Citat:
Ursprungligen postat av
arne99
Jag kan bara konstatera att det tog dig 12 minuter att från min post 06.58 göra din post 07.10 om innehållet i videoinslaget som är lite på 27 minuter långt. Kom igen då du sett inslaget med din post om det.
Personligen tror jag detta kommer få riktigt långtgående konsekvenser på hur det hanterats och jag tror inte allt politiskt trixande i världen kan förhindra detta när det väl når en bredare publik i USA.
Vad inbillar du ska ändras på det jag skrev om jag såg videon?
Ska ge dig svaret om du är osäker, och det är att INGET ändrar sig.
Det är därför din video är redundant och därför den inte behövdes tittas på.
Och sen var det skräp också såg jag sen.
Vilka långtgående konsekvenser, för det enda konsekvens det kan få är att man slutar med brottsprovokation och infiltration.
För det är det enda du säger, men vet det är inte ditt budskap, ditt budskap är de hemska FBI och inget mer.
DU har ingen argumentation som passerar lagen om infiltration och lagen om brottsprovokation, men det vill du inte prata om ens.
Det i sig berättar exakt allt vi behöver veta, och det är att fascisten inte vill ha en polis som jagar fascister om man så hittar dom.
Det är lugnt, förstår du nu kommer börja prata om annat, men eftersom infiltration och brottsprovokation inte berörs och lagförslag för att ändra detta.
Så vet man allt är bara skräp som skrivs i detta område av statskuppsförsöket.