2023-11-21, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
Den tjocke gubben med knepig (ful) t-shirt och hörlurar som nyligen fångades. Hans konstapel var inte alls medgörlig, hur han än försökte. Är han borta!?

Edit

#300 är borttagen.
https://dumpen.se/2023/10/30/trehundrade-gaddan-napp-300-norrkoping/
Citera
2023-11-21, 18:21
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
#226 har ju en hel del småroligt i chatloggen måste man ändå säga. Riktigt lyckade raggningsrepliker radas upp:

"Jag ska nog ta och kolla en p rulle innan jag somnar"

eller vad sägs om

"Måste gå och köpa skithuspapper glömde det igår"

för att sedan konstatera

"Kom hem nu så nu kan jag skita igen haha"

eller vad sägs om bilden med kotte, stödstrumpa och typ foppatofflor

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/05/Screenshot_20230510-073144_Drive.jpg

Whatta sexy little thing, ay!

Gäddans tankar "Nu ska barnet få en bild, jag undrar vad hon går igång på.. Foppatofflor är fräsigt, jag tar mina nya blåa. Men undra om hon gillar knästrumpor, ähh jag tar en stödstrumpa. Åh kotten, kotten måste vara med. Så där ja, skicka! Fan vilken snygg bild, jag kommer få ligga med ett barn nu!"
Citera
2023-11-21, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
https://dumpen.se/2023/10/30/trehundrade-gaddan-napp-300-norrkoping/

Tack!! Där är han ju.. Vispen!!
Han kom inte upp när jag var inne på Dumpen och sökte igenom.
Är det bugg i systemet eller är det jag!?

Vill nominera denne till årets smarrigaste kuk. Han rycker, drar och vispar frenetiskt i Konstapeln, som dock vägrar att vara medgörlig.

Profilbilden 01:37 in i vispvideon; mmmmm…..!!!!
Citera
2023-11-21, 19:01
Medlem
W3HuntUD0wns avatar
Citat:
Särskild efterlysning #2: Stockholm

Då den första efterlysningen gav resultat direkt passar jag nu på att gå ut med nästa. Det här är en gädda jag känner att Flashback borde kunna plocka fram. Han är relativt ung och har ett leverne som ger vibbar av att han själv kan ha Flashback eller före detta vänner som cirkulerar här. En person kommentar också videon på Dumpens hemsida och säger att han nu är bortplockad från hennes vänlista och kan förvänta sig något när en viss person kommer hem från semestern.

Jag ger er, återigen, #167 Dramagäddan:

https://dumpen.se/2022/11/24/dramagaddan-napp-167-stockholm/

Kallar sig Sevenius. Skriver att han nyss fyllde 32 år och det verifieras halvt genom att Patrik utbrister "Du är 32 år, eller hur?" varpå gäddan verkar svara "Jag är egentligen ett år yngre men ja". Så vi har att göra med en person som med stor sannolikhet är född 1990 eller 1991. Han skriver också att han nyss fyllde 32 år.

Följande inlägg av Lysturken reder ut att han kan vara född omkring den 11 november:
(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt

För ett år sen gick han en nybörjarkurs i teater på torsdagar, påstår han.

Han säger också att "mitt namn är mitt mellannamn men du kan kalla mig Seven eller Sev". Sevenius kan alltså ha en koppling till hans riktiga namn.

Skriver att han bor "lite söder om Stockholm, typ 20 min med tåg". 20 min söder om Stockholm City borde vara antingen Flemingsberg (19 min med pendeln) eller Skogås (20 min med pendeln). De flesta har också bra koll på exakt hur lång tid det tar med pendeln till centralen.

Kollar man postnummer finns det anledning att tro att postnumret kan börja på antingen 12 (Skogås, Trångsund, Huddinge kommun) eller 14 (Huddinge, Huddinge kommun). Kommunen kan alltså vara Huddinge.

Kom igen nu söderförort. Det måste finnas någon som känner igen den här teaterapan. Det är hög tid att identifiera fanskapet nu.

