2023-11-27, 22:01
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Rebus Fluff #316
Förnamn: Finns i chatten
Efternamn: Hub + motsatsen till upp

Född: 4000 / 2

23 bast och bor hemma hos mamsen och pappsen. Inte sunt någonstans.
Även storasyrran som är 27 bast bor hemma än. Verkar vara en dysfunktionell familj, där båda barnen fortfarande bor hemma trots att de borde flyttat hemifrån för längesedan.
Citera
2023-11-27, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Vilken krake... Oskuld?
Han säger i presentationen på IG att han har flickvän som han delvis bor med så troligtvis inte oskuld.
Citera
2023-11-27, 22:07
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Han säger i presentationen på IG att han har flickvän som han delvis bor med så troligtvis inte oskuld.
Menar du alltså på fullaste allvar att detta förbannade raset Fluffgäddan #316 har FLICKVÄN? (kanske gift till o med)
Jag inser mer & mer då jag tittar på Dumpen- hur illa det är med svenska folket. Invandrare är ju rena nåden i jämförelse, herregud...
Citera
2023-11-27, 22:10
Medlem
Crankyshake2s avatar
Gillar hur #316 lägger upp de i början av chatten. Typ som att han har en eftertraktad fetisch många är fascinerade av. Han verkar väldigt uppbokad. ”Jag är ledig hela nästa vecka” Kanske vi skulle gå ihop och boka upp en träff 😅
Citera
2023-11-27, 22:11
Medlem
Storanglarens avatar
är med på sidan 12 och 13 här...

https://www.swecon.se/globalassets/swecon-magazine-2023-3.pdf
Citera
2023-11-27, 22:13
Medlem
Crankyshake2s avatar
”Från 19 till 21 bjuder jag på fluff för dom som vill ha bilder och filmer” Hahahahaha. Skrattar så jag dör. Undra vart man vänder sig för att få ta del av detta?
Citera
2023-11-27, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
”Från 19 till 21 bjuder jag på fluff för dom som vill ha bilder och filmer” Hahahahaha. Skrattar så jag dör. Undra vart man vänder sig för att få ta del av detta?
Haha ja det var faktiskt roligt skrivet!
Fattar dock inte hur han får till det hemma i pojkrummet hos föräldrarna, man kan ju aldrig vara säker på att få vara ostörd.
Citera
2023-11-27, 22:20
Medlem
139s avatar
Det kanske redan har nämnts här, men jag noterade nu att allas vår Hank verkar ha genomgått en skilsmässa. Han står fortfarande skriven ihop med kvinnan på samma adress, men hon har dumpat hans efternamn och tagit tillbaka sitt gamla efternamn.

Jag undrar om han sa "vad menar du med det där?" när hon gav honom skilmässodokumenten att skriva under.
Citera
2023-11-27, 22:23
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Det kanske redan har nämnts här, men jag noterade nu att allas vår Hank verkar ha genomgått en skilsmässa. Han står fortfarande skriven ihop med kvinnan på samma adress, men hon har dumpat hans efternamn och tagit tillbaka sitt gamla efternamn.

Jag undrar om han sa "vad menar du med det där?" när hon gav honom skilmässodokumenten att skriva under.
Så bajsmannen har alltså blivit singel nu? Nu så flockas honorna, det måste ju vara lukrativt att bli ihop med en kändis som Bajs-Hank..
Citera
2023-11-27, 22:29
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2

Det låter som om "Lille Fluffs" Fluffafton kan komma att bli ännu mer fullbokad efter detta.
Citera
2023-11-27, 22:31
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Det låter som om "Lille Fluffs" Fluffafton kan komma att bli ännu mer fullbokad efter detta.

Absolut. Håller i detta nu på att ta ut skilsmässa från min man och flytta ner från Norrland 😆😆😆
Citera
2023-11-27, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreas.karl1254
Det är många här i tråden som har en hel del negativt att säga om dessa "gäddor", jag skulle gärna vilja höra något positivt, tack!
Jag kan säga att "RickyRomaRommin" har gjort en hel del positiva saker för hbtq+ communityt i göteborgsområdet och han är en riktig eldsjäl, jag vet att han spenderat en hel del tid med barn som bara har gott att säga om honom, tycker att det är ovärdigt av dumpen att häga ut honom med tanke på hur lite bevis dem faktist hade och även med tanke på att han är funktionsnedsatt.
Det är ganska uppenbart att ni som skriver som den här muppen har ett intresse i linje med gäddornas. Försvara det egna intresset är ingen ny företeelse.

Man kan kortfattat summera det så här. Tar man dom mänskliga rättigheterna ifrån ett barn har man förbrukat sina egna rättigheter och SKA behandlas därefter. Jag säger det igen, Sverige har mycket skog och det finns ett lämpligt träd åt varje pedofil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in