2023-11-24, 01:40
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Det tycker jag inte, inte pa den har nivan. Du har dock helt ratt i att de flesta inte ens bryr sig om spurs.

Jag har val aldrig pastatt att Scania ar den storsta lastbilsproducenten i varlden? Men vi har salt flest bilar i Europa under 2022, sa det ar ju ett tecken pa kvalitet.

Jag kanner inte till en enda Gooner som tar spurs pa allvar, istallet sa tar vi bara och skrattar at dom.

Jassa? Kan du visa till ett enda tillfalle?

Om inte vi kommer att hamna fore er pa tabellen, sa ska jag ta och krypa knana fra Gbg till Sthlm. Jag ar dock 100% saker pa vi kommer att sluta langt fore er.

Du svarade inte pa fragan (om att spurs ar under utredning av UEFA). Personligen, sa gillar jag inte att AFC sponsras av Rwanda. Men vad jag vet, sa ar det ingenting som ar olagligt vid det.
Okej, det är din åsikt och inte fakta.

Det är väl ändå tecken på kvantitet ?

På vilket sätt tar inte Arsenal Spurs på allvar, när dom har kommit före Arsenal flera säsonger innan förra?
Citera
2023-11-24, 02:41
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Det tycker jag inte, inte pa den har nivan. Du har dock helt ratt i att de flesta inte ens bryr sig om spurs.

Jag har val aldrig pastatt att Scania ar den storsta lastbilsproducenten i varlden? Men vi har salt flest bilar i Europa under 2022, sa det ar ju ett tecken pa kvalitet.

Jag kanner inte till en enda Gooner som tar spurs pa allvar, istallet sa tar vi bara och skrattar at dom.

Om inte vi kommer att hamna fore er pa tabellen, sa ska jag ta och krypa knana fra Gbg till Sthlm. Jag ar dock 100% saker pa vi kommer att sluta langt fore er.

Du svarade inte pa fragan (om att spurs ar under utredning av UEFA). Personligen, sa gillar jag inte att AFC sponsras av Rwanda. Men vad jag vet, sa ar det ingenting som ar olagligt vid det.

Det spelar ingen roll om jag visar dig vad du själv skrivit för du nekar ändå till det helt meningslöst. Och jag vet att flera är på min sida.

Så du ska bryta ännu ett löfte? Vet en användare du fortfarande inte hostat upp stålar till efter erat vad.

Omoraliskt är det hursomhelst att få pengar av ett sånt land. Vad är det du tjatar om Defoe om?
Citera
2023-11-24, 02:42
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Ni har oväntat bra siffror, bara 2 förluster senaste åtta matcherna. Bara en dåre som hävdar att statistik inte betyder något framförallt inte när du spelar din 101:e match och förlorat de hundra första man är liksom säker på att man kan vinna…

Givetvis betyder mentala spelet en hel del…

Ja exakt. Om Ange får ordning på saker igen så ska city passa sig. Ja ganska sjuka siffror faktiskt.
Citera
2023-11-24, 02:47
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Ja exakt. Om Ange får ordning på saker igen så ska city passa sig. Ja ganska sjuka siffror faktiskt.
City kommer krossa Spurs

Ni får se upp för snart kommer West Ham börja rada upp vinster igen
Citera
2023-11-24, 03:36
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
City kommer krossa Spurs

Ni får se upp för snart kommer West Ham börja rada upp vinster igen

Haha Hammers

Ta du den gode generalen i hand och njut när pappa spurs tar kronan bland London klubbarna igen
Citera
2023-11-24, 03:43
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Haha Hammers

Ta du den gode generalen i hand och njut när pappa spurs tar kronan bland London klubbarna igen
Ni har en chans att bli tredje störst nu när Chelsea går som dom går
Citera
2023-11-24, 10:06
Medlem
Bartman777s avatar
Vi behöver köpa in fler tunga namn om vi ska ha någon chans i längden.
Jag tycker det synts tydligt att vi är försvagade när Van De Ven och Maddison är borta. Richarlison är också borta va?

VI ligger ju bra till i tabellen, vi borde satsa. Fast så är det ju inte ett TV-spel heller.
Citera
2023-11-24, 11:48
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Barnsley har blivit diskade från FA-cupen.
Man slog ut non-league Horsham efter omspel, men i omspelet använde man sig av en spelare som inte var spelklar för klubben i det första mötet. Reglerna säger att enbart spelare som var spelklara vid första mötet får spela i omspelet

Så Horsham (Isthmian league Premier, division7) får nu spela andra omgången av FA-cupen.

Haha, sagan Horsham fortsätter . Hoppas på bättre motstånd än Barnsley i andra omgången så att den där verkliga underdogkänslan infinner sig.
Citera
2023-11-24, 11:51
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Haha, sagan Horsham fortsätter . Hoppas på bättre motstånd än Barnsley i andra omgången så att den där verkliga underdogkänslan infinner sig.

De möter Sutton United så ingen riktig underdogkänsla. Sutton spelar i L2
Citera
2023-11-24, 12:00
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
De möter Sutton United så ingen riktig underdogkänsla. Sutton spelar i L2

Aha. Lite synd, men å andra sidan ökar ju chansen att de går vidare. I tredje omgången går PL-klubbarna in, så då kanske den där verkliga stormatchen kan bli av. Det har faktiskt hänt en gång att ett icke-ligalag har vunnit FA-cupen, Tottenham Hotspur 1901. Dags igen?

Apropå Sutton så läser jag på svenska Wikipedia att...

Citat:
Senaste gången som ett icke-ligalag vann över ett lag från toppdivisionen var när Sutton United vann över Coventry City i 1988/89 års FA-cup.
Citera
2023-11-24, 12:49
Medlem
Dofternas avatar
Citat:

Innan du ingår nya vad bör du nog se till att betala ut pengarna du förlorade förra gången du ingick ett vad.
Citera
2023-11-24, 13:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Innan du ingår nya vad bör du nog se till att betala ut pengarna du förlorade förra gången du ingick ett vad.

Savage.

Vilket lag håller du kärt? Det är nämligen viktigt för mig att få veta det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in