum och HÅNAR dem ytterligare för att de försöker spela med i Hamas vidriga lekar. FÖR ATT ÖVERLEVA! Hur kan hon sitta och HÅNA kidnappningsoffer?

Sådan dubbelmoral och total likgiltighet för människoliv som LD uppvisar har gjort mig helt förskräckt.
Citera
2023-11-30, 14:55
Medlem
Psykfallet har nu hemfallit åt memes där en spjälsäng tillhörande terrorns offer har photoshoppats full med vattenmeloner och det skrattar häxan gott åt. Undrar om kärringen kommer ut som nazist eller taliban lagom till julafton för att hon är en rabiat judehatare får nog anses så belagt att det inte är en diskussionsfråga längre. Jag tyckte en smula synd om henne tidigare för den isolering och ekonomiska framtid som väntar henne men nu känner jag att hon förtjänar det till 100 %.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in