2023-11-23, 01:35
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Im back brother!

Fan vad du har bombat på med Arsenalpropaganda! Nu får det bli lite ordning på det

Ja fan han börjar bli en mini general
Citera
2023-11-23, 01:38
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Ja fan han börjar bli en mini general
Hahah! Det är väl Arsenal DNA!

Vad fan har hänt med Spurs då?
Citera
2023-11-23, 01:42
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Hahah! Det är väl Arsenal DNA!

Vad fan har hänt med Spurs då?

Ja det undrar jag också klappade ihop mot Chelsea helt men förhoppningsvis vinner vi nu igen
Citera
2023-11-23, 01:47
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ja det undrar jag också klappade ihop mot Chelsea helt men förhoppningsvis vinner vi nu igen
Och Wolves på det.. Nybörjartur för ryssen?
Citera
2023-11-23, 01:51
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Och Wolves på det.. Nybörjartur för ryssen?

Tur man inte är som andra härinne och tar ut titeln i förskott
Citera
2023-11-23, 01:54
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Tur man inte är som andra härinne och tar ut titeln i förskott
Snart ny säsong igen
Citera
2023-11-23, 02:57
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Var det inte sa att Floppingham skulle hamna fore AFC, och vinna ligan denna sasong? Det later ungefar lika traffsakert som nar du forra sasongen havdade att spursy skulle hamna fore Arsenal, samt att ni har en battre trupp an oss. Haha.

Sorry mate, men att ens jamfora Tottenham mot Arsenal blir som att jamfora en Iveco (lastbil) mot en Scania.
Citera
2023-11-23, 03:00
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Var det inte sa att Floppingham skulle hamna fore AFC, och vinna ligan denna sasong? Det later ungefar lika traffsakert som nar du forra sasongen havdade att spursy skulle hamna fore Arsenal, samt att ni har en battre trupp an oss. Haha.

Sorry mate, men att ens jamfora Tottenham mot Arsenal blir som att jamfora en Iveco (lastbil) mot en Scania.
Det är du som hela tiden tar upp Spurs och är avundsjuk på deras framgång.

Så du påstår att Tottenham är som Real Madrid medans Arsenal är som Varberg? Eller är Arsenal Iveco ?
Citera
2023-11-23, 03:00
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Ja för du är ju vårt stora orakel härinne som har många rätt genom åren!

Ja jag tror vi slutar före er när säsongen summeras
Citera
2023-11-23, 03:11
Medlem
Free12s avatar
Citat:

Du tog ju inte ut någon ligatitel i förskott
Citera
2023-11-23, 03:43
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Det är du som hela tiden tar upp Spurs och är avundsjuk på deras framgång.

Så du påstår att Tottenham är som Real Madrid medans Arsenal är som Varberg? Eller är Arsenal Iveco ?
Haha. Avundsjuk pa spurs!? Tack for dagens skratt. Haha.. Tottenham ar den storsta skamtklubben i hela fotbollsvarlden, och jag (liksom alla andra som icke ar spurs fan) tar bara upp spurs nar jag vill ha ngt att skratta at - de ar ungefar lika bra pa fotboll som det Monty Python ar.

Scania levererar de finaste, och de basta/mest driftsakra lastbilarna som finns pa marknaden - medans iveco leverar lastbilar som rent sagt bara ar fula, och bilar med manga tekniska problem. Scania (Arsenal) - styrka och kvalitet, Iveco (Tottenham) - kvantitet.
Citat:

Jaha..? Pa vilket satt sa ar jag ett orakel? De fa gangerna som jag faktiskt har haft fel i ngt har inne, sa ar jag alltid den forsta till att sta for det.

Jag ar helt saker pa att vi kommer (som vanligt) att sluta hastlanngdar fore spurs.

EDIT: Forresten, vilken kommentar har du till att spurs ar under utredning av UEFA?
Senast redigerad av Generalandersson 2023-11-23 kl. 03:47.
Citera
2023-11-23, 03:52
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Haha. Avundsjuk pa spurs!? Tack for dagens skratt. Haha.. Tottenham ar den storsta skamtklubben i hela fotbollsvarlden, och jag (liksom alla andra som icke ar spurs fan) tar bara upp spurs nar jag vill ha ngt att skratta at - de ar ungefar lika bra pa fotboll som det Monty Python ar.

Scania levererar de finaste, och de basta/mest driftsakra lastbilarna som finns pa marknaden - medans iveco leverar lastbilar som rent sagt bara ar fula, och bilar med manga tekniska problem. Scania (Arsenal) - styrka och kvalitet, Iveco (Tottenham) - kvantitet.

Jaha..? Pa vilket satt sa ar jag ett orakel? De fa gangerna som jag faktiskt har haft fel i ngt har inne, sa ar jag alltid den forsta till att sta for det.

Jag ar helt saker pa att vi kommer (som vanligt) att sluta hastlanngdar fore spurs.

EDIT: Forresten, vilken kommentar har du till att spurs ar under utredning av UEFA?
I hela fotbollsvärlden? Nu överdriver du väl lite iaf? Kan du erkänna bara det?

Scania är ett skämt likt Arsenalfans och finns många återförsäljare som är bättre, skumt att du valde dom men dom stämmer väl in på Arsenal. Helt okej men aldrig bäst i någon kategori Vad menar du med kvantitet? Att dom radar upp pokaler?

Skriv med åäö för helvetäääää!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in