Citat:
Ursprungligen postat av
seberto
Du framhärdar med ditt kreti och pleti trots att jag antytt att det är ett nedsättande begrepp. Du är verkligen korkad som sitter och förolämpar alla trådens deltagare. Självklart förtjänar ett företag som anställer ett as som detta och dessutom är anhängare till rådande globalistagenda att hängas ut. Förväntar mig inte att du begriper det sista så besvära dig inte med ett inlägg för du driver det hela mot offtopic.
Jag förolämpar inte någon. Däremot så är jag av åsikten att allehanda löst folk/randoms/den breda allmänheten (hit räknar jag även mig själv) inte ska ringa upp till folk som dragits in i gäddans fantasier och langa upp samtalet för att det vore "hur kul som helst". Jag tycker att det är riktigt jävla gamigt faktiskt.
Hursomhelst, du som är så klarsynt och icke efterbliven; har vi sett något liknande fall i Dumpens historia där en gädda drar in chef och kollegor i sina våldtäktsfantasier? Att man ska ha gruppsex på jobbet med en liten tjej?
Andra får givetvis också svara. Jag tycker att det är väldigt intressant.
En annan fråga är hur arbetsgivaren ska skydda sig mot detta. Visst, man kan kolla belastningsregister men ska de sitta på anställningsintervjun och fråga om vederbörande framgent kommer att sitta på arbetstid och sexchatta med barn och dra in chef och kollegor i sina fantasier? Om ja; tror du att de kommer att få ett ärligt svar? Detta är emellertid OT, som du säger. Dock borde du rimligen själv höra hur off du är.
Men frågan i stort är inte OT. Jag vet att det finns gäddor som frågat om barnet träffat flera män på en gång eller om det vill göra det. Men är det nån annan som kommer ihåg att en chef och kollegor dragits in på det här viset tidigare?