2023-11-23, 18:58
Medlem
När jag ser trailern för Malous intervju med Skugge blir jag rejält illamående.

Och jag undrar ärligt, vem fan tycker att hon är snygg, vem ligger med en sådan trasig varelse fullsmetad med tatueringar?
Vilka är det hon söker revansch på, för det är ju uppenbart att hon är såååå arg?
Vem fan vill betala för att se misären?

Det känns spontant som att Skugge måste ha minst ett grundläggande mentalt fel.

Nej, jag tänker inte se intervjun ...
Citera
2023-11-23, 19:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbel.ankeborgare
Jag skulle lägga lite stålars på att fixa de där ögonpåsarna inan jag drar på skidresa, om jag vore Linda. Man skulle kunna förvara sina vinterdäck i dem. Det finns en del annat som skulle behöva åtgärdas också.

Inte bara det, jag såg en bild på hennes fitta. Och dra på trissor, den är skrynklig och ser ut som ett geggveck på en 70åring

Inget ont sagt om Linda, hon får knulla onlyfansa och allt annat hur mycket hon vill. Men snygg, nja, och trist fitta, ohja

Till och med en rynkig fitta
Det är anmärkningsvärt
Citera
2023-11-23, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nannegijala
Med tanke på att hon omvärderat det mesta i sitt liv så kanske hon redan är där?
Redan 2005 blev hon ju moderat, så steget är inte långt.

https://www.expressen.se/kronikorer/linda-skugge-moderat-for-att-overleva/
Linda kommer börja sympatisera med SD när SD är i majoritet, opportunist som hon är.
Citera
2023-11-23, 19:06
Medlem
Varför gnäller alla på hennes "ovanliga kropp"? De allra flesta alldagliga svenska kvinnor som är smala har en sådan kroppsform. Andra folkgrupper kan ha snygga kroppsformer även om de är smala, men när det gäller svenskor så ser de bokstavligt talat ut att ha 12åriga pojkkroppar, dvs smala höfter, smala lår, platt arsle & icke-existerande pattar
Citera
2023-11-23, 20:43
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alltid42
Sluta själv. Hon jobbar ju hemmifrån men blev cancelad för att hon skrev en recension om en bok som många blev stötta av. Boken var apdålig men fint folk orkade inte höra det.

Det är stor skillnad på att kunna styra sin tid och ha kontroll själv än att passa in i oflexibla system. Tror du vet det men annars kan du googla hur det påverkar stress och kunna ha ett hållbart arbetsliv. Särskilt om du har en kronisk sjukdom. Och jo, man kan knulla, träna och njuta fast man är sjuk

Ska du eller hon bestämma hur hon tjänar pengar? Ska du välja utbildningar åt henne eller är det ok med dig om hon tjänar via OF?
Haha, jag svarade på ett inlägg där du tycker att hon är för sjuk för att kunna arbeta som vanligt folk. Jag hävdar att hon inte är det, hon är för bekväm av sig och vem vet, kanske hon också skäms över att tvingas till att bli en vanlig arbetare när hon sett sig själv som något större i sin tidigare karriär.

Det finns de som är bra mycket dåligare än vad hon är och som tvingas till att arbeta. Det är så livet ser ut, vare sig du vill det eller ej. Är du bidragstagare själv kanske?
Citera
2023-11-23, 23:38
Medlem
picapicans avatar
Såg henne hos Malou. Hon har garanterat någon form av personlighetsstörning, vilken människa. Vad säger barnen?
Det är väl för övrigt, ingen slump att feminister dras till perversiteter, se exemplet Zara Larsson med fingrar i bajsan.
Citera
2023-11-24, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Linda jobbar verkligen stenhårt på att se ut som trailer-trash med den där frisyren och alla läskiga tatueringar. En pitbull (köpt med sms-lån) och lite bilvrak på tomten och hon skulle kvala in bland SD:s kärnväljare.

Undrar om hon kommer kunna arbeta vidare som skribent efter detta? Verkar ju som hennes nya självutlämnande livsstil tas emot ganska positivt i pk-kretsar, som nåt slags feministiskt statement typ.

