2023-11-16, 18:42
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Vilken fin berättelse <3 Hoppas hon har goda människor som ser efter henne, det verkar hon förtjäna. Krigsbarn... en svår erfarenhet.

Jo det här med utseende och charm, det har man gått ett par nitar på. Charmiga kan också människor vara som sen visar upp en annan sida som inte alltid är så trevlig. Försiktighet är rådet.

Fast jag missade poängen lite.

Det jag skulle ha sagt är att hon ju inte är en människa man är intresserad av om man bara ser en bild, men i verkligheten kan hon vara bättre att umgås med än vad en bildskön yngre dam kan vara.

Jag bodde i vuxen ålder med min barndomskärlek, efter att vi hade stött på varandra på stan, men det varade bara ett år. Hon är skitsnygg, men helt omöjlig att leva med. Inga av hennes förhållanden varar.

Den jag älskar träffade jag genom jobb. Arbetet skapade vänskap och en sorts testbädd, så när vi väl blev ihop kände vi varandra bra, så ingen råkade ut för några tråkiga överraskningar.
2023-11-16, 18:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen

Jag bodde i vuxen ålder med min barndomskärlek, efter att vi hade stött på varandra på stan, men det varade bara ett år. Hon är skitsnygg, men helt omöjlig att leva med. Inga av hennes förhållanden varar.

Den jag älskar träffade jag genom jobb. Arbetet skapade vänskap och en sorts testbädd, så när vi väl blev ihop kände vi varandra bra, så ingen råkade ut för några tråkiga överraskningar.

Bästa sättet att träffa nån enligt mig, först är man vänner, lär känna varandra, blir kära, blir ihop.
Via arbetet eller vänner.
2023-11-16, 20:18
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MillanM
Måste man ha ett speciellt mc-kort om man kör HD?
De va som tusan, då får ja ta å kolla med mina biker vänner om de har "rätt" sorts körkort
Jag har ingen aning, jag sa HD för att någon sagt HD i programmet, jag mena motorcykel, och som sagt, jag trodde inte ens att hon hade någon egen, men jag tycker absolut att du ska fråga dina vänner! du kommer växa i deras ögon eventuellt

Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Ja, och inga svar får du.

Jag fick betala ett ganska högt pris för det jag skrev ändå

Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Håller helt med (av det lilla jag sett), jäkligt jordnära kille och tjejerna verkar vara helt frälsta. Att Alexandra ser yngre ut i det sällskapet är inget konstigt. Att de andra har lite mer hull på kroppen gör att hon ser "mindre ut" av bara farten. I ett annat sällskap hade hon nog upplevts som den 22-åring hon är.
Nej det handlar om ett barnsligt ansikte

Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Det är alltså bondbögeri i kärlek åt alla.
Enligt rekmanen, det är nog därför det är betalvägg iår
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-16 kl. 20:27.
2023-11-16, 21:11
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Jag tror Helena blev för blyg och vågade inte visa sitt intresse. Eller så uppstod ingen personkemi de emellan.

Helena var för snygg för honom. Jösses vilken vacker kvinna.

Och Nova som dejtar den blyge blonde bonden i Kärlek för alla, hur söt???
2023-11-16, 21:12
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Hon ser jätteung ung, som en 15 åring.

Hur som helst blir jag imponerad av Jens. Han har knappt haft något förhållande - men trots sina ringa erfarenhet, lyckas han rodda med alla tjejer samtidigt, försöka se var och en, pratar med dem och ser till att de mår bra och känner sig bekväma /trygga med honom där. Sånt är inte lätt - men han verkar vara en väldigt klok ung man.

Ja han verkar så klok, trygg, inkännande och fin! Heja Jens! Önskar honom det bästa.
2023-11-16, 21:21
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Enligt rekmanen,
Bästa felstavningen på reklamen hittills
2023-11-16, 23:20
Medlem
Amnshnocks avatar
Citat:
Det har jag inte noterat, ligger jag risigt till när jag blir vän med vrickade personer som kan mörda? utan att jag såg varningsflaggen

Kan någon ta en stillbild på detta gungande, tack!

Något som även jag och min sambo lagt märke till och stör oss på lmfao.

Såg någon hur nöjd Erik såg ut efter kyssen? Som att ha blivit vald först på gympan style
2023-11-16, 23:46
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amnshnock
Något som även jag och min sambo lagt märke till och stör oss på lmfao.

Såg någon hur nöjd Erik såg ut efter kyssen? Som att ha blivit vald först på gympan style
Ja samt resten av tråden, men jag har fortfarande missat det, kan någon lägga upp bilden

Inte heller såg jag hans förnöjdhet efter pussen, sluta säg kyss i min närvaro det ordet låter för feminint känslokladdigt, puss däremot är nånting barnsligt (& manligt)
2023-11-17, 09:04
Medlem
Hade Micke varit lika inkännande som Jens skulle han sett till att Helena fått egentid innan hon åkte ut. Men det är kanske en generationsfråga. Synd att hon aldrig fick en chans, på speeddaten fick man en känsla för att de hade kemi. Nu tippar jag på Jenny som "vinnare" där då de uppenbart också har kemi.

Eriks framstötar är läskiga att se, jag tar fram skämskudde varje gång han vickar på sitt huvud. Otroligt att Mimmi faller för det.

Hoppas att sympatiske Jens hittar rätt, känns som flera av tjejerna hos honom skulle funka tillsammans med honom.
2023-11-17, 10:34
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Hade Micke varit lika inkännande som Jens skulle han sett till att Helena fått egentid innan hon åkte ut. Men det är kanske en generationsfråga. Synd att hon aldrig fick en chans,
Mimmi är också duktigt inkännande på att ge alla männen egentid
2023-11-17, 10:54
Medlem
Citat:
Mimmi är också duktigt inkännande på att ge alla männen egentid
Ja det sant. Hon är också bra på att ge dem jobb 😂
2023-11-17, 11:00
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Ja det sant. Hon är också bra på att ge dem jobb 😂
Det är därför att hon vet hur normala mäns psykologi fungerar, att dom behöver aktiviteter som gärna rör att bygga olika saker i grupp för att inte bli frustrerade, du kan se deras vistelse hos Mimmi som en mansläger boothcamp för att hitta sin mansroll 2023

Erik behövde egentid, och han fick därför komma till gården före dom andra
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-17 kl. 11:07.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in