2023-11-17, 13:37
Medlem
#153 Är verkligen underbar att lyssna på! Lite småkaxig, stammar mysigt och gräver sig djupare för varje ord han tar. Fittan först👊
Citera
2023-11-17, 13:38
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Ibland får ju Sara & Patrik lite skit här i tråden, jag har själv stört mig på hur dem skött sig i vissa situationer (främst Patrik) men överlag är de duktiga och det känns som det blir bara bättre och bättre.

Men JÄVLAR vilken eloge de ska ha ändå, som dag ut och dag in åker land och rike runt för att konfrontera dessa gäddor. Ofta kan det handla om en 20 sekunder lång situation dessutom, efter att ha suttit i en bil kanske 5-6 timmar för att komma dit. Och sen är det dags direkt igen, in i bilen och köra mot nästa gädda på andra sidan landet. Hatten av för det jävla drivet och engagemanget.

Och fiskarna ska fan också ha sjukt mycket credd. Tänk er att sitta och chatta med dessa vider som skriver så mycket äckliga grejer och skickar bilder/filmer på sina mongo-kukar och ibland till och med barnporr som då fiskaren utsätts för. Jag hade inte pallat 2 minuter av det jobbet.

Fan så bra skrivet 139:an, instämmer till 100%.

Stör mig så fruktansvärt på nickedockorna här som spekulerar och outar eventuell självmord bland gäddorna i tråden. (Det skadar Dumpen alla dessa jävla rykten hit & dit)
Outa ingenting gällande självmord före ni är 100% säkra, ni har sett det själva antingen på Ratsit, Mrkoll eller i någon lokaltidning under familjesidorna. Sedan bara för att en Gädda är död behöver det inte bero på självmord, kan finnas andra orsaker.
Så ge fan i att skriva det ni inte har belägg för och det gäller särskilt eventuell Gädd-död.
Senast redigerad av Antero-Rokka 2023-11-17 kl. 13:45.
Citera
2023-11-17, 13:51
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Toppen, gubbar! Och gummor...

Den våldsamma expolisen är äntligen identifierad. Vi tackar medlemmen neritoidea för utmärkt gräv. För första gången i mitt liv får jag äntligen med full rätt och negativ klang använda uttrycket "Jävla snutbög!". Gud, vad det kändes skönt.

Rebus för gädda #210 därmed:

Förnamn: Samma som han kallar sig i chatten och som Patrik ropar åt honom. Men inte smeknamnet utan det offentliga namnet, dvs samma namn som skådespelaren Amble.

Efternamn: Två delar. Första delen är ordet för det man byter på bilen två gånger om året, men med e istället för ä. Andra delen är motsatsen till upp.

Gatuadress: Orten som gatan är döpt efter är omsjungen i visan "Vi äro musikanter" och gatan löper utmed Söderledstunneln i Stockholm.

Japp, det måste ju vara han? Fiolioliolej på dig, sthlmcop!

Och de gäddispeddisar som i profilbilden på Kik har en skrytbild på sig själva? Sluta, bara sluta! I det här fallet en kostymbild med en (1) medalj. Och något skevt jävla leende. Cred att de visar sig själva ändå. Eller, jag vet inte om det är cred, det kanske bara är ett uttryck för hur desillusionerade de är eftersom de tror att deras sorgliga gubbuppenbarelse lockar ett barn. Hursomhelst så blir det ju enklare att gräva och det tackar vi för.
Senast redigerad av PROLIFIC 2023-11-17 kl. 13:57.
Citera
2023-11-17, 13:57
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Fan så bra skrivet 139:an, instämmer till 100%.

Stör mig så fruktansvärt på nickedockorna här som spekulerar och outar eventuell självmord bland gäddorna i tråden. (Det skadar Dumpen alla dessa jävla rykten hit & dit)
Outa ingenting gällande självmord före ni är 100% säkra, ni har sett det själva antingen på Ratsit, Mrkoll eller i någon lokaltidning under familjesidorna. Sedan bara för att en Gädda är död behöver det inte bero på självmord, kan finnas andra orsaker.
Så ge fan i att skriva det ni inte har belägg för och det gäller särskilt eventuell Gädd-död.

Håller med. Det här är dock ett problem som finns i flera trådar och inte bara den här. Grejen att man söker och inte hittar någon på internet och då konstaterar att personen har tagit sitt liv. Det där måste man tagga med till det går att belägga.
Citera
2023-11-17, 14:00
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Toppen, gubbar! Och gummor...

Den våldsamma expolisen är äntligen identifierad. Vi tackar medlemmen neritoidea för utmärkt gräv. För första gången i mitt liv får jag äntligen med full rätt och negativ klang använda uttrycket "Jävla snutbög!". Gud, vad det kändes skönt.

Rebus för gädda #210 därmed:

Förnamn: Samma som han kallar sig i chatten och som Patrik ropar åt honom. Men inte smeknamnet utan det offentliga namnet, dvs samma namn som skådespelaren Amble.

