Citat:
Ursprungligen postat av
KaninHitler
De har haft riktigt bra tajming några gånger Sara och Patrik. Den här och tiktokjanne står ut som närapå perfekt tillfälle att konfrontera. Vill minnas att någon tidig gädda cyklade och cykeln föll sönder mitt framför kameran...eller minns jag fel här? Han tappade väl ett hjul tror jag. Perfekt tajming....vad är oddsen för det liksom? Mitt framför kameran.
Tänkte också på ”coachjanne” som han kallade sig på TikTok, som satt på sin soffa med drack ett glas vin för att fira 30k följare i sin live och dessutom fick besök av dumpen på firandet.

Troligtvis så hade de koll eller så kanske var det en ren slump, oavsett riktigt bra tajmat & roligt att se hans min förändras som om han ser döden när de kommer och knackar på rutan. Såpass förskräckt att han glömmer stänga av sin live, går iväg för att hämta en kökshandduk för att gömma huvudet. Ännu roligare att man såg honom i spegeln samtidigt som man hörde dumpen medan han fortfarande var live. De använde till och med hans egna livevideo till inlägget om konfrontationen, för den säkert blev mycket bättre och roligare än deras.
Ja, just det. Hans skrothög till cykel.

Han försökte cykla iväg men bakhjulet gick av mitt i allt så han fick springa till fots. Hahahaha riktigt bra tajming där med. Det är denna du menar:
https://dumpen.se/2022/01/29/vem-ar-den-cyklande-gavle-pedofilen/
Citat:
Ursprungligen postat av
HassanVonEssen
Den där snubben hade ju i blodet att springa ifrån snuten. Remmade iväg reflexmässigt så fort han hörde sirener. Springer som en gammal kärring gör han dock. 😅
Ja, han är ju inte precis den smidigaste på att springa i alla fall. Riktigt kul att se när de blir rädda oavsett, vissa mer än andra. Hahaha