2023-11-29, 13:26
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Jag trodde aldrig att det skulle finnas entreprenadmaskinsimulatorer. Så gäddan med f.d. kompisar arbetar först 8 timmar med att köra grävmaskin. Sedan på fritiden spelar gäddan dataspel där han också kör grävmaskin. Och när han väl är klar med allt grävande så varvar han ner genom att dra på sig ett par spygröna pälsiga tanga-kallingar.

Sannerligen en intressant gädda

Plus kör Volvo V70 diesel iklädd en Volvo-tisha när han ska och våldta ett barn. "Jag rullar"...
Citera
2023-11-29, 13:39
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Jag trodde aldrig att det skulle finnas entreprenadmaskinsimulatorer. Så gäddan med f.d. kompisar arbetar först 8 timmar med att köra grävmaskin. Sedan på fritiden spelar gäddan dataspel där han också kör grävmaskin. Och när han väl är klar med allt grävande så varvar han ner genom att dra på sig ett par spygröna pälsiga tanga-kallingar.

Sannerligen en intressant gädda
Och nu har han grävt sin egen grav
Senast redigerad av Lyxpotatissallad 2023-11-29 kl. 13:42.
Citera
2023-11-29, 14:22
Medlem
Gädda 317 är ursprungligen från sala, kallades batman i skolan då han alltid bar trenchcoat.
hände att han kom till skolan i karatedräkt också. otroligt märklig person

Har även bytt namn en gång
Citera
2023-11-29, 15:06
Medlem
Han lär ju inte vara kvar i entreprenadbranschen så länge till. Får folk höra om det så får han aldrig mer jobb. Äckel. Skottpengar.
Citera
2023-11-29, 15:07
Medlem
Arazands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hector1234
Gädda 317 är ursprungligen från sala, kallades batman i skolan då han alltid bar trenchcoat.

No surprise där, en riktig pinsam kuf.
Citera
2023-11-29, 15:15
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regel107
Sadist-Sara slår till igen, ogillar henne mer och mer.
Gädda #316 behöver ju läggas in på psyket, inte hängas ut.
Gädda #317 verkar ju inte heller frisk, sitter man och skriver till barn att man vill knulla dom i röven så försvinner 99.9% från chatten.
Varför är Sara så fixerad vid hur många dom chattar med, deras svar går ju ändå inte att kontollera?
Chanserna att dom 2 senaste äcklena ska få till en dejt med en tonåring är lika med noll.
Hon har säkert rätt i att barn som utsätts för sexuella övergrepp mår dåligt osv..
Men dessa tomtar kommer aldrig få till några möten med riktiga barn.
Bättre dom jagar och hänger ut dömda pedofiler och våldtäktsmän än massa psykfall.
Och tro att dom går att bota lr hjälpa med samtal är ungefär lika troligt som man botar homosexuella.

Kunde gädda 300 kan de.
Citera
Medlem
eldrattans avatar
Citat:

Hmm låter som vi kanske kan få se vår första riktiga masskjutning i detta land. Blir spännande att följa.
Citera
Medlem
Alltså gällande fluff (#316), hur funtad är man när man står och filmar sitt gröna fluff samtidigt som man smeker det, i syfte av att skicka videon till ett barn och tro att hen tänder på det?

Hade ju inte ens skickat sånt till en vuxen om man inte vet att personen är likasinnad. Fy satan vad skämmigt. Jag skäms för hans skull. O eftersom han har på sig det varje dag, tänk att han satt där med det under byxorna vid konfrontationen.

Blev nog en aning tyst på jobbet rrunt frukostbordet dagen efter konfrontationen, hade inte kunnat hålla mig för skratt 😂
Citera
2023-11-29, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robelslip
Han lär ju inte vara kvar i entreprenadbranschen så länge till. Får folk höra om det så får han aldrig mer jobb. Äckel. Skottpengar.

Citat:
Ursprungligen postat av Arazand
No surprise där, en riktig pinsam kuf.

Ja Dumpen har gjort ett gediget arbete med att skjuta den mannens karriär i sank.
Citera
2023-11-29, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Hmm låter som vi kanske kan få se vår första riktiga masskjutning i detta land. Blir spännande att följa.

den chansen ör nog mycket liten skulle jag tro
Citera
2023-11-29, 15:24
Medlem
Citat:
den chansen ör nog mycket liten skulle jag tro

Udda men inte särskilt aggressiv, nä exakt. Kul detaljer du hade om honom.
Citera
2023-11-29, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ehJc379Eyl7J
Udda men inte särskilt aggressiv, nä exakt. Kul detaljer du hade om honom.
Exakt, udda men inte aggressiv.

Han var väldigt mobbad just för han var udda, det är ju riktigt hemsk. ingen ska behöva bli mobbad bara för man är annorlunda. Alltid tyckt lite synd om honom för det

Men att hålla på så här mot barn gör ju att iallafall jag inte tycker det minsta synd om honom längre. jävla sjukt beteende! usch

Hörde förresten att han skulle "stämma" dumpen nu haha 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in