2023-11-19, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aec
Fy fan så tråkiga Växjö är att se på.
Att Jörgen Jönsson sjunker så lågt att vara i den där skit föreningen är för mig en gåta.

Du sitter och tittar på Jönssonligan, som leder bästa mästarna. Intresset för Lakers har ökat markant runt om i landet. Vad är det som är tråkigt, om du skulle förklara det för Jörgen Jönsson. Jörgen som inte bara varit där en gång, utan lämnade och återvände för han älskar att jobba i klubben.
Senast redigerad av MitchRapp 2023-11-19 kl. 13:25.
Citera
2023-11-19, 15:41
Medlem
Dofternas avatar
Westberg om Lakers publik: "Lördagsmazarinen istället för hockey"
https://www.facebook.com/watch?v=301072489489826
Citera
2023-11-19, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Westberg om Lakers publik: "Lördagsmazarinen istället för hockey"
https://www.facebook.com/watch?v=301072489489826

Väldigt bra publiksnitt i Movember för Lakers. Är det mazariner som gör det, så köp in fler mazariner.
Senast redigerad av MitchRapp 2023-11-19 kl. 18:43.
Citera
2023-11-20, 21:25
Medlem
Nu får det vara nog! Lakers har åkt på 8 hjärnskakningar, och började med huvudtacklaren Linus Johansson i första omgången, sedan har det bara rullat på. Nästa 1 varannan match, och det måste minska, med fler straff delas ut. Det kan alltid hända, men nu är det ett systemfel, där karriärer kan stå på spel.
Senast redigerad av MitchRapp 2023-11-20 kl. 22:07.
Citera
2023-11-20, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Du sitter och tittar på Jönssonligan, som leder bästa mästarna. Intresset för Lakers har ökat markant runt om i landet. Vad är det som är tråkigt, om du skulle förklara det för Jörgen Jönsson. Jörgen som inte bara varit där en gång, utan lämnade och återvände för han älskar att jobba i klubben.
Varför säger du bästa mästarna? Vart kommer det ifrån?
Fbk säsongen 01/02 är väl något av en rekordsäsong för ett lag? Eller hur tänker du? Jag är inte ironisk och retas inte utan jag är genuint nyfiken. Är det bara något du slänger dig med för att höja Lakers till skyarna så är det ok med mig.
Citera
2023-11-20, 23:02
Avstängd
Grontarskonts avatar
Citat:
Att Jörgen Jönsson sjunker så lågt att vara i den där skit föreningen är för mig en gåta.

Ja de gör det bra men upplevelsen är det sisådär med! Nä ska man välja roliga matcher är inte Växjö 1a valet direkt!
Citera
2023-11-21, 07:16
Medlem
Citat:
Nu får det vara nog! Lakers har åkt på 8 hjärnskakningar, och började med huvudtacklaren Linus Johansson i första omgången, sedan har det bara rullat på. Nästa 1 varannan match, och det måste minska, med fler straff delas ut. Det kan alltid hända, men nu är det ett systemfel, där karriärer kan stå på spel.

Sluta ljug och hitta på saker din pajas! Linus Johansson är ingen huvudtacklare! I första omgången mot Växjö åkte han ut 2 min för en hooking i andra perioden! Ingen ytterligare utvisning på honom! Hade han tacklat någon i huvudet lär han blivit utvisad och dessutom avstängd!
Citera
2023-11-21, 13:24
Medlem
Inget svar från BitchSlap. Inte oväntat! Han har slutat svara mig. Inte ledsen för det iofs. Men ändå nyfiken på vilken spelare i Läjkers han påstår att Linus Johansson huvudtacklade i första omgången med hjärnskakning som följd. Någon som vet?

Edit: Är glad att Linus nobbade Läjkers 2016.
Citera
2023-11-21, 13:52
Medlem
Citat:

Du har bevisbördan! Seså fram med det! Annars framstår du som än mer lögnare och pajas än tidigare!
Senast redigerad av Palkranen 2023-11-21 kl. 14:36.
Citera
2023-11-21, 15:21
Avslutad
Citat:

De (Lakers) passar väl bra ihop då, eller tycker du att J Jönsson är en karismatisk person, han är ju så sjukt tråkig att klockorna stannar och blommorna vissnar.
Senast redigerad av LawNumberSix 2023-11-21 kl. 15:23.
Citera
2023-11-21, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Inget svar från BitchSlap. Inte oväntat! Han har slutat svara mig. Inte ledsen för det iofs. Men ändå nyfiken på vilken spelare i Läjkers han påstår att Linus Johansson huvudtacklade i första omgången med hjärnskakning som följd. Någon som vet?

Edit: Är glad att Linus nobbade Läjkers 2016.

Linus spelade för typ existensminimum i Djurgården och var en av våra bästa spelare i slutspelet. Sen skiljde det 5000 i buden mellan parterna och då ville inte Jocke Eriksson ha honom längre. Det får ju verkligen betraktas som en miss.
Citera
2023-11-21, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ljungbacken666
Varför säger du bästa mästarna? Vart kommer det ifrån?
Fbk säsongen 01/02 är väl något av en rekordsäsong för ett lag? Eller hur tänker du? Jag är inte ironisk och retas inte utan jag är genuint nyfiken. Är det bara något du slänger dig med för att höja Lakers till skyarna så är det ok med mig.

De kortast tid som klubb, men har överlägset flest guld i laget. De har den spelaren med flest guld av samtliga aktiva, de har den tränaren som vunnit mest av alla tränare, den assisterande, och sportchef som vunnit mest. De har den bästa juniorer genom alla tider, de är regerande mästare och haft det bästa laget genom tiderna. Bara några anledningar, men kortfattat så är hockeyn större, snabbare och bättre än någonsin, och på toppen står Växjö Lakers, Bästa Mästarna!
Senast redigerad av MitchRapp 2023-11-21 kl. 16:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in