Efternamn: Två delar. Första delen är ordet för det man byter på bilen två gånger om året, men med e istället för ä. Andra delen är motsatsen till upp.

Gatuadress: Orten som gatan är döpt efter är omsjungen i visan "Vi äro musikanter" och gatan löper utmed Söderledstunneln i Stockholm.

Fan vilka kungar ni är! Bra jobbat till ni som deltagit i framgrävandet av den här självgode, feta smygbögen.

En tvättäkta GUBBJÄVEL. Googlar man Gubbjävel borde bild på #210 visas först.

https://dumpen.se/2023/04/04/valdsam-expolis-vill-se-om-han-klickar-napp-209-stockholm/
Senast redigerad av Antero-Rokka 2023-11-17 kl. 14:04.
Citera
2023-11-17, 14:02
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Fan vilka kungar ni är! Bra jobbat till ni som deltagit i framgrävandet av den här självgode, feta smygbögen.
En tvättäkta GUBBJÄVEL. Googlar man Gubbjävel borde bild på #210 visas först.

https://dumpen.se/2023/04/04/valdsam-expolis-vill-se-om-han-klickar-napp-209-stockholm/

Jag tror inte att han är smygbög. Han verkar ha varit öppen bög ganska länge.
Citera
2023-11-17, 14:05
Medlem
139s avatar
Bra jobb med identifiering av polisgubben!

Men i vilken värld skulle en 14-åring någonsin vara intresserad av sex med en 75-årig gubbe? Man blir ju gång på gång golvad av gäddornas självbild och ifrågasättningsförmåga.

Möjligtvis att en 14-åring skulle gilla tanken på en 22-åring liksom, men SJUTTIOFEM? Get the fuck outta here. Ta ditt gamla tjänstevapen och spraymåla din blommiga jävla fondvägg bakom dig röd.
Citera
2023-11-17, 14:09
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Bra jobb med identifiering av polisgubben!

Men i vilken värld skulle en 14-åring någonsin vara intresserad av sex med en 75-årig gubbe? Man blir ju gång på gång golvad av gäddornas självbild och ifrågasättningsförmåga.

Möjligtvis att en 14-åring skulle gilla tanken på en 22-åring liksom, men SJUTTIOFEM? Get the fuck outta here. Ta ditt gamla tjänstevapen och spraymåla din blommiga jävla fondvägg bakom dig röd.

Men jaaaa! Vem vid sina sinnens fulla bruk tror att en högstadieelev vill ligga med någon som är i samma ålder som farfar!? Vad är det är för fundamentalt jävla fel? (förutom att man är peddo - vilket är illa nog iofs)
Citera
2023-11-17, 14:15
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Men jaaaa! Vem vid sina sinnens fulla bruk tror att en högstadieelev vill ligga med någon som är i samma ålder som farfar!? Vad är det är för fundamentalt jävla fel? (förutom att man är peddo - vilket illa nog iofs)
Håller med, och det är bland annat därför som jag inte tror på folk som säger att de blir upprörda. De spelar bara upprörda för att de tror sig kunna få diverse fördelar.

Det finns ett ganska enkelt test för att avgöra om ett konto tillhör Dumpen: Skicka en bild på en person som är lik någon av gubbarna som diskuteras i den här tråden och se om personen på andra sidan fortfarande är intresserad. Om så är fallet så är det Dumpen eller någon annan peddojägare.
Senast redigerad av Gynekologstol 2023-11-17 kl. 14:18.
Citera
2023-11-17, 14:17
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag tror inte att han är smygbög. Han verkar ha varit öppen bög ganska länge.
Sorry #210 att jag benämner dig smygbög, missat att du redan ramlat ut ur garderoben, från och med nu är du benämnd Riksbög, med tillägget Satans Jävla Gubbjävel.
Jag är bra på att få med många svordomar för att förstärka kontexten. (Vet att min svenskalärare och Mamma inte gillar det, Förlåt)
Citera
2023-11-17, 14:21
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Håller med, och det är bland annat därför som jag inte tror på folk som säger att de blir upprörda. De spelar bara upprörda för att de tror sig kunna få diverse fördelar.

Det finns ett ganska enkelt test för att avgöra om ett konto tillhör Dumpen: Skicka en bild på en person som är lik någon av gubbarna som diskuteras i den här tråden och se om personen på andra sidan fortfarande är intresserad. Om så är fallet så är det Dumpen eller någon annan peddojägare.

Tack!
Bra att det finns idioter med bokstavskombinationer som ger Gäddorna tips på hur dom ska bära sig åt för att röja Donken.
Citera
2023-11-17, 14:25
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Tack!
Bra att det finns idioter med bokstavskombinationer som ger Gäddorna tips på hur dom ska bära sig åt för att röja Donken.
Om du tränar upp läskunnigheten en smula så kommer du att inse att mitt tips till gubbarna är att använda potatismoset innanför pannbenet. Blider skickar de uppenbarligen redan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in