2023-11-18, 03:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
#312 en tjej som skrivit till honom på fb att hon älskar honom. Hennes omslagsbilder var lite intressanta 😅
Hehe... Hon är ju nästan snygg på vissa av dom "retuscherade" bilderna. Och så en kalsong-babbe som nåt slags drömobjekt. Ja jäklar...
Citera
2023-11-18, 03:46
Medlem
#210 snutgäddan... på hans FB är han i förhållande med en man.. men på mannens FB sida står det "till minne av" ... kan han ha tagit livet av sig efter konfrontationen kanske?
Citera
2023-11-18, 04:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrjoh242
Senaste gäddan verkar ligga på den nedre delen av intelligens-skalan vilket i sin tur föranleder oss att tro att han sannolikt är socialdemokrat alt miljöpartist.

Hahaha, SO true.
Märks tydligt i chatten att han "inte har alla hästar hemma".
Citera
2023-11-18, 04:21
Medlem
Alltså gädda #200 måste vara bland dem vidrigaste gäddorna på dumpen, vill knulla spädbarn medans man trycker ungens huvud in i någons fitta... finns en bra rebus på gäddan här på FB om man söker.. han lägger upp videos och musik hela tiden på Facebook... kan inte några här gå in och klistra in hans egen dumpen länk så han vet att vi inte har glömt bort äcklet samt att flera på hans Facebook får se vad han gjort? Man kan kommentera på många av hans inlägg
Citera
2023-11-18, 05:11
Medlem
Citat:
Senaste gäddan verkar ligga på den nedre delen av intelligens-skalan vilket i sin tur föranleder oss att tro att han sannolikt är socialdemokrat alt miljöpartist.

Känns snarare som en person som gärna skyller sina misslyckanden på andra, att det är samhällets fel, lägg därtill arbetslös och förmodligen sjukskriven. Så jag gissar SD:are. De har ju högst andel arbetslösa väljare, enligt statistik från senaste valet. Bidragsparasiter.
Senast redigerad av klaustrofobin 2023-11-18 kl. 05:13.
Citera
2023-11-18, 05:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Har slagits av den funderingen jag också.
Sexualitet är mer tabu än tagandet av liv? Jag tror fan det....

Vad har våldta barn med sexualitet att göra?

Creep.
Citera
2023-11-18, 05:20
Avslutad
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Känns snarare som en person som gärna skyller sina misslyckanden på andra, att det är samhällets fel, lägg därtill arbetslös och förmodligen sjukskriven. Så jag gissar SD:are. De har ju högst andel arbetslösa väljare, enligt statistik från senaste valet. Bidragsparasiter.

Jaha, jag tror han röstar blankt. Det verkar ju fan vara helt blankt uppe i skallen på tomten!

- Jag vet inte.
- Ber om ursäkt.

Senast redigerad av Inget.internet 2023-11-18 kl. 05:28.
Citera
2023-11-18, 05:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Jaha, jag tror han röstar blankt. Det verkar ju fan vara helt blankt uppe i skallen på tomten!

- Jag vet inte.
- Ber om ursäkt.

Han är ju inte dummare ändå att han snabbt fimpade sin Facebook och skaffade sig dold identitet. Så kommunist är min gissning, om han nu inte är S eller MP. Han ser ju sluskig ut.
Citera
2023-11-18, 05:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Han är ju inte dummare ändå att han snabbt fimpade sin Facebook och skaffade sig dold identitet. Så kommunist är min gissning, om han nu inte är S eller MP. Han ser ju sluskig ut.
Jaså? Han har åtminstone 3 ST Facebook-konton och jag kommer in på samtliga. Syns på Ratsit också. Du kanske blandar ihop korten...
Citera
2023-11-18, 06:06
Avstängd
Citat:
Jaså? Han har åtminstone 3 ST Facebook-konton och jag kommer in på samtliga. Syns på Ratsit också. Du kanske blandar ihop korten...

Så om du går in på Ratsit så ser du denne pedofils uppgifter?
Citera
2023-11-18, 06:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Så om du går in på Ratsit så ser du denne pedofils uppgifter?
Javisst.
Citera
2023-11-18, 06:23
Avstängd
Citat:
Javisst.

Konstigt. Är du en validerad medlem på Ratsit?

Kanske är jag som borde börja rösta på S/MP/V - jag verkar ju också vara tillräckligt dum i huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in