Citat:
Ursprungligen postat av
Free12
Du vet själv att du överdriver. Finns mycket större skämt till klubbar och många som inte ens bryr sig om Spurs..
https://man-last.se/varldens-8-storsta-lastbilstillverkare/
Här har du bubben! Iveco är 8:a och Scania nämns inte ens. Märks att du är lika bias där som när du pratar fotboll

Om Spurs är Iveco... Är dom då 8:e störst i världen?

Hur kan det vara ett skämt? Vart är Arsenal?
Hur blir du så överraskad om dom klarar topp fyra? City, Liverpool, Arsenal och ett till lag måste komma där.. Vilka är mindre förvånade i dina ögon om dom kommer på en fjärdeplats?
Det är 2023 och AI styr världen.. Visst fan kan man få in åäö i USA då!
Det tycker jag inte, inte pa den har nivan. Du har dock helt ratt i att de flesta inte ens bryr sig om spurs.
Jag har val aldrig pastatt att Scania ar den storsta lastbilsproducenten i varlden? Men vi har salt flest bilar i Europa under 2022, sa det ar ju ett tecken pa kvalitet.
Jag kanner inte till en enda Gooner som tar spurs pa allvar, istallet sa tar vi bara och skrattar at dom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Skarparattarn
Nej du har aldrig stått för något i hela ditt liv just det som är ditt stora problem.
Ok.
Vad har du för kommentar till att Arsenal tar emot massa pengar från presidenten i Rwanda? Huh?
Jassa? Kan du visa till ett enda tillfalle?
Om inte vi kommer att hamna fore er pa tabellen, sa ska jag ta och krypa knana fra Gbg till Sthlm. Jag ar dock 100% saker pa vi kommer att sluta langt fore er.
Du svarade inte pa fragan (om att spurs ar under utredning av UEFA). Personligen, sa gillar jag inte att AFC sponsras av Rwanda. Men vad jag vet, sa ar det ingenting som ar olagligt vid det.