2023-11-08, 18:59
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Hur flummigt som helst. Lite halvtokiga så
där. Alla går säkert runt i strumplästen med och blir helt upprymda när de får kunder på besök.

Jag va in på företagets Instagram, det kändes mer som att det är en sekt än ett företag!
Citera
2023-11-08, 19:17
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
#305 har vi lagt identifieringen av Putins pöjk på is? Kanske inte ska lägga så mycket energi på det då Ryssjäveln var rätt så tråkig och intetsägande, tacka vetja Sundsvalls stolthet Hanky Boy, Allas vår 💩-Hank han har gett oss löpmeter i tråden.
Tack Hank du är bara bäst!🥰

Jag tänkte just på BajsHank, och här dök han upp! ❤️ Det ska mycket till för att komma upp till hans nivå i en konfrontation.
Putins pojk känns rätt meningslöst och intetsägande att gräva fram vem han är. Han heter säkert Vladimir.
Dock får vi inte glömma att det vispar i kalsongen!
Citera
2023-11-08, 19:18
Medlem
Karategäddan och joelbitar är de som står ut mest gällande vara i början på kanske ska familj och så blir de så här.
Citera
2023-11-08, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartForDrabbning
Undvik uttrycket! Det är en nedsättande variant på vår Herres namn. Avsett att häckla.

Nej. Det är ett ersättningsord för att undvika att ta det för troende heliga namnet Jesus, vilket är namnet på deras herres son, i sin mun, och därmed häda. Avsett att uttrycka förvåning, i mitt fall ironiserad med indignation.
Citera
2023-11-08, 20:00
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Escadron
Jag va in på företagets Instagram, det kändes mer som att det är en sekt än ett företag!

Haha exakt så som jag tänkte mig. Sitter på golvet, dricker vatten på konferenser och gör en egen parad.

Så vidrigt mycket pepp hela tiden 😜 såna har man ju träffat förr!
Citera
2023-11-08, 20:01
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Haha #305 Ryssen var ju riktigt rolig. Han ville ju bara hitta en språkkompis att träna Svenska med, prata sex med barn var den enda möjligheten.

Det kanske är något för den nya invandringskritiska regeringen att bygga vidare på när det gäller integrationen.
Det fungerar säkert bättre än SFI.

1. Bättre lärare.
  2. Högre motivation bland eleverna.
Citera
2023-11-08, 20:08
Medlem
139s avatar
Om ni har 10 sekunder över, kika gärna på min GIF jag slängde ihop precis:

https://www.bildtagg.se/bild/oqpfgrvlpe7hehshm1u2b9r
Citera
2023-11-08, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
#305 har vi lagt identifieringen av Putins pöjk på is? Kanske inte ska lägga så mycket energi på det då Ryssjäveln var rätt så tråkig och intetsägande, tacka vetja Sundsvalls stolthet Hanky Boy, Allas vår 💩-Hank han har gett oss löpmeter i tråden.
Tack Hank du är bara bäst!🥰

Tänk att kämpa ett helt liv, skaffa fru och familj men sluta som bajs Hank på flashback för att du raggade på ett barn
Citera
2023-11-08, 20:18
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Haha exakt så som jag tänkte mig. Sitter på golvet, dricker vatten på konferenser och gör en egen parad.

Så vidrigt mycket pepp hela tiden 😜 såna har man ju träffat förr!

Att dom hade en parad är ju helt sjukt!
På nån bild va dom och tältade i skogen, lampor som lyste upp träden i olika färger samtidigt som nån sektledare stog på en jättescene och antagligen mässade! 🤷‍♀️😂
Citera
2023-11-08, 20:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 139

Gillar din kreativa sida.
Fortsätt så @139 ❤
Citera
2023-11-08, 20:23
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139

Underbart!!
Gifen får definitivt 💩💩💩💩💩 av fem möjliga!

Mvh,
BajsHank - Pedofilen, myten, legenden
Citera
2023-11-08, 20:32
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LAB8
Det framgår i videon att han är ryss. Jäkla klassiker man känner på sig att denna konfrontation kommer bli för övrigt, har skrattat otaligt många gånger åt de resonemangen han kommit med ihop med Sara och Patriks häpnadsväckande "VA!?" reaktioner som svar

Vad gör han i Sverige om han är ryss??? Varför har ingen slängt ut honom? Putinkramare vill vi inte ha i det här landet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in