2023-11-18, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swdrdz
Haha, ren bullshit gällande Nylander. Han var dominant igår. Han har dessutom förbättrat sin defensiv tills i år. Karln spelar till och med BP. En shl-sportchef uttalar sig knappast så om en av världens bästa spelare.
Jo. Så var det.
Citera
2023-11-18, 21:00
Medlem
Saloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaratto
Jag var pä globen igår och såg NHL-matchen. Jag introducerades för en av SHLs sportchefer. Han tyckte rätt många saker, men en är att Växjö spelar så kopiöst tråkigt. Han sade att man säkert kommer tycka sig nära när man förlorat, men man har nog inte varit det för att Växjö är så skickliga på att fullständigt stänga ned en match. Han såg ett problem med att så etablerat lag spelar så oerhört tråkig och destruktiv hockey.

IKO fick sig också en rejäl släng av sleven som primitiv hockey där en spelare fiskar vid blålinjen och när pucken kommer dit så dumpar han pucken i sargen så de kan bygga från bakom motståndarens mål.

Bland det sämsta trollinlägg jag läst!
Snälla, förklara vad ditt syfte med det här var.
Att du skulle försöka tracka ner Mitchrapp?
Citera
2023-11-18, 21:02
Medlem
Fem raka matcher nu utan poäng för Oskarshamn. Kanske dags för tränarbyte?
Citera
2023-11-18, 21:09
Medlem
BlackQuartzs avatar
Varför skulle någon sportchef prata om Växjö? Det är bara här på flashback man läser om dem annars är det nästan så man glömmer att de spelar i högsta ligan.

Snygg strut av Ejdsell ikväll. Kunde inte haft bättre platser för den pärlan. Synd att matchen i övrigt var ett sömnpiller.
Citera
2023-11-18, 21:13
Medlem
Så ja! I omgång 18 tog MoDo sin första trepoängare på bortaplan.

Nu är vi med igen, för det lär bli jämnare poängutdelning hemma/borta nu när vi vet att det går.

Låt oss få se en upprepning redan på torsdag i Örebro, tack!
Citera
2023-11-19, 05:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackQuartz
Varför skulle någon sportchef prata om Växjö? Det är bara här på flashback man läser om dem annars är det nästan så man glömmer att de spelar i högsta ligan.

Snygg strut av Ejdsell ikväll. Kunde inte haft bättre platser för den pärlan. Synd att matchen i övrigt var ett sömnpiller.
Svårt att veta varför han gjorde det. Kanske ett litet utslag av avundsjuka, men också en irritation över att de spelar en hockey som är svär att vinna emot.

Och så spelar de väldigt trist och destruktiv hockey.

Har säkert trollat i mina dagar, men inte den här gången.
Citera
2023-11-19, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forest-Militia
Så ja! I omgång 18 tog MoDo sin första trepoängare på bortaplan.

Nu är vi med igen, för det lär bli jämnare poängutdelning hemma/borta nu när vi vet att det går.

Låt oss få se en upprepning redan på torsdag i Örebro, tack!
Man fick ganska bra hjälp av zebrorna.

Framförallt i andra perioden där Modospelarna fick stoppa kontringar lite hur de ville utan åtgärd.

Riktigt bra PP får man lov att säga, dock.
Citera
2023-11-19, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amaratto
Svårt att veta varför han gjorde det. Kanske ett litet utslag av avundsjuka, men också en irritation över att de spelar en hockey som är svär att vinna emot.

Och så spelar de väldigt trist och destruktiv hockey.

Har säkert trollat i mina dagar, men inte den här gången.

Pratade din fiktiva sportchef något om varför så många offensiva talanger som Olle Lycksell, Elias Pettersson, Noah Östlund, Pontus Holmberg, Fredrik Karlström eller Marcus Sylvegård för att nämna några,väljer att spela så trist och destruktiv hockey, men ändå spelar sin bästa offensiva ishockey just där, i Växjö Lakers.

Var det Växjös extrema spelskicklighet på försvarsspelarna, förra säsongen som var trist, eller är det Växjös super offensiva första line som är destruktiv. Många frågor, men så få svar.
Senast redigerad av MitchRapp 2023-11-19 kl. 10:07.
Citera
2023-11-19, 10:46
Medlem
Carrocks avatar
Någon som vet om patrik westerberg är efterbliven eller har någon annan funktionsnedsättning? Blir alltid lika märkligt när han ska genomföra en intervju, kan inte ens formulera en mening..
Citera
2023-11-19, 11:58
Medlem
Någon som vet om det går att se tidigare sändningar nånstans? Vill se repris från malmö-modo matchen!
Citera
2023-11-19, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Någon som vet om patrik westerberg är efterbliven eller har någon annan funktionsnedsättning? Blir alltid lika märkligt när han ska genomföra en intervju, kan inte ens formulera en mening..

ADHD! Ingen hemlighet.

Edit: https://www.expressen.se/sport/jag-har-brustit-och-det-har-tagit-pa-dem/
Senast redigerad av Palkranen 2023-11-19 kl. 12:11.
Citera
2023-11-19, 12:14
Medlem
Fy fan så tråkiga Växjö är att se på.
Att Jörgen Jönsson sjunker så lågt att vara i den där skit föreningen är för mig en gåta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in