2023-11-20, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Hon ser jätteung ung, som en 15 åring.

Hur som helst blir jag imponerad av Jens. Han har knappt haft något förhållande - men trots sina ringa erfarenhet, lyckas han rodda med alla tjejer samtidigt, försöka se var och en, pratar med dem och ser till att de mår bra och känner sig bekväma /trygga med honom där. Sånt är inte lätt - men han verkar vara en väldigt klok ung man.

Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Ja han verkar så klok, trygg, inkännande och fin! Heja Jens! Önskar honom det bästa.

Han har "djuröga" är van att ta hand om många kor och undjur. 😉

Länk till årets djurkötare för en förklaring vad jag menar.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jamtland/ann-britt-bergqvist-som-jobbar-pa-froson-utsedd-till-arets-djurskotare--gj0uy9

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jamtland/lista-sa-ar-du-en-bra-djurskotare--up1bks
(Lyssna på klippen)

Nu förstår ni varför han klarar av att se alla tjejerna och känna av.
2023-11-20, 01:08
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av botteupp
Jag förstår lite varför Micke valde bort Helena, har träffat Micke på Jeepträffar och han är en jordnära person och Helena är ju otroligt vacker och kanske Micke såg tidigt att blir svårt att få ha henne för sig själv? Vad heter Helena i efternamn och var bor hon nu? Hon bodde tidigare åt Bankeryd till tror jag och hade "pojkvän" i Vaggerydstrakten som tyvärr gick bort för drygt ett år sen. Har bara sett henne på nån officiell tillställning och ja, hon är mycket vacker men vad gör hon nu?

Förstod faktiskt aldrig varför han valde att ta med Helena, visst ser hon bra ut men hon har ju utstrålning som ett kylskåp...
2023-11-20, 01:17
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macke85
Tycker hon verkar vara en jättefin tjej!

Mimmi är säkert mysig att pussas med, det tror jag absolut. Men undrar om det är så mycket mer än så, har ända från början haft känslan av att hon kan ha en räv bakom varje öra...
Ingen man skulle satsa seriöst på, hon har ju tydligen haft en del killar tidigare men ingen har valt att stanna kvar hos henne vad jag förstår.
2023-11-20, 01:24
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jamtland/ann-britt-bergqvist-som-jobbar-pa-froson-utsedd-till-arets-djurskotare--gj0uy9

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jamtland/lista-sa-ar-du-en-bra-djurskotare--up1bks
(Lyssna på klippen)

För mig framstår Jensa som en av dom allra mest sympatiska bönder som varit med hittills, vad jag kan minnas. Hoppas han får till det med en stabil tjej som stannar kvar hos honom.
2023-11-20, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
För mig framstår Jensa som en av dom allra mest sympatiska bönder som varit med hittills, vad jag kan minnas. Hoppas han får till det med en stabil tjej som stannar kvar hos honom.

Definitivt. 👍 Han är en stabil kar med fötterna på jorden förhoppningsvis hittar han den rätta bland de här tjejerna. Vid kommande val blir det antagligen två han får välja bort pga att det blev fem tjejer med till gården. Riktigt tufft val då de verkar vara riktigt bra töser.
2023-11-20, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bountmard
Erik är så otroligt torr och allt han säger känns stelt och inövat. Han är som ett manus för syntolkning: ”Då tar jag den här tallriken och flyttar den eftersom jag tycker den är lite i vägen”.
”Och du har ganska fina läppar också” Som naturligtvis betyder att ”nu tänker jag böja mig fram och kyssa dem. Bara jag lyckas träffa rätt mellan de nervösa huvudskakningarna”.
Jag tror egentligen bara han är väldigt nervös och mellan tagningarna så tar han nog fram sin lapp i fickan med nedskrivna förföraruttryck, för att få nya idéer.
Nä, han kommer åka ut i finalprogrammet och läraren lär få stanna kvar…ett tag.

Tror också han är nervös och osäker, vilket yttrar sig i det lite obehagliga, och ocharmiga beteendet.
2023-11-20, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeightyMacbeth
Något som ändå talar till hans fördel är att han fortfarande är vän med sitt ex på fb. Har han varit extremt svartsjuk eller rent av våldsam är chanserna stora att hon skulle klippt totalt när hon väl tagit sig därifrån.

Men ja, han är väldigt obehaglig.

Sant. Det kan ju vara betryggande. Men hans blick under gruppdejten, innan de kom hem till hennes gård, var otäck tycker jag. När hon gick iväg med den där blonda snubben så riktigt svartnade Eriks blick. Nåt stod inte rätt till där...
2023-11-20, 17:41
Medlem
Är Sabina trans?
2023-11-20, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Hon ser jätteung ung, som en 15 åring.

Hur som helst blir jag imponerad av Jens. Han har knappt haft något förhållande - men trots sina ringa erfarenhet, lyckas han rodda med alla tjejer samtidigt, försöka se var och en, pratar med dem och ser till att de mår bra och känner sig bekväma /trygga med honom där. Sånt är inte lätt - men han verkar vara en väldigt klok ung man.
Det blir man efter att ha varit eremit på gården under flera år och kunnat komplentera och lära sig viktiga saker, tex att:
-Skratta på ett så charmigt sätt
-Kylförvara bröd så det blir hårt och torrt omgående
-Bjuda in manipulerande kvinnor en hel natt innan de andra kvinnorna
2023-11-20, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76

(Lyssna på klippen)

"Med bara en blick så ser du att hon är brunstig och då vet du att det är dags att seminera henne
Första pris går till Jens som årets Kvinnorskötare Jag ser fram emot SVT:s 30 minutersinlägg om hur han månar och sköter om alla sina fina k(vinn)or
2023-11-20, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Förstod faktiskt aldrig varför han valde att ta med Helena, visst ser hon bra ut men hon har ju utstrålning som ett kylskåp...
Men det är nog bara när hon är i grupp! Fattar inte heller hur kan kan välja yogatanten framför Helena ?
2023-11-20, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringar83
Är Sabina trans?
Lite manhaftig kanse ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in