Citat:
Ursprungligen postat av
Tissetiss
Har svårt att förstå henne. Hur hon kan vilja lämna ut sig själv, även om det är betalvägg. Har också svårt att förstå att folk vill betala för det. Är det ens värdigt eller bara en freakshow?
Nåja. Vad jag förstår så bestämmer hon själv vilka hon vill ligga med och det är ömsesidigt. Det är inga personer hon tvingar dit utan bara andra vuxna män som också vill. Hon säljer inte sin kropp till männen hon ligger med - och då är det väl inte prostitution. Sitt onlyfans styr hon också över och hon är medveten om vad hon gör. Case closed.
Vi lever i en tid där en människa kan göra vad som helst för pengar. Det handlar inte om svält där en kvinna säljer sin kropp för att hennes barn ska överleva. Det är lyx och gymkort som hägrar.
Skojar Linda med oss? Jag är inte road. Jag blir ledsen. Det är ett förhärligande av pengar och vad brist på pengar kan göra med en svag människa. Det enda jag ser är ett haveri, ensamhet, där det inte finns någon väg tillbaka efter 15 minuters berömmelse..
Här är det samma destruktiva drivkraft efter lull lull, en ung kille har som går gängens ärenden och sedan shoppar på NK. Det är synd om människor som förstör sina liv och inte kan försörja sig med värdighet.