2023-11-23, 17:15
Medlem
Och nu ett långt inlägg om att är det Israels fel att judehatet finns!
Dvs Lady Dahmer tycker alltså att det är judarnas fel att folk hatar judar.. hmmmm undrar om Adolf H också tyckte att judarna hade sig själva att skylla..
Citera
2023-11-23, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strandsnickan
Och nu ett långt inlägg om att är det Israels fel att judehatet finns!
Dvs Lady Dahmer tycker alltså att det är judarnas fel att folk hatar judar.. hmmmm undrar om Adolf H också tyckte att judarna hade sig själva att skylla..
Hon har även valt att damma av den gamla myten om att Israel mördar palestinier för att sälja deras organ utomlands så det kommer säker något om att de använder blod för att baka bröd närsom...
Citera
2023-11-23, 18:29
Medlem
obscenitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
Jag kollade precis på de där länkarna och jag ångrar mig innerligt. Fy fan så horribelt. Avråder andra från att kolla om man inte måste. Men ja, jag blir påmind om vilket jävla as LD är som förnekar den terror som hon så uppenbart vet har ägt rum.
Hon tycker det är fake news och att Hamas är frihetskämpar och varit snäll mot gisslan och att det var IDF som sköt ihjäl civila israeler.
Däremot delar hon själv hejvilt utan källkritik…propaganda för hamas.
Citera
2023-11-23, 22:12
Medlem
Ograsts avatar
Sov LD under historielektionerna? Hennes okunskap är frapperande usel!

https://www.expressen.se/noje/influencern-gaza-ar-ett-koncentrationslager/
Citera
2023-11-23, 22:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
Både Wolter och LD får en släng av sleven även i Fokus i en krönika signerad Anna Nachman. Ytterligare en profil som konstaterar LDs antisemitism. Ganska fascinerande ändå att se fler och fler belysa det.

Fast den människan har iofs gjort det sin grej att flirta med antisemitvänstern och deras näthatare så varför är hon förvånad.

Anna är ett j-vla troll som trollat sen Elitlistan.
Citera
2023-11-23, 22:17
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst

«”Nej jag relativiserar inte Förintelsen. Det som sker här är att omvärlden och media relativiserar det som pågår i Gaza genom att kalla ett livestreamat folkmord för självförsvar.
Att inte kunna dra paralleller mellan det som sker i Gaza i dag med Nazityskland är ett lågvattenmärke i begåvning.”

Du beskriver Gaza som ett koncentrationsläger, hur resonerar du kring det?
”Jag tror på att kalla saker vid sitt rätta namn.”

Angående Anders Perssons uppfattning att hennes uttalanden är antisemitiska svarar hon:
”Anklagelser om antisemitism är en härskarteknik där man försöker skrämma till tystnad och lydnad och jag går inte med på det.”»
Citera
2023-11-23, 22:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
«”Nej jag relativiserar inte Förintelsen. Det som sker här är att omvärlden och media relativiserar det som pågår i Gaza genom att kalla ett livestreamat folkmord för självförsvar.
Att inte kunna dra paralleller mellan det som sker i Gaza i dag med Nazityskland är ett lågvattenmärke i begåvning.”

Angående Anders Perssons uppfattning att hennes uttalanden är antisemitiska svarar hon:
”Anklagelser om antisemitism är en härskarteknik där man försöker skrämma till tystnad och lydnad och jag går inte med på det.”»

Nazityskland alltså? Jag gillar grönsaker från Israel generellt men de har varken uppfunnit TVn eller bilen så det är ingen bra jämförelse alls.

Äh hon resonerar som en nazist. Det är rätt uppenbart att hon är slut i alla sammanhang.

Sustenance camwhore in the making som sagt.
Citera
2023-11-24, 08:44
Avslutad
https://www.expressen.se/nyheter/varlden/uppgifter-hamas-slapper-thailandsk-gisslan/

Oj titta. Tydligen ljuger thailändska regeringen om att deras medborgare dödats. Vilken kontroll Israel har över dessa buddister.
Ska vi ta och titta på hur de dog?
Senast redigerad av Gotterfunken 2023-11-24 kl. 08:47.
Citera
2023-11-24, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst

Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos

Det var ju också en hisnande kommentar hon hade på insta om Expressens artikel:
”Är inte heller särskilt imponerad av att man förminskar mig till ”influencer” (???) och sätter mig i motsats till ”forskare” och ”professor”, ett tydligt retoriskt knep för att vinkla det som sägs och framställa mig som nån liten tjej på instagram som gillar läppstift och skor (jo jag gillar läppstift och skor) som tycker till om något hon har noll koll på. Jag har varit aktiv i den politiska debatten i 15 år, aldrig låtit mig köpas eller styras av företag, samarbeten eller trender.”

För att hon har orerat och skrikit på internet i 15 år så har hon alltså rätt? Och en forskares uttalanden är ett retoriskt knep?
Citera
2023-11-24, 10:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Klockaren99
Det var ju också en hisnande kommentar hon hade på insta om Expressens artikel:
”Är inte heller särskilt imponerad av att man förminskar mig till ”influencer” (???) och sätter mig i motsats till ”forskare” och ”professor”, ett tydligt retoriskt knep för att vinkla det som sägs och framställa mig som nån liten tjej på instagram som gillar läppstift och skor (jo jag gillar läppstift och skor) som tycker till om något hon har noll koll på. Jag har varit aktiv i den politiska debatten i 15 år, aldrig låtit mig köpas eller styras av företag, samarbeten eller trender.”

För att hon har orerat och skrikit på internet i 15 år så har hon alltså rätt? Och en forskares uttalanden är ett retoriskt knep?

Hon är född 1976.

Jag garanterar att ingen tar henne för nån liten tjej.
Citera
2023-11-25, 02:24
Medlem
coconutoils avatar
Tror ni lady Dahmer fortfarande supportar hamas när hon får reda på att palestinier i Västbanken nyligen avrättat två av sina egna?
Avrättade och upphängda i en elstolpe medan pöbeln filmar och ser på…

https://x.com/jonathan_elk/status/1728178602347257893?s=46&t=rYHUdMaURDmyKXbWuOMMRg
Senast redigerad av coconutoil 2023-11-25 kl. 02:27.
Citera
2023-11-25, 03:33
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coconutoil
Tror ni lady Dahmer fortfarande supportar hamas när hon får reda på att palestinier i Västbanken nyligen avrättat två av sina egna?
Avrättade och upphängda i en elstolpe medan pöbeln filmar och ser på…

https://x.com/jonathan_elk/status/1728178602347257893?s=46&t=rYHUdMaURDmyKXbWuOMMRg

De bara råkade hänga sig själva i en snara.

Gud, vad elaka alla är mot antisemiten! Kan inte en kvinna få hata judar i fred?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in