Citat:
Ursprungligen postat av
NoelAyel123
Jag tror det finns ett missbruk i grunden, av män/bekräftelse/sex. Bara kolla på hennes intervjuer för några år sen, rätt märkliga ämnen och ofta om kroppsliga saker, dickpics mm.
Tror det bara var en tidsfråga, och såklart när det gick att tjäna pengar på det var det ju klappat och klart.
Så här skriver hon t.ex. i en krönika
"Det var därför jag skaffade barn. För att fylla det svarta hålet av fullständig meningslöshet inom mig. De skaffade jag allihop för att få någon sorts mening med livet. De finns endast till för att fylla tomrummet. Barnen var definitivt en flykt. Jag ville slippa vara ensam"
Känns som svaret på det mesta.
Ja, hon säger ju själv att hon blev mobbad, men hade hon varit mobbare hade hon varit bra på det också, en ständig vilja att passa in och göra vad som helst för att tillhöra gänget och synas. Hon var den alldagliga/osynliga tjejen som aldrig fick uppmärksamhet, killarna blev ihop med hennes kompis istället. Påstår sig vara gränslös, däremot håller hon ju väldigt hårt på vad HON tycker är så oerhört, som att vara emot droger och alkohol. Tror snarare hon kanske skulle experimentera med psykedeliska istället, kanske kunde läka henne lite till skillnad mot sex med främlingar (Wow, män vill ligga med dig. Guess what, en stor del män ligger med vem fan som helst). Synd att hon skaffade barn, är ju ofta ärftligt sådant där, jaja hoppas de mår ok psykiskt..