2023-10-21, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlskronacity
Någon som kan tala om vad priset skall ligga på ? Orkar inte läsa hela tråden
7 kr grammet är rimligt.
Citera
2023-10-22, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
7 kr grammet är rimligt.

Tack
Citera
2023-10-26, 20:31
Medlem
Airwave92s avatar
Hur safe är det att inta detta med alkohol? Kan man ta lite phenibut och sen gå ut på krogen om man håller sig till 2-3 öl?
Citera
2023-11-08, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeffreythugga
Nej det tror jag verkligen inte. Eventuellt att det skulle kunna hjälpa med motivation men utöver det ser jag inga som helst fördelar om man vill banta.

phenibut i syfte att banta är som att ta ett glas rödvin i syfte att banta. tycker magen sväller lite av båda dessa. annars är phenibut jäkligt skönt att ta när man har svårt att varva ner. för mycket negativa tankar -typ.
Citera
2023-11-14, 23:51
Medlem
Jag brukar käka 3G varje Söndag och läst på en hel där här om att det är okej att käka detta preparat 2 gånger i veckan så får man ingen avtändning sen. Men vet inte riktigt i vilka mängder som menas då. Kan jag till exempel fortsätta ta 3g på söndag och sen ta 2g på onsdag utan att få at i slutändan? Har absolut inga planer på ta mer än 5g sammanlagt under två dagar i veckan eftersom att jag har respekt för preparatet.

Vad tror ni går det undvika at på 2g onsdag och 3g söndag?
Citera
2023-11-15, 04:26
Medlem
Vad används phenibut till? Får ni ut ett liknande rus som alkohol eller? Påverkar det blikörning negativt tror ni?
Citera
2023-11-15, 13:01
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Vad används phenibut till? Får ni ut ett liknande rus som alkohol eller? Påverkar det blikörning negativt tror ni?

Det ökar dopamin och GABA vilket gör att det lindrar ångest och man mår typ lika bra som om man vore berusad på alkohol, fast utan alla biverkningar som alkohol ger.

Man kan få lite sämre balans vid högre doser men man blir inte berusad eller omdömeslös på något sätt. Skulle säga att det inte är några problem att köra bil på Phenibut.
Citera
2023-11-15, 13:03
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Good.will.hunting
Jag brukar käka 3G varje Söndag och läst på en hel där här om att det är okej att käka detta preparat 2 gånger i veckan så får man ingen avtändning sen. Men vet inte riktigt i vilka mängder som menas då. Kan jag till exempel fortsätta ta 3g på söndag och sen ta 2g på onsdag utan att få at i slutändan? Har absolut inga planer på ta mer än 5g sammanlagt under två dagar i veckan eftersom att jag har respekt för preparatet.

Om du behöver så höga doser för att få bra effekt så har du utvecklat tolerans, vilket förmodligen kommer betyda AT om du skulle sluta ta det.

Normala doser ligger ju på runt 500mg till 1500mg per tillfälle.
Citera
2023-11-15, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Good.will.hunting

Det finns ingen magisk gräns för hur mycket eller ofta man kan ta Phenibut utan att åka på en avtändning.
Men det rekommenderas att man inte tar det mer än ett par ggr/vecka för att inte åka på tolerans och därmed avstängning.
Som ovan skrev är det väldigt höga doser du tar. I vilket syfte tar du Phenibut?
Tar du det som en performance-drug tycker jag att 500-750 mg räcker väl men i rent russyfte krävs ju högre doser och då tycker jag att det kan kosta mer än smaka när det kommer till Phenibut.
Du kanske ska titta på ytligare en drog som kan intas varannan gång istället?
Citera
2023-11-17, 01:58
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Det finns ingen magisk gräns för hur mycket eller ofta man kan ta Phenibut utan att åka på en avtändning.
Men det rekommenderas att man inte tar det mer än ett par ggr/vecka för att inte åka på tolerans och därmed avstängning.
Som ovan skrev är det väldigt höga doser du tar. I vilket syfte tar du Phenibut?
Tar du det som en performance-drug tycker jag att 500-750 mg räcker väl men i rent russyfte krävs ju högre doser och då tycker jag att det kan kosta mer än smaka när det kommer till Phenibut.
Du kanske ska titta på ytligare en drog som kan intas varannan gång istället?

+1 på det här. För mig räcker cirka 300mg på morgonen och en stark kaffe. Därefter brukar jag fylla på med 300mg runt 18.00. Går man ut och dricker rekommenderar jag att ta det försiktigt! 1 öl är plötsligt 5.
Citera
2023-11-25, 17:31
Medlem
Har fått 3 av 4 pakker stoppet til Norge sistet året. Før det kun fått 2 av 10 stoppet.. hvordan er det å få dette gjonnom toll til Sverige nå? Evt å få tak i det i Sverige generellt?
Citera
2023-11-25, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Automatvapen
Stor risk håller jag nog inte med om, har beställt 20 gånger och det är inga problem (inom EU)

Ingen i den här tråden som beställt från utlandet har det fastnat i tullen för

Ahh, ok.. så samme regler som Norge, men ikke like bra oppfølging av tollen.. dere har vel fordel om at det blir sendt innad i EU ja sikkert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in