Citat:
Ursprungligen postat av
Trues245
Det är tvärtom, och det är väl därför du är så arg. Kvinnor är inte beroende av män längre utan kan försörja sig, till och med skaffa barn utan en manlig partner. Man behöver inte leva med en man som behandlar en illa.
Män som du måste sluta se det som kvinnors skyldighet att förse dig med en massa saker, som närhet, skydd mot ensamhet, att kvinnor är skyldiga dig sex, att kvinnor ansvarar för ditt sociala liv osv. Medan du kallar kvinnor för parasiter och oönskade element!?! The delusion. Om du vill ha kvinnor i ditt liv så får du behandla dem med respekt och värna dina relationer.
Sluta framställa ditt kvinnohat som vedertagen fakta. Dina åsikter ≠ fakta. Dina åsikter är subjektiva. Jag har anmält dina hatiska inlägg, snart blir du avstängd.
Återigen, det är inte jag som hatar kvinnor. Jag har sett ett tv-program som handlar om en kvinnlig stenåldersjägare, många ifrågasätter om det verkligen kan vara riktigt, det uppstår en diskussion. Precis vad forum är till för.
Du behöver bara läsa lite i andra trådar här på Flashback så ser du att det inte direkt är ovanligt att tycka att män är bättre än kvinnor. Inte bara på Flashback alltså, utan i hela världen. Det kan du knappast ha missat.
Det är vad som gäller idag alltså. Vi vet inte hur det var på stenåldern, men som antropologi- och historieintresserad tycker jag det ska bli spännande att se om programmet ger oss några svar.