Citat:
Ursprungligen postat av
139
Ibland får ju Sara & Patrik lite skit här i tråden, jag har själv stört mig på hur dem skött sig i vissa situationer (främst Patrik) men överlag är de duktiga och det känns som det blir bara bättre och bättre.
Men JÄVLAR vilken eloge de ska ha ändå, som dag ut och dag in åker land och rike runt för att konfrontera dessa gäddor. Ofta kan det handla om en 20 sekunder lång situation dessutom, efter att ha suttit i en bil kanske 5-6 timmar för att komma dit. Och sen är det dags direkt igen, in i bilen och köra mot nästa gädda på andra sidan landet. Hatten av för det jävla drivet och engagemanget.
Och fiskarna ska fan också ha sjukt mycket credd. Tänk er att sitta och chatta med dessa vider som skriver så mycket äckliga grejer och skickar bilder/filmer på sina mongo-kukar och ibland till och med barnporr som då fiskaren utsätts för. Jag hade inte pallat 2 minuter av det jobbet.
Fan så bra skrivet 139:an, instämmer till 100%.
Stör mig så fruktansvärt på nickedockorna här som
spekulerar och outar eventuell självmord bland gäddorna i tråden. (Det skadar Dumpen alla dessa jävla rykten hit & dit)
Outa ingenting gällande självmord före ni är 100% säkra, ni har sett det själva antingen på Ratsit, Mrkoll eller i någon lokaltidning under familjesidorna. Sedan bara för att en Gädda är död behöver det inte bero på självmord, kan finnas andra orsaker.
Så ge fan i att skriva det ni inte har belägg för och det gäller särskilt eventuell Gädd-död.