2023-11-08, 16:48
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Enligt en användare i en annan tråd har en dumpen uthängd tagit sitt liv genom att att hoppa framför ett tåg i Piteå, ingen aning i sanningshalten i det påståendet. Ung kille ska det vara.
Citera
2023-11-08, 16:55
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Enligt en användare i en annan tråd har en dumpen uthängd tagit sitt liv genom att att hoppa framför ett tåg i Piteå, ingen aning i sanningshalten i det påståendet. Ung kille ska det vara.
Länka gärna det inlägget.
Citera
2023-11-08, 16:58
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Länka gärna det inlägget.

(FB) °·° Samlingstråden för mindre tågrelaterade olyckor och självmord °·°
Citera
2023-11-08, 17:06
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
(FB) °·° Samlingstråden för mindre tågrelaterade olyckor och självmord °·°
Om namnet stämmer så är det ingen Dumpen-kändis. Känner inte igen det namnet vilket jag borde göra då 9 av 10 Dumpen-gäddor är identifierade.
Citera
2023-11-08, 17:09
Medlem
139s avatar
Citat:
Om namnet stämmer så är det ingen Dumpen-kändis. Känner inte igen det namnet vilket jag borde göra då 9 av 10 Dumpen-gäddor är identifierade.

Tror mest att det var menat som "en kul kommentar" men helt utan sanningshalt eller substans.
Citera
Medlem
Har #304 fortfarande sin Instagram uppe och öppen, eller har jag möjligen hittat fel person? Killen på bilderna ser rätt ung ut.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartForDrabbning
"dessa personer" kan mycket väl vara av "skrot och korn", dessa vider hittar varandra och "bondar".

Ang hästen, i Uppenbarelseboken 19 så anländer Kristus på just en vit häst, satanister (pedofili är ett "viktigt" inslag inom satanismen) har som mhcket stort fokus att i "lönndom" häckla Kristus.
Blanda in religion, satanister och Kristus för att dom har en vit häst på kontoret är nog att gå lite väl långt eller så behöver man en livlig fantasi. Kan lika väl vara en symbol för Trundholmsvagnen.
Citera
2023-11-08, 17:13
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag personligen tycker inte att kreti och pleti ska kontakta anhöriga och arbetsplatser och det är också nåt som Dumpen undanbeder sig. Det kan landa jävligt fel när gamiga människor som vill vältra sig i andras olycka tar kontakt. Framförallt anhöriga har svårt nog som det är i såna här lägen. Samma med arbetsgivare. Jag tycker inte att ett företag ska smutsas ner bara för att en anställd är en peddoidiot. Nu har gäddan iofs dragit in sin chef och kollegor i sina sjuka fantasier men det lär ju inte vara särskilt troligt att det är en pedofilring som knullar småtjejer på kontoret. Det är nog bara hans störda fantasier så varför ska chefen dras in i detta?
Är du inte läskunnig? Dumpen har aldrig gått ut med det du påstår om arbetsgivare så varför svarar du mig? Du verkar lite eljest. Var har jag skrivit om anhöriga? Även en smått efterbliven fattar att det är fel att gå på anhöriga och du pådtår indirekt att jag uppmanar till det. Otroligt hur korkade folk är.
Förstår du ens vad kreti och pleti betyder. Du sitter och är oförskämd mot folk som skriver i tråden.
Senast redigerad av seberto 2023-11-08 kl. 17:17.
Citera
2023-11-08, 17:15
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Tror mest att det var menat som "en kul kommentar" men helt utan sanningshalt eller substans.
Fick också det intrycket. Så falskt alarm gott folk, vi står alltjämt kvar på fem avlidna gäddor.
Citera
2023-11-08, 17:20
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Bara för att ett pervo har sjuka fantasier vore det dåligt omdöme av Dumpen att hänga ut arbetsgivare, anhöriga etc. Räcker gott med en rebus i en Flashback-tråd.
Återigen en icke läskunnig. Var har jag sagt att dumpen skulle publicera samtal till arbetsgivare.
Citera
2023-11-08, 17:24
Medlem
Citat:
Fick också det intrycket. Så falskt alarm gott folk, vi står alltjämt kvar på fem avlidna gäddor.
Vilka gäddor är det som tagit livet av sig?
Citera
2023-11-08, 17:25
Medlem
Antero-Rokkas avatar
#305 har vi lagt identifieringen av Putins pöjk på is? Kanske inte ska lägga så mycket energi på det då Ryssjäveln var rätt så tråkig och intetsägande, tacka vetja Sundsvalls stolthet Hanky Boy, Allas vår 💩-Hank han har gett oss löpmeter i tråden.
Tack Hank du är bara bäst!🥰
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in