Citat:
Ursprungligen postat av
PROLIFIC
Jag personligen tycker inte att kreti och pleti ska kontakta anhöriga och arbetsplatser och det är också nåt som Dumpen undanbeder sig. Det kan landa jävligt fel när gamiga människor som vill vältra sig i andras olycka tar kontakt. Framförallt anhöriga har svårt nog som det är i såna här lägen. Samma med arbetsgivare. Jag tycker inte att ett företag ska smutsas ner bara för att en anställd är en peddoidiot. Nu har gäddan iofs dragit in sin chef och kollegor i sina sjuka fantasier men det lär ju inte vara särskilt troligt att det är en pedofilring som knullar småtjejer på kontoret. Det är nog bara hans störda fantasier så varför ska chefen dras in i detta?
Är du inte läskunnig? Dumpen har aldrig gått ut med det du påstår om arbetsgivare så varför svarar du mig? Du verkar lite eljest. Var har jag skrivit om anhöriga? Även en smått efterbliven fattar att det är fel att gå på anhöriga och du pådtår indirekt att jag uppmanar till det. Otroligt hur korkade folk är.
Förstår du ens vad kreti och pleti betyder. Du sitter och är oförskämd mot folk som skriver i tråden.