2023-11-26, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbelibus
Någon som har koll på gädda 194??
https://dumpen.se/2023/02/25/den-flyende-gaddan-napp-194-stockholm/
Välutbildad och bor tydligen kvar i villa idyllen med frugan..

Det var någon som gjorde en sammanställning på de Gäddor som bodde kvar med frugan i våras (tror jag), och det visade sig att påfallande ofta stannade frugan kvar hos Gäddan. Vilket inte säger så lite om det kvinnliga psyket (om man får generalisera) kontra det manliga. Lek med tanken på att scenariot vore det omvända - att kvinnorna sökte unga pojkar på chatt-appar med tillhörande vidriga konversationer och blev ertappade av Dumpen. Hur många av männen tror du hade tvekat längre än två sekunder på att slänga ut pedofilissan?
Citera
2023-11-26, 15:11
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vraalaak
Det var någon som gjorde en sammanställning på de Gäddor som bodde kvar med frugan i våras (tror jag), och det visade sig att påfallande ofta stannade frugan kvar hos Gäddan. Vilket inte säger så lite om det kvinnliga psyket (om man får generalisera) kontra det manliga. Lek med tanken på att scenariot vore det omvända - att kvinnorna sökte unga pojkar på chatt-appar med tillhörande vidriga konversationer och blev ertappade av Dumpen. Hur många av männen tror du hade tvekat längre än två sekunder på att slänga ut pedofilissan?

#291 Gubben till den här kåt-kärringen verkar då bo kvar med en som suger av 5-åringar! Fyfan vilken vidrig kärring!
https://dumpen.se/2023/10/11/hongadda-i-skolmiljo/

Hade hon levt på 1600-talet hade kyrkan bränt henne på bål, med grunden att hon var en häxa.
Senast redigerad av Eerki18cm 2023-11-26 kl. 15:17.
Citera
2023-11-26, 16:09
Medlem
Vad hände med han handbollstränaren och läraren, fick han behålla jobbet. Folk var ju så hemskt upprärda över att Dumpen hängde ut en lärare som pratade om att köra ner kuken i halsen på 14åringar
Citera
2023-11-26, 20:39
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars-1970
Lite mera information kring KarlT (napp 302). Patr*k V (1983)

Han är fortsatt gift (skilsmässa tar tid, barn o betänkande tid) och vid händelsen bodde han på området Kronoparken i Karlstad (flyttat till Sunnemo)

Då han ännu inte är dömd så är det inte så konstigt att han få jobba kvar, tror inte ens arbetsgivaren vet? att han är fast gädda #302 i Dumpen-fällan.

Frun 6år äldre (Victor*a enlig VF) är vida ökänd i Karlstad. Tidigare bråk i förening, politiskparti (enligt lokalmedia) osv. är inte anställd, saknar utbildning och har inte något norm jobb. Hon älskar att synas och är titt som tätt i media.

Det är dock riktigt synd om henne i detta fall, full sympati. Noterar VF, SVT, Aftonbladet, SR osv. Så hon maxar medialjuset.

Personlig åsikt att Dumpen är oändligt bra, men konfrontation i #302 var helt bedrövlig av hon Lotta.
Vissa människor är sådär. Möjligen smart av henne att maxa rampljuset. Hon får sitt namn exponerat och det är inte alltid fel. Kan ju leda till något, för henne positivt, i förlängningen.

Citat:
Ursprungligen postat av vraalaak
Man ska inte underskatta hur fästa män kan bli vid sina kvinnor. Faktum är att män ofta har svårare att ta sig tillbaka efter en skilsmässa. Så jag tror tvärtom mot vad du föreslår. De flesta män skulle nog, liksom kvinnorna gör, fortsätta leva med sin pedofilinna. En del störda jävlar skulle nog till och med gå igång på det.
Citera
2023-11-26, 20:51
Medlem
Nattiskatts avatar
”Den flyende mannen”, är banne mig en av de roligaste konfrontationerna av gäddorna.

https://dumpen.se/2022/01/16/den-springande-mannen-napp-igen/

Inte nog med att han ljuger otroligt dåligt, han nekar även att det är han på bilden, drar ner luvan för att skylla på att håret inte ser likadant ut. Sen säger han att han är mörk och att mannen på bilden är vit - trots att man helt klart och tydligt ser att det är han.

Det roligaste av allt är när Sara säger ”vi kommer att ringa hit polis nu”, precis då hörs sirener en bit bort och gäddan springer iväg samtidigt som polisbilar med blåljus och sirener kör förbi, han blir rädd och tror att de ska ta honom. Det var ett väldigt komiskt sammanträffande i rätt tidpunkt, se honom få bråttom iväg när polisen råkar köra förbi.
Citera
2023-11-26, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eerki18cm
#190 https://dumpen.se/2023/02/07/vasaloppsgaddan-napp-190-orebro/

Det är många gäddor att ha koll på, denne gädda som vid konfrontationen hette Anders och var målare, fick det körigt efter konfrontationen, blev utslängd och flyttlasset i gick i första läget till Västerås.
Han var så förblindad av sin kärlek/kåthet till Ida -14år att han efter konfrontationen fortfarande trodde att hon existerade på riktigt.
Åkte skidor i klubben: Karlslunds IF SF

Edit: Har hittat honom vid liv boende i Västerås med nya namn.

