2023-11-21, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Hoppas också att det blir jobbigt läge för de andra på listan nu när denna tråd funkar som ett Simon Wiesenthal-center mot gäddor

Hahahaha!
Citera
2023-11-21, 13:43
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellvete
Jaha, de vart ju än mer tragiskt när man läste artikeln.
Onekligen. Hoppas grabben varit förskonad från skit.

Citat:
Haha, vilket kungligt inlägg i tråden!

Hoppas att dina kommande efterlysningar också slutar med en rebus och att gäddorna får veta att deras namn ligger ute i tråden.

Hoppas också att det blir jobbigt läge för de andra på listan nu när denna tråd funkar som ett Simon Wiesenthal-center mot gäddor
Ja, denna satt riktigt fint. Nu har vi identifierat fyra stycken i rad som jag gått in och fokuserat extra på. Den våldsamma expolisen, röntgengäddan, gäddan i de gröna buskarna och så dagens. Riktigt bra kollektiva sökinsatser!

Simon Wiesenthal hade varit stolt.
Citera
2023-11-21, 13:55
Medlem
HassanVonEssens avatar
#226 har ju en hel del småroligt i chatloggen måste man ändå säga. Riktigt lyckade raggningsrepliker radas upp:

"Jag ska nog ta och kolla en p rulle innan jag somnar"

eller vad sägs om

"Måste gå och köpa skithuspapper glömde det igår"

för att sedan konstatera

"Kom hem nu så nu kan jag skita igen haha"

eller vad sägs om bilden med kotte, stödstrumpa och typ foppatofflor

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/05/Screenshot_20230510-073144_Drive.jpg

Whatta sexy little thing, ay!

Citera
2023-11-21, 14:19
Medlem
Citat:
Haha, vilket kungligt inlägg i tråden!

Hoppas att dina kommande efterlysningar också slutar med en rebus och att gäddorna får veta att deras namn ligger ute i tråden.

Hahahaha!
"nu när denna tråd funkar som ett Simon Wiesenthal-center mot gäddor"
Citera
2023-11-21, 14:22
Medlem
Om #226 jobbat på sjön kan det nog finnas många offer i hamnstäderna han varit i.
Citera
2023-11-21, 14:27
Medlem
Jag gav mig på att försöka hitta Bossgäddan för ett tag sen då jag stör mig enormt på att han inte är identifierad. Problemet är att han förmodligen rensat all form av internetnärvaro så kan ej få det bekräftat. Jag undersökte de busslinjer han ville att barnet skulle/kunde ta och letade efter en Tim och hittade en möjlig kandidat i rätt ålder och område. Då jag inte bor i Göteborg kan jag inte smyga utanför herrns adress för att få veta om det är rätt. Men om någon göteborgare känner sig manad så bistår jag gärna.
Citera
2023-11-21, 15:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chemkit
Jag gav mig på att försöka hitta Bossgäddan för ett tag sen då jag stör mig enormt på att han inte är identifierad. Problemet är att han förmodligen rensat all form av internetnärvaro så kan ej få det bekräftat. Jag undersökte de busslinjer han ville att barnet skulle/kunde ta och letade efter en Tim och hittade en möjlig kandidat i rätt ålder och område. Då jag inte bor i Göteborg kan jag inte smyga utanför herrns adress för att få veta om det är rätt. Men om någon göteborgare känner sig manad så bistår jag gärna.

Slänger in en länk igen för enkelhetens skull

https://dumpen.se/2023/06/24/boss-gaddan-napp-245-goteborg/
Citera
2023-11-21, 15:40
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Bra jobbat att du gjort ett ordentligt försök!

Jag tar gärna PM på din kandidat om inte annat. Tänkte annars inte fokusera på Boss-gäddan just nu då jag anser att informationen kring honom är oroväckande knapphändig. Men ska försöka lokalisera en oidentifierad som vi borde ha större chans på rent initialt.
Citera
2023-11-21, 16:10
Medlem
HassanVonEssens avatar
Särskild efterlysning #2: Stockholm

Då den första efterlysningen gav resultat direkt passar jag nu på att gå ut med nästa. Det här är en gädda jag känner att Flashback borde kunna plocka fram. Han är relativt ung och har ett leverne som ger vibbar av att han själv kan ha Flashback eller före detta vänner som cirkulerar här. En person kommentar också videon på Dumpens hemsida och säger att han nu är bortplockad från hennes vänlista och kan förvänta sig något när en viss person kommer hem från semestern.

