Citat:
Ursprungligen postat av
Donttouchyummy
Okej lyssnar gärna på dina erfarenheter när du har tid o ork.
Yes jag sa ju jag skulle skriva så då får jag göra det med.
Skriver det jag minns, det var nog 10 år sen ungefär som jag tog strattera. Tog det ett år cirka.
Hade nyss börjat på ett nytt jobb vid tillfället, på en godsmottagning. Stressig arbetsplats med sjukt mycket att göra. När jag väl hade börjat med medicinen så blev jag full med energi, jobbade stenhårt hela dagarna, nästan maniskt beteende. Jobbade övertid nästan varje dag medans alla andra gick hem. Inga större problem att stiga upp på mornarna heller utan det gick bra trots mediciner för sömnen också. Var väl först efter några månader jag började märka bieffekterna.
Tror det kom först i form av utebliven orgasm/ejulaktion. Detta upplevde jag som väldigt jobbigt faktiskt att inte kunna onanera, lite som tjackballe skulle jag kunna jämföra det med.
Efter ett tag så märkte jag även att det blev ett litet buzzz i kroppen, som att den aldrig riktigt slappnade av utan det blir som en mygga i en som låter bzzzzz.
Fanns nog fler saker med som kom som huvudvärk.
Iallafall så efter ett tag bestämde jag mig för att det inte var värt energin jag fick av medicinen kontra utebliven orgasm då det tar mycket på egot.
Såhär minns jag det, med risk för att jag kan ha skarvat lite. Så en bra medicin till viss del, den är nog aboslut värd att testa.