2024-03-06, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsan747
Ja det var tydligt. Jag frågade bara vart han tagit vägen eftersom jag reagerat på att hon plötsligt började skriva ”jag” i alla inlägg. Poff-så var jag blockad.

Man förstår ju såklart att hon inte vill ta upp skiten han har gjort. Men varför inte bara svara "vi har separerat". Så jävla verklighetsfrånvänt beteende att blocka folk till höger och vänster, så fort man får en fråga som inte "passar" eller en kommentar som inte består av massa <3<3<3<3
Citera
2024-03-06, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs
FD blockade mig då jag inte riktigt höll med hennes alla följares råd angående hennes illamående. Så konstigt beteende. Man undrar hur de blivit ”influencer” när de verkar blocka så pass många för ingenting.

Låter som en riktigt knepig grej att blocka någon för. Hon är en riktig snöflinga deluxe. Fattar inte hur hon klarar av det verkliga livet och varför hon överhuvudtaget har valt att försöka göra karriär på sociala medier är en gåta när hon mycket tydligt faktiskt inte kan hantera det.
Citera
2024-03-06, 21:51
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Låter som en riktigt knepig grej att blocka någon för. Hon är en riktig snöflinga deluxe. Fattar inte hur hon klarar av det verkliga livet och varför hon överhuvudtaget har valt att försöka göra karriär på sociala medier är en gåta när hon mycket tydligt faktiskt inte kan hantera det.

En sak vi alla kan vara överens om är att hon faktiskt inte fixar vare sig livet på eller utanför internet.

Kommer bli väldigt jobbigt för henne när hon väl får barn och tvingas gå till dagis etc och möta verkligheten 😅

Hon får väl hålla för öronen och skrika "nu blockar jag dig" så fort någon ens kollar åt hennes håll.
Citera
2024-03-06, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84

Hon gör ju typ inte det. På internet kan hon blocka tills det tar slut men i verkliga livet är hon ju bara hemma, i bilen, graven eller med sina föräldrar = helt skyddad från riktiga livet och ingen som ifrågasätter något.
Citera
2024-03-06, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
En sak vi alla kan vara överens om är att hon faktiskt inte fixar vare sig livet på eller utanför internet.

Kommer bli väldigt jobbigt för henne när hon väl får barn och tvingas gå till dagis etc och möta verkligheten 😅

Hon får väl hålla för öronen och skrika "nu blockar jag dig" så fort någon ens kollar åt hennes håll.

Vad är det för jobbigt med att gå till förskolan med sitt barn?
Citera
2024-03-06, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronvisslare
Det är en gammal bild från en av hennes IVF-rundor. Jag har för mig att den bilden togs när L var på arbetet och F behövde ta sprutan själv en av gångerna.

Exakt som ja misstänkte, kände igen bilden från förra sommarn
Citera
2024-03-06, 22:01
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Vad är det för jobbigt med att gå till förskolan med sitt barn?

Det var ett exempel på att leva och möta riktiga livet som man inte kan blocka bort.
Läs inlägget över det du svarade på så behöver jag inte upprepa mig (7324)
Citera
2024-03-06, 22:07
Medlem
Citat:
Det var ett exempel på att leva och möta riktiga livet som man inte kan blocka bort.
Läs inlägget över det du svarade på så behöver jag inte upprepa mig (7324)

Tack för förtydligandet! Ja, verkligheten blir ju något annat sen. Den kommer alltid ikapp.
Citera
2024-03-06, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skivspelare
Man förstår ju såklart att hon inte vill ta upp skiten han har gjort. Men varför inte bara svara "vi har separerat". Så jävla verklighetsfrånvänt beteende att blocka folk till höger och vänster, så fort man får en fråga som inte "passar" eller en kommentar som inte består av massa <3<3<3<3

Exakt. Vad tror hon. Att folk ska glömma att hon haft en högst delaktig och synlig partner som hon stolt visat upp i flera år som en del av sitt content? Sorry Fannibanni men det är inte sånt man glömmer bort. Sträck på ryggen och säg som det är istället, ni har gjort slut, oavsett orsak. Så slipper du också få smstumme av allt blockande.
Citera
2024-03-06, 22:26
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Exakt. Vad tror hon. Att folk ska glömma att hon haft en högst delaktig och synlig partner som hon stolt visat upp i flera år som en del av sitt content? Sorry Fannibanni men det är inte sånt man glömmer bort. Sträck på ryggen och säg som det är istället, ni har gjort slut, oavsett orsak. Så slipper du också få smstumme av allt blockande.

Jag tror Fannibunni tror folk ska ha glömt bort Linux. Nu är ju hon väldigt självcentrerad och hennes följare verkar inte speciellt engagerade med tanke på att hon mestadels får simpla hjärtan som svar (om hon inte ställer en fråga som hjärteföljarna kan relatera till dvs, typ åt du mat idag)
Citera
2024-03-06, 22:34
Medlem
Citat:
Jag tror Fannibunni tror folk ska ha glömt bort Linux. Nu är ju hon väldigt självcentrerad och hennes följare verkar inte speciellt engagerade med tanke på att hon mestadels får simpla hjärtan som svar (om hon inte ställer en fråga som hjärteföljarna kan relatera till dvs, typ åt du mat idag)

Lite psykovarning är det ändå på det. Tysta alla oliktänkande tills det bara finns ja-sägare kvar.
Citera
2024-03-06, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Lite psykovarning är det ändå på det. Tysta alla oliktänkande tills det bara finns ja-sägare kvar.

Ja det är riktigt sjukt eller om man ska vara lite snäll, så låt oss säga jävligt omoget. Alltså livet fungerar ju inte så och har man valt att göra sociala medier till sin karriär då får man ta att folk ställer frågor, vare sig man gillar dom eller ej. Det är ju helt ärligt oftast inga dumma frågor eller saker folk skriver som blir blockade. Det passar helt enkelt bara inte fröken snöflinga ❄️

Men hon bidrar ju säkert till att vi blir fler i denna tråden med allt sitt blockande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in