2023-11-23, 04:02
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
I hela fotbollsvärlden? Nu överdriver du väl lite iaf? Kan du erkänna bara det?

Scania är ett skämt likt Arsenalfans och finns många återförsäljare som är bättre, skumt att du valde dom men dom stämmer väl in på Arsenal. Helt okej men aldrig bäst i någon kategori Vad menar du med kvantitet? Att dom radar upp pokaler?

Skriv med åäö för helvetäääää!
Nej, jag overdriver inte en enda sekund. Realiteten ar den att spurs ar det storsta skamtet i fotbollssamanghang pa denna planet.

Du har lang erfarenhet och stor kunskap inom lastbil/transportbranschen marker jag

Jag blir hogst overraskad om spurs ens klarar T4 denna sasong.

Ar pa semester i Florida, och "over there" sa har de inte svenska som ett alternativ, darfor.
Citera
2023-11-23, 04:12
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Nej, jag overdriver inte en enda sekund. Realiteten ar den att spurs ar det storsta skamtet i fotbollssamanghang pa denna planet.

Du har lang erfarenhet och stor kunskap inom lastbil/transportbranschen marker jag

Jag blir hogst overraskad om spurs ens klarar T4 denna sasong.

Ar pa semester i Florida, och "over there" sa har de inte svenska som ett alternativ, darfor.
Du vet själv att du överdriver. Finns mycket större skämt till klubbar och många som inte ens bryr sig om Spurs..

https://man-last.se/varldens-8-storsta-lastbilstillverkare/
Här har du bubben! Iveco är 8:a och Scania nämns inte ens. Märks att du är lika bias där som när du pratar fotboll Om Spurs är Iveco... Är dom då 8:e störst i världen? Hur kan det vara ett skämt? Vart är Arsenal?

Hur blir du så överraskad om dom klarar topp fyra? City, Liverpool, Arsenal och ett till lag måste komma där.. Vilka är mindre förvånade i dina ögon om dom kommer på en fjärdeplats?

Det är 2023 och AI styr världen.. Visst fan kan man få in åäö i USA då!
Citera
2023-11-23, 04:43
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Haha. Avundsjuk pa spurs!? Tack for dagens skratt. Haha.. Tottenham ar den storsta skamtklubben i hela fotbollsvarlden, och jag (liksom alla andra som icke ar spurs fan) tar bara upp spurs nar jag vill ha ngt att skratta at - de ar ungefar lika bra pa fotboll som det Monty Python ar.

Scania levererar de finaste, och de basta/mest driftsakra lastbilarna som finns pa marknaden - medans iveco leverar lastbilar som rent sagt bara ar fula, och bilar med manga tekniska problem. Scania (Arsenal) - styrka och kvalitet, Iveco (Tottenham) - kvantitet.

Jaha..? Pa vilket satt sa ar jag ett orakel? De fa gangerna som jag faktiskt har haft fel i ngt har inne, sa ar jag alltid den forsta till att sta for det.

Jag ar helt saker pa att vi kommer (som vanligt) att sluta hastlanngdar fore spurs.

EDIT: Forresten, vilken kommentar har du till att spurs ar under utredning av UEFA?

Nej du har aldrig stått för något i hela ditt liv just det som är ditt stora problem.

Ok.

Vad har du för kommentar till att Arsenal tar emot massa pengar från presidenten i Rwanda? Huh?
Citera
2023-11-23, 07:20
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Du vet själv att du överdriver. Finns mycket större skämt till klubbar och många som inte ens bryr sig om Spurs..

https://man-last.se/varldens-8-storsta-lastbilstillverkare/
Här har du bubben! Iveco är 8:a och Scania nämns inte ens. Märks att du är lika bias där som när du pratar fotboll Om Spurs är Iveco... Är dom då 8:e störst i världen? Hur kan det vara ett skämt? Vart är Arsenal?

Hur blir du så överraskad om dom klarar topp fyra? City, Liverpool, Arsenal och ett till lag måste komma där.. Vilka är mindre förvånade i dina ögon om dom kommer på en fjärdeplats?

Det är 2023 och AI styr världen.. Visst fan kan man få in åäö i USA då!
Det tycker jag inte, inte pa den har nivan. Du har dock helt ratt i att de flesta inte ens bryr sig om spurs.

Jag har val aldrig pastatt att Scania ar den storsta lastbilsproducenten i varlden? Men vi har salt flest bilar i Europa under 2022, sa det ar ju ett tecken pa kvalitet.

Jag kanner inte till en enda Gooner som tar spurs pa allvar, istallet sa tar vi bara och skrattar at dom.
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Nej du har aldrig stått för något i hela ditt liv just det som är ditt stora problem.

Ok.

Vad har du för kommentar till att Arsenal tar emot massa pengar från presidenten i Rwanda? Huh?
Jassa? Kan du visa till ett enda tillfalle?