Förnamn: Delar han med … Gessle från Halmstad.
Andranamn: Samma som Alfèn tonsättaren börjar på H fyra bokstäver (googla tonsättare Alfén)
Efternamn: Ett -sson namn och han är son till Hans
Bil: Samma Volvo V60 han hade vid konfrontationen.
Född: Året mellan 1965 och 1967. Månad den mellan Juni och Augusti, Dag den sista i den månaden.
Thx!
Yrke stämmer oxå om jag minns rätt.
Citera
2023-11-26, 21:08
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattiskatt
”Den flyende mannen”, är banne mig en av de roligaste konfrontationerna av gäddorna.

Inte nog med att han ljuger otroligt dåligt, han nekar även att det är han på bilden, drar ner luvan för att skylla på att håret inte ser likadant ut. Sen säger han att han är mörk och att mannen på bilden är vit - trots att man helt klart och tydligt ser att det är han.

Det roligaste av allt är när Sara säger ”vi kommer att ringa hit polis nu”, precis då hörs sirener en bit bort och gäddan springer iväg samtidigt som polisbilar med blåljus och sirener kör förbi, han blir rädd och tror att de ska ta honom. Det var ett väldigt komiskt sammanträffande i rätt tidpunkt, se honom få bråttom iväg när polisen råkar köra förbi.

De har haft riktigt bra tajming några gånger Sara och Patrik. Den här och tiktokjanne står ut som närapå perfekt tillfälle att konfrontera. Vill minnas att någon tidig gädda cyklade och cykeln föll sönder mitt framför kameran...eller minns jag fel här? Han tappade väl ett hjul tror jag. Perfekt tajming....vad är oddsen för det liksom? Mitt framför kameran.
Citera
2023-11-26, 21:15
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattiskatt

Den där snubben hade ju i blodet att springa ifrån snuten. Remmade iväg reflexmässigt så fort han hörde sirener. Springer som en gammal kärring gör han dock. 😅
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-11-26 kl. 21:25.
Citera
2023-11-26, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Mer om gädda 200

Alltså han i Norrköping som ville knulla ett spädbarn till döds, samt häromdagen la upp något på sin tiktok om "lilla hjärtat" - en bild kavalkad tillsammans med en helt avskyvärd musik/text

Gädda 200 LinkedIn säger följande

Vikarie och fast anställd inom Norrköpings kommun, vård och omsorg samt lagerarbetare på Rusta centrallager Norrköping och nyligen tillsvidareanställd på Martin & Servera som lagermedarbetare i Norrköping.

Oavsett vad han/honhen/den gör skall aset aldrig glömmas

Gädda 200 hänger och kommenterar mycket i en Facebookgrupp som heter "Gott och blandat lives 24/7" han kommenterar ofta smörande på kvinnors inlägg
Citera
2023-11-26, 22:22
Medlem
Hatabusets avatar
Är det bara hos mig det är flera luckor i de senaste gäddvideorna? Jag ser inte 314, 307, 303, 302, 301, 300, 299, 298, 296 osv..
Citera
2023-11-26, 22:23
Medlem
vitalsignss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatabuset
Är det bara hos mig det är flera luckor i de senaste gäddvideorna? Jag ser inte 314, 307, 303, 302, 301, 300, 299, 298, 296 osv..
Du får trycka in numren i dumpens sökruta så kommer de. De är inte borta, bara sidan som är kass.
Citera
2023-11-26, 22:28
Medlem
Nattiskatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
De har haft riktigt bra tajming några gånger Sara och Patrik. Den här och tiktokjanne står ut som närapå perfekt tillfälle att konfrontera. Vill minnas att någon tidig gädda cyklade och cykeln föll sönder mitt framför kameran...eller minns jag fel här? Han tappade väl ett hjul tror jag. Perfekt tajming....vad är oddsen för det liksom? Mitt framför kameran.

Tänkte också på ”coachjanne” som han kallade sig på TikTok, som satt på sin soffa med drack ett glas vin för att fira 30k följare i sin live och dessutom fick besök av dumpen på firandet. Troligtvis så hade de koll eller så kanske var det en ren slump, oavsett riktigt bra tajmat & roligt att se hans min förändras som om han ser döden när de kommer och knackar på rutan. Såpass förskräckt att han glömmer stänga av sin live, går iväg för att hämta en kökshandduk för att gömma huvudet. Ännu roligare att man såg honom i spegeln samtidigt som man hörde dumpen medan han fortfarande var live. De använde till och med hans egna livevideo till inlägget om konfrontationen, för den säkert blev mycket bättre och roligare än deras.

Ja, just det. Hans skrothög till cykel. Han försökte cykla iväg men bakhjulet gick av mitt i allt så han fick springa till fots. Hahahaha riktigt bra tajming där med. Det är denna du menar:

https://dumpen.se/2022/01/29/vem-ar-den-cyklande-gavle-pedofilen/

Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Den där snubben hade ju i blodet att springa ifrån snuten. Remmade iväg reflexmässigt så fort han hörde sirener. Springer som en gammal kärring gör han dock. 😅
Ja, han är ju inte precis den smidigaste på att springa i alla fall. Riktigt kul att se när de blir rädda oavsett, vissa mer än andra. Hahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in