Jag ger er, återigen, #167 Dramagäddan:

https://dumpen.se/2022/11/24/dramagaddan-napp-167-stockholm/

Kallar sig Sevenius. Skriver att han nyss fyllde 32 år och det verifieras halvt genom att Patrik utbrister "Du är 32 år, eller hur?" varpå gäddan verkar svara "Jag är egentligen ett år yngre men ja". Så vi har att göra med en person som med stor sannolikhet är född 1990 eller 1991. Han skriver också att han nyss fyllde 32 år.

Följande inlägg av Lysturken reder ut att han kan vara född omkring den 11 november:
(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt

För ett år sen gick han en nybörjarkurs i teater på torsdagar, påstår han.

Han säger också att "mitt namn är mitt mellannamn men du kan kalla mig Seven eller Sev". Sevenius kan alltså ha en koppling till hans riktiga namn.

Skriver att han bor "lite söder om Stockholm, typ 20 min med tåg". 20 min söder om Stockholm City borde vara antingen Flemingsberg (19 min med pendeln) eller Skogås (20 min med pendeln). De flesta har också bra koll på exakt hur lång tid det tar med pendeln till centralen.

Kollar man postnummer finns det anledning att tro att postnumret kan börja på antingen 12 (Skogås, Trångsund, Huddinge kommun) eller 14 (Huddinge, Huddinge kommun). Kommunen kan alltså vara Huddinge.

Kom igen nu söderförort. Det måste finnas någon som känner igen den här teaterapan. Det är hög tid att identifiera fanskapet nu.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-11-21 kl. 16:53.
Citera
2023-11-21, 18:00
Medlem
Den tjocke gubben med knepig (ful) t-shirt och hörlurar som nyligen fångades. Hans konstapel var inte alls medgörlig, hur han än försökte. Är han borta!?

Edit

#300 är borttagen.
Senast redigerad av Pinkepaus 2023-11-21 kl. 18:05.
Citera
2023-11-21, 18:04
Medlem
Crashs avatar
Citat:

Matkassarna när han handlat ser ut att vara hemköp så kanske bor i närheten av sådan.
Citera
2023-11-21, 18:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Särskild efterlysning #2: Stockholm

Då den första efterlysningen gav resultat direkt passar jag nu på att gå ut med nästa. Det här är en gädda jag känner att Flashback borde kunna plocka fram. Han är relativt ung och har ett leverne som ger vibbar av att han själv kan ha Flashback eller före detta vänner som cirkulerar här. En person kommentar också videon på Dumpens hemsida och säger att han nu är bortplockad från hennes vänlista och kan förvänta sig något när en viss person kommer hem från semestern.

Jag ger er, återigen, #167 Dramagäddan:

https://dumpen.se/2022/11/24/dramagaddan-napp-167-stockholm/

Kallar sig Sevenius. Skriver att han nyss fyllde 32 år och det verifieras halvt genom att Patrik utbrister "Du är 32 år, eller hur?" varpå gäddan verkar svara "Jag är egentligen ett år yngre men ja". Så vi har att göra med en person som med stor sannolikhet är född 1990 eller 1991. Han skriver också att han nyss fyllde 32 år.

Följande inlägg av Lysturken reder ut att han kan vara född omkring den 11 november:
(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt

För ett år sen gick han en nybörjarkurs i teater på torsdagar, påstår han.

Han säger också att "mitt namn är mitt mellannamn men du kan kalla mig Seven eller Sev". Sevenius kan alltså ha en koppling till hans riktiga namn.

Skriver att han bor "lite söder om Stockholm, typ 20 min med tåg". 20 min söder om Stockholm City borde vara antingen Flemingsberg (19 min med pendeln) eller Skogås (20 min med pendeln). De flesta har också bra koll på exakt hur lång tid det tar med pendeln till centralen.

Kollar man postnummer finns det anledning att tro att postnumret kan börja på antingen 12 (Skogås, Trångsund, Huddinge kommun) eller 14 (Huddinge, Huddinge kommun). Kommunen kan alltså vara Huddinge.

Kom igen nu söderförort. Det måste finnas någon som känner igen den här teaterapan. Det är hög tid att identifiera fanskapet nu.

Denna Sevenius, riktig twink. Han hade nog många av storstan storvuxna böggubbar doppa kuken i.
Jävla ful skäggtofs, vad är grejjen me den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in