2023-11-15, 15:01
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piptaz
Hahaha, alltså jag skriker rakt ut.

Snälla fanni kan du ge mig instruktioner för snabbnudlar.

Hennes hjärna är helt bombad. Hon och HT tävlar om första plats i matlagning.

Jag sitter också och väntar ivrigt!
Redo att skriva ner vad jag behöver handla för att laga hennes krämiga goda nudlar.. 😂😇
Citera
2023-11-15, 15:36
Medlem
Kollar igenom Hannas youtubekanal.. jag får PANIK på hur hon hållt på och färgat sitt hår själv genom åren. VARFÖR går hon inte till en frisör!? Tyvärr blir det väldigt tydligt i många videor också att hon verkar väldigt okunnig i mycket vilket är rätt sorgligt att se.
Citera
2023-11-15, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paraply0980
Kollar igenom Hannas youtubekanal.. jag får PANIK på hur hon hållt på och färgat sitt hår själv genom åren. VARFÖR går hon inte till en frisör!? Tyvärr blir det väldigt tydligt i många videor också att hon verkar väldigt okunnig i mycket vilket är rätt sorgligt att se.

Jag antar att HT inte har råd att gå till frisören med tanke på att hon dessutom brukar klippa sig själv. För ingen frisk människa hade väl valt att se ut som HT gör i håret om man har råd att gå till frisören?!
Citera
2023-11-15, 15:45
Medlem
dekadentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linneflickan
Jag antar att HT inte har råd att gå till frisören med tanke på att hon dessutom brukar klippa sig själv. För ingen frisk människa hade väl valt att se ut som HT gör i håret om man har råd att gå till frisören?!

Hon borde verkligen ha råd. Folk som lever på aktivitetsersättning och fkassan går till frisören, och när någon kollade upp Hannas inkomst tidigare i tråden så tjänade hon förra året typ som en student med Csn + Tilläggslån. 18k i månaden. Tillsammans med Kevins inkomst så borde hon kunna unna sig en färgning, och eftersom hon ökat i följare det här året så borde inkomsten vara lite högre.

Tror bara hon är för slö och typ... ovillig att interagera med människor för att gå till frisören. Hon gör ju ingenting utan Kevin. Kan inte komma på en enda sak hon gjort helt ensam, knappt gå till affären.
Citera
2023-11-15, 16:44
Medlem
Verkligen grymt av Sara lagom att donera överskottsmjölk till neo.
Hanna skulle aaaaaldrig sitta i timmar och både amma och sen pumpa för att göra en gos gärning.
Sara sticker faktiskt ut från de andra ivf influensers, det är ändå driv i henne.
Citera
2023-11-15, 16:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Linneflickan

Alltså alla pengar hon lagt på hårfärg från Hemköp borde räckt till ett riktigt frisörbesök. Sen borde hon visst ha råd men hon prioriterar att köpa skit istället.
Citera
2023-11-15, 16:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Verkligen grymt av Sara lagom att donera överskottsmjölk till neo.
Hanna skulle aaaaaldrig sitta i timmar och både amma och sen pumpa för att göra en gos gärning.
Sara sticker faktiskt ut från de andra ivf influensers, det är ändå driv i henne.

Håller med.
Citera
2023-11-15, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekadenten
App app, glöm inte att Lara kommer få se massor av kyrkogården i Smålandsstenar! Hon måste ju lära känna storebrorsan.

Glöm inte premiären på rusta och gekås 😅
Citera
2023-11-15, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paraply0980

Okunnig på vilket sätt tänker du?
Citera
2023-11-15, 18:40
Medlem
Hett tips till er alla, HT tipsar på sin story om att de fruktansvärda leopard-tightsen är på rea🤪
Citera
2023-11-15, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocololle
Hett tips till er alla, HT tipsar på sin story om att de fruktansvärda leopard-tightsen är på rea🤪
Och byxorna hon köpte klädde henne inte bra. Känner mig hemsk som sågar hennes klädstil men det är inte fint.
Citera
2023-11-15, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Och byxorna hon köpte klädde henne inte bra. Känner mig hemsk som sågar hennes klädstil men det är inte fint.

Håller tyvärr med… fick lite nazze-vibbar av de svarta med flärpar på sidorna tillsammans med hennes svarta kängor?……
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in