2023-11-08, 17:28
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hurricane2013
Har #304 fortfarande sin Instagram uppe och öppen, eller har jag möjligen hittat fel person? Killen på bilderna ser rätt ung ut.

Vet ej, men ibland hamnar oskyldiga personer med samma namn i skottlinjen.

Det hade varit så jävla störigt om det hände en själv. Visst om ens namn var typ Johan Andersson som en miljon andra heter, men om jag hette typ Zackarias Wingelman och levde mitt liv i lugn och ro, fram tills den dagen en helt annan Zackarias Wingelman blev uthängd på dumpen/flashback för att ha snuskat loss med barn, då hade man ju velat kniva den andre Zacke av mer än en anledning.

Kände en Anders Eklund på den tiden Engla-mordet inträffade. Han var inte speciellt nöjd då.
Citera
2023-11-08, 17:31
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Escadron
The N*tlight Horse
We have life size horses on each of N*tlight’s offices. The genuine consultant is to the client what the horse is to the rider – they work in symbiosis. The horse carries its rider further than the rider would have on its own, but it needs its rider for direction. Together they succeed.

(Hästens betydelse för detta företag.)

Hur flummigt som helst. Lite halvtokiga så
där. Alla går säkert runt i strumplästen med och blir helt upprymda när de får kunder på besök.
Citera
2023-11-08, 17:32
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Är du inte läskunnig? Dumpen har aldrig gått ut med det du påstår om arbetsgivare så varför svarar du mig? Du verkar lite eljest. Var har jag skrivit om anhöriga? Även en smått efterbliven fattar att det är fel att gå på anhöriga och du pådtår indirekt att jag uppmanar till det. Otroligt hur korkade folk är.

I det här fallet har gäddan dragit in sina kollegor och sin chef i sina barnvåldtäktsfantasier. Givetvis oerhört obehagligt (om det nu inte finns nån pedofilring på företaget) och man kan tänka sig att de tar mycket illa vid sig. Och nej, du har inte skrivit nåt om att kontakta anhöriga men här är det fråga om andra personer som hängs ut som potentiella barnvåldtäktsmän. I det här fallet blir förhållandet gädda visavi arbetsgivare ett helt annat än i de flesta andra gäddfall.

Du skrev ordagrant: "Vore hur kul som helst att ringa upp hans troligen fd boss. Varför finns inga ljudklipp i tråden med samtal till fd arbetsgivare?"

Dumpen har mest troligt kontaktat vederbörandes arbetsgivare. Du tycker att det vore kul om någon ur allmänheten (kreti och pleti - som dessutom inte har utgivningsbevis) ringer upp och snackar med bossen som hängts ut som peddoförövare och lägger upp samtalet och länkar det här. Jag tycker det inte. Men alla tycker vi att olika saker är "hur kul som helst". Allt är inte för alla men det finns folk för allt! (plågsamt passande i den här tråden)
Senast redigerad av PROLIFIC 2023-11-08 kl. 17:54.
Citera
2023-11-08, 17:33
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Blanda in religion, satanister och Kristus för att dom har en vit häst på kontoret är nog att gå lite väl långt eller så behöver man en livlig fantasi. Kan lika väl vara en symbol för Trundholmsvagnen.

Eller så är de idioter 🤣
Citera
2023-11-08, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Eller så är de idioter 🤣
Så kan det givetvis också vara. Vore kul att höra chefens kommentar angående att han blivit inblandad i gäddans pedofil-fantasier. Kanske någon kan skriva till chefen och fråga.
Citera
2023-11-08, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hurricane2013
Har #304 fortfarande sin Instagram uppe och öppen, eller har jag möjligen hittat fel person? Killen på bilderna ser rätt ung ut.

Det är inte samma. Vi kom fram till det igår. Han killen på Instagram bor i Finland och tog studenten 2018.
Citera
2023-11-08, 18:01
Medlem
fittslems avatar
Haha #305 Ryssen var ju riktigt rolig. Han ville ju bara hitta en språkkompis att träna Svenska med, prata sex med barn var den enda möjligheten.
Citera
2023-11-08, 18:06
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
I det här fallet har gäddan dragit in sina kollegor och sin chef i sina barnvåldtäktsfantasier. Givetvis oerhört obehagligt (om det nu inte finns nån pedofilring på företaget) och man kan tänka sig att de tar mycket illa vid sig. Och nej, du har inte skrivit nåt om att kontakta anhöriga men här är det fråga om andra personer som hängs ut som potentiella barnvåldtäktsmän. I det här fallet blir förhållandet gädda visavi arbetsgivare ett helt annat än i de flesta andra gäddfall.

