2023-11-10, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Hanna är verkligen som ett stort barn. Det yttrar sig på så många sätt att det inte går att missa.

Frågan är bara varför🤔

Dricker Bubbliz 🍷💃🏽
Citera
2023-11-10, 20:01
Medlem
dekadentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Håller helt med, har aldrig sett henne äta grönsaker eller bär t.ex.

Håller även med om att hon är som ett barn. Det är som att ingen lärt henne att ta ansvar eller att ingen ställt några krav på henne.

Brist på umgänge med jämnåriga de senaste åren kanske? Hanna är ju inte så gammal och hon lever rätt isolerat med bara sociala medier som kompis. Hon tittar ju dessutom bara på barnprogram.
Citera
2023-11-10, 20:35
Medlem
Hannas matvanor påminner mig om när man precis flyttat hemifrån och ba jäää jag kan äta vad jag vill!
Citera
2023-11-10, 22:12
Medlem
Kul att Fanni skriver att hennes sambo är världens bästa pappa 🤔
Hur sjutton vet hon det? Till vem har han agerat pappa?
Citera
2023-11-10, 22:25
Avslutad
Är det bara jag som tycker det är så pinsamt när influencers hyllar varandra i stories bara för att få fler följare? Det är väl det Hanna gör idag när hon tipsar om en annan influenser som sen självklart även tipsar om Hanna… det är så genomskinligt att det endast handlar om att själv få fler följare. Men hon är väl desperat efter fler följare nu när hon tappat dagligen. Ska bli spännande att se hur många följare hon får efter det här.
Citera
2023-11-10, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Kul att Fanni skriver att hennes sambo är världens bästa pappa 🤔
Hur sjutton vet hon det? Till vem har han agerat pappa?

Alltså hennes bild av verkligheten är… speciell

Jag tror verkligen att Fanni skulle må bättre av adekvat medicinering. Terapi räcker inte när man är bipolär, oavsett typ 2 eller 1
Citera
2023-11-11, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acebace
Hur ser man det? Är det en stor ökning?
Plus, hon verkar ha varit hos psykologen på psykiatrin idag för första gången på evigheter, klokt beslut. Hon utstrålar total mental misär och verkar helt ha fastnat i livet, sorgen och apatin

Någon frågar Fanni om hon tar medicin för sin bipolära sjukdom idag, och hon svarar att hon inte gör det. Hon understryker att man alltid ska göra det som känns bäst för en själv.

Antagligen låter hon bli på grund av oro att medicinering ska slå ut fertilitetsbehandlingen eller göra IVF-utfallet sämre. Så sorgligt om det är så, eftersom det är ett så påfrestande förlopp där dalarna verkligen är djupa så fort man får dåliga nyheter från kliniken. Måtte hon bli gravid snart så hon kan tillåta sig själv att lägga mer fokus på psykiatrisk behandling igen. Det är bra att hon varit till psykolog nu, hoppas hon får rutin på det och pratar med någon bra om sorgebearbetning också.
Citera
2023-11-11, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mmeeaa
Är det bara jag som tycker det är så pinsamt när influencers hyllar varandra i stories bara för att få fler följare? Det är väl det Hanna gör idag när hon tipsar om en annan influenser som sen självklart även tipsar om Hanna… det är så genomskinligt att det endast handlar om att själv få fler följare. Men hon är väl desperat efter fler följare nu när hon tappat dagligen. Ska bli spännande att se hur många följare hon får efter det här.

Så otroligt genomskinligt! Däremot verkar det inte ha funkat för Hanna (ännu) då hon under gårdagen istället minskade med 51 följare snarare än att öka
Citera
2023-11-11, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mmeeaa

Spontant ser det ju ut som att Amanda Lekland och Hanna är ganska olika som influencers och har väl därmed ganska olika målgrupper. Vid första anblick verkar ju Amanda ha mer vältagna bilder och hon är mer inriktad på träning och sund kosthållning, vilket man får noll av hos Hanna som ju gjort en magsäcksoperation och sedan fortsatt äta dinosaurieformade nuggets och Capri Sun. Visst kan man bredda sitt flöde och följa många olika, men här är diskrepansen för stor. Har svårt att se att man går in hos Hanna och tänder till av hennes flöde de senaste veckorna.
Citera
2023-11-11, 09:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sockerhicka
Någon frågar Fanni om hon tar medicin för sin bipolära sjukdom idag, och hon svarar att hon inte gör det. Hon understryker att man alltid ska göra det som känns bäst för en själv.

Antagligen låter hon bli på grund av oro att medicinering ska slå ut fertilitetsbehandlingen eller göra IVF-utfallet sämre. Så sorgligt om det är så, eftersom det är ett så påfrestande förlopp där dalarna verkligen är djupa så fort man får dåliga nyheter från kliniken. Måtte hon bli gravid snart så hon kan tillåta sig själv att lägga mer fokus på psykiatrisk behandling igen. Det är bra att hon varit till psykolog nu, hoppas hon får rutin på det och pratar med någon bra om sorgebearbetning också.
Ja jag läste också det och håller helt med dig.
Citera
2023-11-11, 09:17
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sockerhicka
Vid första anblick verkar ju Amanda ha mer vältagna bilder och hon är mer inriktad på träning och sund kosthållning, vilket man får noll av hos Hanna som ju gjort en magsäcksoperation och sedan fortsatt äta dinosaurieformade nuggets och Capri Sun.
Skrattade högt! Hennes kostvanor är verkligen det märkligaste jag sett hos en vuxen kvinna. Undrar om gbp-patienter inte avråds från att dricka så mycket sötad dryck som hon gör? Det är ju bara flytande kalorier...
Citera
2023-11-11, 13:16
Medlem
Jösses nu har FD lagt till ”Julmirakel på gång? 🎅🏻😭” i bio på insta. Och Keboff, äger han bara en endaste jacka? Som dessutom är en vårjacka han går omkring i året om tre storlekar för liten. Så mycket som dom shoppar borde HT kanske ta tag i att köpa en ny jacka till honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in