Särskild efterlysning #2: Stockholm
Då den första efterlysningen gav resultat direkt passar jag nu på att gå ut med nästa. Det här är en gädda jag känner att Flashback borde kunna plocka fram. Han är relativt ung och har ett leverne som ger vibbar av att han själv kan ha Flashback eller före detta vänner som cirkulerar här. En person kommentar också videon på Dumpens hemsida och säger att han nu är bortplockad från hennes vänlista och kan förvänta sig något när en viss person kommer hem från semestern.
Jag ger er, återigen,
#167 Dramagäddan:
https://dumpen.se/2022/11/24/dramagaddan-napp-167-stockholm/
Kallar sig Sevenius. Skriver att han nyss fyllde 32 år och det verifieras halvt genom att Patrik utbrister "Du är 32 år, eller hur?" varpå gäddan verkar svara "Jag är egentligen ett år yngre men ja". Så vi har att göra med en person som med stor sannolikhet är född 1990 eller 1991. Han skriver också att han nyss fyllde 32 år.
Följande inlägg av Lysturken reder ut att han kan vara född omkring den 11 november:
(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt
För ett år sen gick han en nybörjarkurs i teater på torsdagar, påstår han.
Han säger också att "mitt namn är mitt mellannamn men du kan kalla mig Seven eller Sev". Sevenius kan alltså ha en koppling till hans riktiga namn.
Skriver att han bor "lite söder om Stockholm, typ 20 min med tåg". 20 min söder om Stockholm City borde vara antingen Flemingsberg (19 min med pendeln) eller Skogås (20 min med pendeln). De flesta har också bra koll på exakt hur lång tid det tar med pendeln till centralen.
Kollar man postnummer finns det anledning att tro att postnumret kan börja på antingen 12 (Skogås, Trångsund, Huddinge kommun) eller 14 (Huddinge, Huddinge kommun). Kommunen kan alltså vara Huddinge.
Kom igen nu söderförort. Det måste finnas någon som känner igen den här teaterapan. Det är hög tid att identifiera fanskapet nu.