Samma här, jag må häva ur mig spydiga och elaka kommentarer men jag blandar det ihop med fakta!
Ingen behöver ljuga eller hitta på om henne, hon är katastrof helt på egen hand.
@tussilago1 Du blev tyst nu? Tänkte väl det, du har inget att komma med och motbevisa det hon är anklagad för så gå och lägg dig igen. Puss hjärtat!
Är det hennes fel att hennes förvaltare band henne att rinmga dom? Srdan vad fan gör det att hon lajvar hon vidar ingen person.. Ringer ni ang andra som filmar på restauranger butiker? SEdan dom vet att hon lajvar vilket hon faktiskt får för dom så länge hon ej filmar andra.
Varför ska hon lägga ut rösterna på barn som sitter på fiket??
@tussilago1 Du blev tyst nu? Tänkte väl det, du har inget att komma med och motbevisa det hon är anklagad för så gå och lägg dig igen. Puss hjärtat!
Då kan jag upplysa dig om att hon har ej gjort något bedrägeriförsök på graffiti i dag. Det är lögn. Som nu någon påstod att hon hade gjort. Nu har jag viktigare saker att göra tack o hej..
Då kan jag upplysa dig om att hon har ej gjort något bedrägeriförsök på graffiti i dag. Det är lögn. Som nu någon påstod att hon hade gjort. Nu har jag viktigare saker att göra tack o hej..
Men det är inget som sagt att hon gjort det utan det var en misstanke. Du har IQ fiskmås precis som Bumbiana.
Hon är väl ”känd” för att snatta på HM i Ängelholm?
Usch så pinsamt. Ett par gånger har kassörskan missat att larma av en vara, det är så pinsamt även om jag rusar tillbaka till kassan och problemet fixas.