Du skrev ordagrant: "Vore hur kul som helst att ringa upp hans troligen fd boss. Varför finns inga ljudklipp i tråden med samtal till fd arbetsgivare?"

Dumpen har mest troligt kontaktat vederbörandes arbetsgivare. Du tycker att det vore kul om någon ur allmänheten (kreti och pleti - som dessutom inte har utgivningsbevis) ringer upp och snackar med bossen som hängts ut som peddoförövare och lägger upp samtalet och länkar det här. Jag tycker det inte. Men alla tycker vi att olika saker är "hur kul som helst". Allt är inte för alla men det finns folk för allt! (plågsamt passande i den här tråden)
Du framhärdar med ditt kreti och pleti trots att jag antytt att det är ett nedsättande begrepp. Du är verkligen korkad som sitter och förolämpar alla trådens deltagare. Självklart förtjänar ett företag som anställer ett as som detta och dessutom är anhängare till rådande globalistagenda att hängas ut. Förväntar mig inte att du begriper det sista så besvära dig inte med ett inlägg för du driver det hela mot offtopic.
Citera
2023-11-08, 18:11
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Haha #305 Ryssen var ju riktigt rolig. Han ville ju bara hitta en språkkompis att träna Svenska med, prata sex med barn var den enda möjligheten.
Exakt skulle vi få fram namnet på #305 kommer han få ett väldigt bra mottagande då han kommer hem i form av enkelbiljett till Sibiriskt arbetsläger om inte Ryssjävlarna före hemkomsten giftmördar honom på plats.
Citera
2023-11-08, 18:25
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Exakt skulle vi få fram namnet på #305 kommer han få ett väldigt bra mottagande då han kommer hem i form av enkelbiljett till Sibiriskt arbetsläger om inte Ryssjävlarna före hemkomsten giftmördar honom på plats.

Han har antagligen flytt från att strida för Putin. Vid hemkomst så kommer planet inte ens att mellanlanda i Ryssland utan han släpps ned i fallskärm vid bachmut.

Denna killen om någon har det riktigt svettigt nu.
Citera
2023-11-08, 18:27
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paskharen
Han har antagligen flytt från att strida för Putin. Vid hemkomst så kommer planet inte ens att mellanlanda i Ryssland utan han släpps ned i fallskärm vid bachmut.

Denna killen om någon har det riktigt svettigt nu.
Haha! Den lilla jäveln strida!!😂 På sin höjd kan han duga till att putsa stövlar och som fälthora.
Citera
2023-11-08, 18:34
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Du framhärdar med ditt kreti och pleti trots att jag antytt att det är ett nedsättande begrepp. Du är verkligen korkad som sitter och förolämpar alla trådens deltagare. Självklart förtjänar ett företag som anställer ett as som detta och dessutom är anhängare till rådande globalistagenda att hängas ut. Förväntar mig inte att du begriper det sista så besvära dig inte med ett inlägg för du driver det hela mot offtopic.

Jag förolämpar inte någon. Däremot så är jag av åsikten att allehanda löst folk/randoms/den breda allmänheten (hit räknar jag även mig själv) inte ska ringa upp till folk som dragits in i gäddans fantasier och langa upp samtalet för att det vore "hur kul som helst". Jag tycker att det är riktigt jävla gamigt faktiskt.

Hursomhelst, du som är så klarsynt och icke efterbliven; har vi sett något liknande fall i Dumpens historia där en gädda drar in chef och kollegor i sina våldtäktsfantasier? Att man ska ha gruppsex på jobbet med en liten tjej?

Andra får givetvis också svara. Jag tycker att det är väldigt intressant.

En annan fråga är hur arbetsgivaren ska skydda sig mot detta. Visst, man kan kolla belastningsregister men ska de sitta på anställningsintervjun och fråga om vederbörande framgent kommer att sitta på arbetstid och sexchatta med barn och dra in chef och kollegor i sina fantasier? Om ja; tror du att de kommer att få ett ärligt svar? Detta är emellertid OT, som du säger. Dock borde du rimligen själv höra hur off du är.

Men frågan i stort är inte OT. Jag vet att det finns gäddor som frågat om barnet träffat flera män på en gång eller om det vill göra det. Men är det nån annan som kommer ihåg att en chef och kollegor dragits in på det här viset tidigare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in