I chatten skriver han att han fyller den 7e, om det nu går att lite på.
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2022/11/received_678159250567780.jpeg

EDIT:
OM nu datumen stämmer så startade deras chatt torsdag 10 november 2022.
Senast redigerad av W3HuntUD0wn 2023-11-21 kl. 19:06.
Citera
2023-11-21, 19:30
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Escadron
Gäddans tankar "Nu ska barnet få en bild, jag undrar vad hon går igång på.. Foppatofflor är fräsigt, jag tar mina nya blåa. Men undra om hon gillar knästrumpor, ähh jag tar en stödstrumpa. Åh kotten, kotten måste vara med. Så där ja, skicka! Fan vilken snygg bild, jag kommer få ligga med ett barn nu!"
Exakt så gick det nog till, sånär som på en viktig detalj: vi har att göra med en sjömansbög! Han trodde han chattade med en tonårspojke.

Citat:
Ursprungligen postat av W3HuntUD0wn
I chatten skriver han att han fyller den 7e, om det nu går att lite på.
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2022/11/received_678159250567780.jpeg

EDIT:
OM nu datumen stämmer så startade deras chatt torsdag 10 november 2022.
Går förstås inte att lita på, men kan vara så att endera av datumen stämmer. När är det han skriver "iförrgår"? Är det den 10e? Det kan vara så att han skrev rätt datum först, dvs "iförrgår" men sen tänkte efter och insåg att han inte borde uppge sitt riktiga datum eftersom han snackar med ett barn och därför ändrade till 7e som i så fall vore fel datum med en dag. Så antingen 7 eller 8 november kan det absolut vara.
Citera
2023-11-21, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crash
Matkassarna när han handlat ser ut att vara hemköp så kanske bor i närheten av sådan.

Tror faktiskt jag kollade Hemköp i närheten också! Var några månader sen jag gav mig på det. Därav rätt säker på min gissning 😁
Citera
2023-11-21, 19:35
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Särskild efterlysning #2: Stockholm

Då den första efterlysningen gav resultat direkt passar jag nu på att gå ut med nästa. Det här är en gädda jag känner att Flashback borde kunna plocka fram. Han är relativt ung och har ett leverne som ger vibbar av att han själv kan ha Flashback eller före detta vänner som cirkulerar här. En person kommentar också videon på Dumpens hemsida och säger att han nu är bortplockad från hennes vänlista och kan förvänta sig något när en viss person kommer hem från semestern.

Jag ger er, återigen, #167 Dramagäddan:

https://dumpen.se/2022/11/24/dramagaddan-napp-167-stockholm/

Kallar sig Sevenius. Skriver att han nyss fyllde 32 år och det verifieras halvt genom att Patrik utbrister "Du är 32 år, eller hur?" varpå gäddan verkar svara "Jag är egentligen ett år yngre men ja". Så vi har att göra med en person som med stor sannolikhet är född 1990 eller 1991. Han skriver också att han nyss fyllde 32 år.

Följande inlägg av Lysturken reder ut att han kan vara född omkring den 11 november:
(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt

För ett år sen gick han en nybörjarkurs i teater på torsdagar, påstår han.

Han säger också att "mitt namn är mitt mellannamn men du kan kalla mig Seven eller Sev". Sevenius kan alltså ha en koppling till hans riktiga namn.

Skriver att han bor "lite söder om Stockholm, typ 20 min med tåg". 20 min söder om Stockholm City borde vara antingen Flemingsberg (19 min med pendeln) eller Skogås (20 min med pendeln). De flesta har också bra koll på exakt hur lång tid det tar med pendeln till centralen.

Kollar man postnummer finns det anledning att tro att postnumret kan börja på antingen 12 (Skogås, Trångsund, Huddinge kommun) eller 14 (Huddinge, Huddinge kommun). Kommunen kan alltså vara Huddinge.

Kom igen nu söderförort. Det måste finnas någon som känner igen den här teaterapan. Det är hög tid att identifiera fanskapet nu.

Bra jobbat! 👏🏼 kör hårt!
Att tänka på är att många som bor en bit utanför stan ”underdriver” avståndet till city. Han kan lika gärna bo 30-40 minuter från stan och ändå ha som vana att säga att han bor 20 minuter från city.
Citera
2023-11-21, 19:36
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
Tack!! Där är han ju.. Vispen!!
Han kom inte upp när jag var inne på Dumpen och sökte igenom.
Är det bugg i systemet eller är det jag!?

