2023-11-24, 08:15
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alltid42
Men hon arbetar ju som vanligt folk. Bekväm är nåt hon knappast är. Det vet man om man följt henne i många år.

Jag är bidragstagare när jag sjuk eller vabbar. Det är inte så ofta. För många år sedan försörjningsstöd under en längre period pga ditt och datt. Spelar det nån roll??

För många år sedan hade jag en liknade sjukdom. Som tur var ej kronisk. Linda är sjuk men har efter många år hittat sätt att hantera den. Den är dödlig om till exempel hennes medicin skulle bli restad.

Sjukdom syns inte alltid utåt, det trodde jag alla visste.
Hur ska du ha det?
Tidigare skrev du att hon inte kan arbeta och att försäkringskassan inte godtar hennes orsak till att slippa arbeta. Jag har ingen insyn i det, så jag kan inte säga hur det förhåller sig men tydligen kan du det.

Om det du påstår stämmer så har ju försäkringskassan utrett henne och tycker att hon inte är så pass sjuk för att slippa arbeta. Då betyder det att hon vill slippa arbeta och leva på bidrag. Hon tycker med andra ord att det är vi som arbetar som ska försörja henne så att hon ska kunna gå till gymmet om dagarna, komma hem och sedan filma sig själv när hon ligger och knullar.

Orsaken till att jag frågade om du själv går på bidrag är för att jag känner igen resonemanget. Det är vanligt bland bidragstagare att se sig själva som offer istället för att ta sig i kragen och skaffa sig ett jobb.
Citera
2023-11-24, 08:35
Medlem
Har svårt att förstå henne. Hur hon kan vilja lämna ut sig själv, även om det är betalvägg. Har också svårt att förstå att folk vill betala för det. Är det ens värdigt eller bara en freakshow?

Nåja. Vad jag förstår så bestämmer hon själv vilka hon vill ligga med och det är ömsesidigt. Det är inga personer hon tvingar dit utan bara andra vuxna män som också vill. Hon säljer inte sin kropp till männen hon ligger med - och då är det väl inte prostitution. Sitt onlyfans styr hon också över och hon är medveten om vad hon gör. Case closed.
Citera
2023-11-24, 08:46
Medlem
Den stora frågan är ju vem fan som får upp den i närheten av henne och dessutom ställer upp på bilder tsm med henne?? DOM herrarna kan ju inte vara riktigt kloka.
Citera
2023-11-24, 09:34
Medlem
Abelssuns avatar
Sälja använda trosor, hon är vidrig!
Vad är det för sida hon pratar om, med hänglås, där hon lägger ut sina grövsta porrbilder?
Citera
2023-11-24, 09:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Vad är det för sida hon pratar om, med hänglås, där hon lägger ut sina grövsta porrbilder?
Ännu värre att folk köper begagnade trosor. Vidrigt...
Citera
2023-11-24, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Har svårt att förstå henne. Hur hon kan vilja lämna ut sig själv, även om det är betalvägg. Har också svårt att förstå att folk vill betala för det. Är det ens värdigt eller bara en freakshow?

Nåja. Vad jag förstår så bestämmer hon själv vilka hon vill ligga med och det är ömsesidigt. Det är inga personer hon tvingar dit utan bara andra vuxna män som också vill. Hon säljer inte sin kropp till männen hon ligger med - och då är det väl inte prostitution. Sitt onlyfans styr hon också över och hon är medveten om vad hon gör. Case closed.

Vi lever i en tid där en människa kan göra vad som helst för pengar. Det handlar inte om svält där en kvinna säljer sin kropp för att hennes barn ska överleva. Det är lyx och gymkort som hägrar.

Skojar Linda med oss? Jag är inte road. Jag blir ledsen. Det är ett förhärligande av pengar och vad brist på pengar kan göra med en svag människa. Det enda jag ser är ett haveri, ensamhet, där det inte finns någon väg tillbaka efter 15 minuters berömmelse..

Här är det samma destruktiva drivkraft efter lull lull, en ung kille har som går gängens ärenden och sedan shoppar på NK. Det är synd om människor som förstör sina liv och inte kan försörja sig med värdighet.
Citera
2023-11-24, 10:51
Medlem
Hon skriver mycket om att hon var mobbad och inga killar ville ha henne. Men personligen tycker jag hon såg helt ok ut när hon var 35 år och jag hade nog hoppat i säng med henne utan problem.
https://i.imgur.com/YkKaJsz.jpeg
Citera
2023-11-24, 11:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun

Skugges trosor med flytningar och bromsspår
Citera
2023-11-24, 12:58
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alltid42
Men hon arbetar ju som vanligt folk.
Vanligt folk gör inte förnedringsporr på internet. Vanligt folk jobbar på ICA, på kontor, kör sopor, är uskor och syrror.. Det är vad vanligt folk gör.
Citera
2023-11-24, 14:50
Medlem
Snopphanens avatar
Känns som en trend att kändisar gråter ut i media om att de inte får synas i media. Heberlein, Skugge...
Citera
2023-11-24, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Fick just tanken på arbogakvinnan när jag såg henne hos Malou.. en blandning av Johanna Möller, magda gad o h några stänk av Anna anka/Gunilla persson/den andra sönderopererade hollywoodfrun..

Lägg till Assanges groupies också, Anna Ardin och Sofia Wilén.
Plus Isabella Lövin, Mona Sahlin, Märta Stenevi och Annika Strandhäll på BDSM-fest
skulle väl göra hela kortleken full av Spader Damer ???
Citera
2023-11-24, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrSvenne
Lägg till Assanges groupies också, Anna Ardin och Sofia Wilén.
Plus Isabella Lövin, Mona Sahlin, Märta Stenevi och Annika Strandhäll på BDSM-fest
skulle väl göra hela kortleken full av Spader Damer ???
Är detta någon sorts vision av helvetet du förmedlar?

I så fall ska jag vara snäll som ett lamm resten av mitt liv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in