Om inte vi kommer att hamna fore er pa tabellen, sa ska jag ta och krypa knana fra Gbg till Sthlm. Jag ar dock 100% saker pa vi kommer att sluta langt fore er.

Du svarade inte pa fragan (om att spurs ar under utredning av UEFA). Personligen, sa gillar jag inte att AFC sponsras av Rwanda. Men vad jag vet, sa ar det ingenting som ar olagligt vid det.
Citera
2023-11-23, 09:57
Medlem
Drickbacks avatar
Tottenham under utredning av UEFA 🤔 vad har jag missat? Mig veterligen funderar engelska FA på att titta över ett ärende från 2008 igen som vid den tidpunkten lämnades utan åtgärd för Tottenham’s del.

Nya uppgifter från sent igår.

Nu bekräftar FA att förbundet kommer att se över
Tottenhams försäljning av Defoe en gang till, och utreda huruvida ett allvarligt brott mot agentregelverket begicks.
Därmed öppnas ett 15 ärs gammalt ärende upp.
- Vi tittar pà fallet, och som en del av det kommer vi att undersöka skiljenämndens behandling av ärendet da (för 15 àr sedan), säger en presstalesperson enligt The Times.

https://www.fotbollskanalen.se/england/fa-oppnar-upp-15-ar-gammalt-arende-spurs-riskerar-minuspoang/

Men det sagt inväntar vi alla hur länge Arteta blir avstängd. Om ingen avstängning och höga böter sker är det skandal sett till andra beslut denna säsong.
Citera
2023-11-23, 13:57
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Im back brother!

Fan vad du har bombat på med Arsenalpropaganda! Nu får det bli lite ordning på det

Haha, tråden är ju helt död annars.
Citera
2023-11-23, 14:32
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Haha, tråden är ju helt död annars.
Hellre det än ett generalfel

Nu ska du få något att bita i, hur ser topp 8 ut till jullovet enkom på de matcher som spelas från nu till då?
Citera
2023-11-23, 15:12
Medlem
Beaver14s avatar
Barnsley har blivit diskade från FA-cupen.
Man slog ut non-league Horsham efter omspel, men i omspelet använde man sig av en spelare som inte var spelklar för klubben i det första mötet. Reglerna säger att enbart spelare som var spelklara vid första mötet får spela i omspelet

Så Horsham (Isthmian league Premier, division7) får nu spela andra omgången av FA-cupen.
Citera
2023-11-23, 15:17
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Hellre det än ett generalfel

Nu ska du få något att bita i, hur ser topp 8 ut till jullovet enkom på de matcher som spelas från nu till då?

Oj, Chelsea verkar ju ha kommit igång till en viss del, men deras spelschema gör att det ser tufft ut att ta sig uppåt. Man United är jag lite osäker på om dom håller sig kvar, men vet aldrig. Brighton och Newcastle håller sig inom topp 8 iaf. Kanske att West Ham kan ta lite fler poäng och ta Uniteds plats? Annars tror jag inte det kommer vara några rejäla förändringar på lagen som är däruppe, vissa kommer byta plats men det lär vara samma lag, +/- United beroende på om lagen under ökar takten då dvs.

Eller nu tolkade jag din fråga fel ser jag, men det känns som ett jäkla projekt att gå igenom alla omgångar så du fick det här svaret istället. 😘
Citera
2023-11-23, 15:49
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Oj, Chelsea verkar ju ha kommit igång till en viss del, men deras spelschema gör att det ser tufft ut att ta sig uppåt. Man United är jag lite osäker på om dom håller sig kvar, men vet aldrig. Brighton och Newcastle håller sig inom topp 8 iaf. Kanske att West Ham kan ta lite fler poäng och ta Uniteds plats? Annars tror jag inte det kommer vara några rejäla förändringar på lagen som är däruppe, vissa kommer byta plats men det lär vara samma lag, +/- United beroende på om lagen under ökar takten då dvs.

Eller nu tolkade jag din fråga fel ser jag, men det känns som ett jäkla projekt att gå igenom alla omgångar så du fick det här svaret istället. 😘
Ja det gjorde du hihi jag kunde också formulerat bättre. Vilka 8 lag tar flest poäng från 25/11-2/1?
Behöver ingen poängordning..
Citera
2023-11-23, 16:22
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Ja det gjorde du hihi jag kunde också formulerat bättre. Vilka 8 lag tar flest poäng från 25/11-2/1?
Behöver ingen poängordning..

Newcastle, Brighton, Spurs, Arsenal, City, Liverpool, Aston Villa och hmmm.... Jag säger West Ham. Har inte tittat på schemat så är en ren och tråkig chansning.
Citera
2023-11-23, 16:49
Medlem
Arsenal suger. Dom förlorade sin identitet sen dom lämnade Highbury, och har inte återfått den sedan dess. Hur kunde dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in