Jag har ofta svårt med hemsidan också.. gäddorna hamnar i oordning, hittas inte, videos syns inte och så vidare. Hemsidan verkar funka halvbra 😂
Citera
2023-11-21, 19:41
Medlem
W3HuntUD0wns avatar
Ang. #167

Citat:

Går förstås inte att lita på, men kan vara så att endera av datumen stämmer. När är det han skriver "iförrgår"? Är det den 10e? Det kan vara så att han skrev rätt datum först, dvs "iförrgår" men sen tänkte efter och insåg att han inte borde uppge sitt riktiga datum eftersom han snackar med ett barn och därför ändrade till 7e som i så fall vore fel datum med en dag. Så antingen 7 eller 8 november kan det absolut vara.

Det står "tors 12:35 fm" vilken borde betyda natten mellan ons & tors, därför skriver han i förrgår (han har inte lagt sig än, så i hjärnan är det fortfarande onsdag för honom). Senare samma natt frågar han fiskaren när hon fyller, då skriver han igen att han fyllde i förrgår men rättar snabbt till den 7e.
Citera
2023-11-21, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Jag har ofta svårt med hemsidan också.. gäddorna hamnar i oordning, hittas inte, videos syns inte och så vidare. Hemsidan verkar funka halvbra 😂
Tyvärr är hemsidan en katastrof. Lite konstigt för dom pratade vitt och brett om att dom fått en ny webbdesigner men det märks inte på hemsidan.
Citera
2023-11-21, 20:28
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Bra jobbat! 👏🏼 kör hårt!
Att tänka på är att många som bor en bit utanför stan ”underdriver” avståndet till city. Han kan lika gärna bo 30-40 minuter från stan och ändå ha som vana att säga att han bor 20 minuter från city.
Jag har sökt väldigt brett. Antingen ljuger han om allting eller så finns det någon sanning i något. Söker man på sev* och födelsedatum i november, 25-35 år så får man bara en handfull träffar i hela ABC-området (Stockholm + Uppsala). Så jag har lekt en del med olika sökningar och börjat lära mig alla sökträffar av intresse. Många går att avfärda men inte alla. Har en intressant träff i Älvsjö som kallar sig Seven på Facebook men saknar profilbild. Han verkar bo på något drogboende i närheten och det skulle inte förvåna mig om denna gädda drogar. Han ser lite narkomanmager ut. Men ännu ingen verifierad tyvärr.

Citat:
Ursprungligen postat av W3HuntUD0wn
Ang. #167

Det står "tors 12:35 fm" vilken borde betyda natten mellan ons & tors, därför skriver han i förrgår (han har inte lagt sig än, så i hjärnan är det fortfarande onsdag för honom). Senare samma natt frågar han fiskaren när hon fyller, då skriver han igen att han fyllde i förrgår men rättar snabbt till den 7e.
Citera
2023-11-21, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
I väntan på ny gädda så kommer här en "favorit i repris" från våren 2022.

Håriga underbyxan, Kranbalk, eller som jag kallar honom 👉 15:24

Okej, han är kanske inte jätterolig så man "skrikskrattar" men det är något nästan infantilt och samtidigt lågmält känslosamt över honom, och psykologiskt intressant att studera hans fladdrande ögonrörelser, läppar som pressas ihop osv i takt med att han översköljs av nervositet, inre stress, och gissningsvis gigantiska skamkänslor där inne i väntsalen med ett flertal andra som ser på, och hör Sara och Patrik som dundrar på med sina höga röster.

https://dumpen.se/2022/04/27/hariga-underbyxan-besoker-kristianstad-napp-igen/

Och om man skrollar igenom chattloggen så kommer det plötsligt en ådrig HAND på en blöt rostfri yta WTF?? Är han obducent??
Och så avslutas loggen med selfies och den nästan obligatoriska TÖNTIGA pussmunnen!

Tillägg: OBS! Lägg märke till Saras bubblande goa skratt vid 2:32

Jobbade tydligen inom HR. Jösses. Offra allt för att få ligga med en fjortis. Är det just det förbjudna som tänder dessa män med hög fallhöjd?

Sedan har han för fan dragit bort MINST 10 år på åldern. Den mannen är inte 42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in