Ett tips vore ju annars att göra som Arboga-kvinnan - kasta ut ungarna och husera några ensamkommande i stället. Riktigt bra pröjs, obegränsat med unga hingstkukar och höjd pk-status som bonus...
Fick just tanken på arbogakvinnan när jag såg henne hos Malou.. en blandning av Johanna Möller, magda gad o h några stänk av Anna anka/Gunilla persson/den andra sönderopererade hollywoodfrun..
Citera
2023-11-24, 00:42
Medlem
Vad ger de där "sexfesterna"? Går man dit och knullar allt och alla, eller inga? Blir inte mycket till sexfest om alla bara står och fluktar. Och tänker mig att det inte är några snygga män och kvinnor där, har sett någon fråga olle-dokumentär, mycket övre medelålder med övervikt och daller.. Varför hookar hon inte upp med folk på tinder som "normala", så får man styra själv vad man vill ha?
Citera
2023-11-24, 00:52
Medlem
Lostworlds avatar
Det är märkligt att hon är så kroppsfixerad och älskar uppmärksamhet för sin kropp när hon har åldrats så extremt dåligt. Redan för några år sen så undrade man varför hon såg ut som en tant.

Nu har hon alltså dragit på ytterligare en växel och placerat sig i "toktant"-facket med en look som ser ut att vara en korsning mellan Anna Wahlgren och Sanna Bråding.
Håret ser ut att göra ont men även det kanske är nån fetischgrej.
Citera
2023-11-24, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Jag tror det finns ett missbruk i grunden, av män/bekräftelse/sex. Bara kolla på hennes intervjuer för några år sen, rätt märkliga ämnen och ofta om kroppsliga saker, dickpics mm.
Tror det bara var en tidsfråga, och såklart när det gick att tjäna pengar på det var det ju klappat och klart.

Så här skriver hon t.ex. i en krönika
"Det var därför jag skaffade barn. För att fylla det svarta hålet av fullständig meningslöshet inom mig. De skaffade jag allihop för att få någon sorts mening med livet. De finns endast till för att fylla tomrummet. Barnen var definitivt en flykt. Jag ville slippa vara ensam"

Känns som svaret på det mesta.
Ja, hon säger ju själv att hon blev mobbad, men hade hon varit mobbare hade hon varit bra på det också, en ständig vilja att passa in och göra vad som helst för att tillhöra gänget och synas. Hon var den alldagliga/osynliga tjejen som aldrig fick uppmärksamhet, killarna blev ihop med hennes kompis istället. Påstår sig vara gränslös, däremot håller hon ju väldigt hårt på vad HON tycker är så oerhört, som att vara emot droger och alkohol. Tror snarare hon kanske skulle experimentera med psykedeliska istället, kanske kunde läka henne lite till skillnad mot sex med främlingar (Wow, män vill ligga med dig. Guess what, en stor del män ligger med vem fan som helst). Synd att hon skaffade barn, är ju ofta ärftligt sådant där, jaja hoppas de mår ok psykiskt..
Citera
2023-11-24, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Vad ger de där "sexfesterna"? Går man dit och knullar allt och alla, eller inga? Blir inte mycket till sexfest om alla bara står och fluktar. Och tänker mig att det inte är några snygga män och kvinnor där, har sett någon fråga olle-dokumentär, mycket övre medelålder med övervikt och daller.. Varför hookar hon inte upp med folk på tinder som "normala", så får man styra själv vad man vill ha?

Kolla in Lilith Etch på Facebook, hon har recenserat några sexfester. Vissa börjar sexa loss direkt med varandra, andra tittar bara på.
Citera
2023-11-24, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Haha, jag svarade på ett inlägg där du tycker att hon är för sjuk för att kunna arbeta som vanligt folk. Jag hävdar att hon inte är det, hon är för bekväm av sig och vem vet, kanske hon också skäms över att tvingas till att bli en vanlig arbetare när hon sett sig själv som något större i sin tidigare karriär.

Det finns de som är bra mycket dåligare än vad hon är och som tvingas till att arbeta. Det är så livet ser ut, vare sig du vill det eller ej. Är du bidragstagare själv kanske?

Men hon arbetar ju som vanligt folk. Bekväm är nåt hon knappast är. Det vet man om man följt henne i många år.

Jag är bidragstagare när jag sjuk eller vabbar. Det är inte så ofta. För många år sedan försörjningsstöd under en längre period pga ditt och datt. Spelar det nån roll??

För många år sedan hade jag en liknade sjukdom. Som tur var ej kronisk. Linda är sjuk men har efter många år hittat sätt att hantera den. Den är dödlig om till exempel hennes medicin skulle bli restad.

Sjukdom syns inte alltid utåt, det trodde jag alla visste.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in