2023-11-26, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
De har haft riktigt bra tajming några gånger Sara och Patrik. Den här och tiktokjanne står ut som närapå perfekt tillfälle att konfrontera. Vill minnas att någon tidig gädda cyklade och cykeln föll sönder mitt framför kameran...eller minns jag fel här? Han tappade väl ett hjul tror jag. Perfekt tajming....vad är oddsen för det liksom? Mitt framför kameran.

https://dumpen.se/2022/01/29/vem-ar-den-cyklande-gavle-pedofilen/
Citera
2023-11-26, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eerki18cm
Va fan är det som händer? Du är den tredje idag som tänder på detta rykte.
Han LEVER !!!! Kolla mr.koll och Ratsit nästa gång före du kommer med dessa idiotiska inläggen.

#288 Danne L LEVER och i skrivande stund tränar han på nya acrobatposer när han runkar.
Jag läste den nånstans och ville dubbelkolla sluta va så aggressiv, tråden är ju till för att diskutera
Citera
2023-11-26, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Jonas hade träning idag. Allt var som vanligt och alla tränade på för fulla muggar
Det där tvivlar jag starkt på. Så här skriver dom på deras Facebook.

En av våra medlemmar har exponerats av Dumpen.se
Personen i fråga är avstängd tills vidare från att verka på klubben.
Vi har tagit hjälp av Gästriklands idrottsförbund för vidare stöttning i detta ärende.
GFC tar starkt avstånd från ett sådant agerande. Det är en persons handlande och så vitt vi vet i dagsläget en enskild individs agerande.
På GFC följer vi de satta riktlinjerna om att alla ledare och tränare visar utdrag ur belastningsregistret.
Senast redigerad av Berraperra1975 2023-11-26 kl. 23:12.
Citera
2023-11-26, 23:59
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Debatoren
Jag läste den nånstans och ville dubbelkolla sluta va så aggressiv, tråden är ju till för att diskutera
Satan, jag är inte aggressiv, jag försöker vara rak och tydlig.
Sprid inte frågor eller påståenden om ej bekräftad gädd-död på sociala plattformar, Punkt.
Det finns sajter som det gratis går att kontrollera på. Flashback är inte en sådan sajt.
Tips Ratsit och Mrkoll
Citera
2023-11-27, 00:14
Medlem
Är någon som har info om frun till en av männen som åkte dit? Som står i Aftonbladet men den är tyvärr låst. Hade vart intressant och höra vad hon hade och säga att hennes man åkt dit.
Citera
2023-11-27, 00:51
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Är någon som har info om frun till en av männen som åkte dit? Som står i Aftonbladet men den är tyvärr låst. Hade vart intressant och höra vad hon hade och säga att hennes man åkt dit.

Hon har ju talat ut på flera ställen den senaste tiden, även i Värmlands folkblad.
Citera
2023-11-27, 01:47
Medlem
Många kampsportskukar det finns
Citera
2023-11-27, 06:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Jonas hade träning idag. Allt var som vanligt och alla tränade på för fulla muggar

Det här är rakt ut en lögn. Vad tjänar du på att sitta o ljuga om att han håller i träningar?
Citera
2023-11-27, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inta-msinoiS
Alltså, #315:s porr... under fliken "Watch later" "Mager vit emo kille knullas av en svart man".

I samma flik, strax under "Söt 18 år gammal liten tit styvsyster knullad pov", alltså hur kan man anse att underutvecklade kroppar är sexigt? Ja... om man inte är pedofil då dvs och vill komma så nära vad som är lagligt "barn" som möjligt.

Edit:
Kontot är 3521 dagar gammalt, kritiskt tänkt så KAN det vara någon som hade ett konto sen tidigare och sedan bara ändrade namnet till gäddans i syfte för att jävlas.

Det som talar emot är att han var online ca 6-7 timmar före publiceringen så mycket möjligt att det är han dvs. Enda möjligheten annars är att det måste ha varit någon med kopplingar till Dumpen som ligger bakom, som visste om att han skulle publiceras i förväg. Detta tror jag däremot inte på.

Vill bara förtydliga för den person som svarade på mitt inlägg men som togs bort, inte för att skapa en diskussion kring detta ämne, men menar såklart inte de som blir kära i individer som har underutvecklade kroppar eller liknande. Däremot de som aktivt söker porr som har underutvecklade kroppar är en stor red flag. Vägde själv under 60kg, 184cm lång och inte så mycket muskler som 18-årig kille, så var själv rätt 'outvecklad' i den åldern. Så ingen skam för de som faktiskt har en sådan kropp.

Däremot, när det kommer till just det här fallet gällande #315 som faktiskt har en dragning till barn så blir det bara en vidrig känsla att denne har porr som just påminner om barn. Tycker det blir väldigt tydligt varför han dras till just det. Hans resterande samling är mest bara sjuk och visar tydligt hur porrskadade dessa individer faktiskt är.
Senast redigerad av Inta-msinoiS 2023-11-27 kl. 08:17.
Citera
2023-11-27, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inta-msinoiS
Vill bara förtydliga för den person som svarade på mitt inlägg men som togs bort, inte för att skapa en diskussion kring detta ämne, men menar såklart inte de som blir kära i individer som har underutvecklade kroppar eller liknande. Däremot de som aktivt söker porr som har underutvecklade kroppar är en stor red flag. Vägde själv under 60kg, 184cm lång och inte så mycket muskler som 18-årig kille, så var själv rätt 'outvecklad' i den åldern. Så ingen skam för de som faktiskt har en sådan kropp.

Däremot, när det kommer till just det här fallet gällande #315 som faktiskt har en dragning till barn så blir det bara en vidrig känsla att denne har porr som just påminner om barn. Tycker det blir väldigt tydligt varför han dras till just det. Hans resterande samling är mest bara sjuk och visar tydligt hur porrskadade dessa individer faktiskt är.

Intressant inlägg, men som diskuterats här tidigare hur vet man att detta är rätt "Jonte?"
Citera
2023-11-27, 08:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt

Gå in på Dumpens Facebook sida
Hon finns namngiven i ett inlägg med en länk till sin egen Facebook
Där får du all info du söker.
Citera
2023-11-27, 09:49
Medlem
Tittar man på Google maps gädda 315 och dennes hemadress. Då ser man att det står en golfvagn bredvid bilen. En golfvagn man sätter bagen på. Undrar vilken golfklubb han är medlem i. Dom har kanske Facebook.
Senast redigerad av Berraperra1975 2023-11-27 kl. 09:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in