Citat:
Ursprungligen postat av
BalderRabalder2023
Surakuken är blockad, men jag kan svara åt honom:
Det är inte så svårt att hitta största white trash tjejen i tråden. Det är inte heller svårt att förstå varför du står på Therese sida när hon ställs mot nån som Els-Marie.
Du känner stark för folk och blir utstötta från gruppen va? Har det hänt dig mycket i livet? Har du stannat upp och funderar varför? Eller brukar du gå i den typiska förnekelsen att alla är så himla avundsjuka?
Du tror det finns trygga alfakillar utan kontrollbehov, tror du på tomten också?
Tror du på allt sånt som typiska white trash brukar tro på? Spöken, utomjordningar?
Ja, jag står upp för orättvisa och är emot mobbning. Att du har problem med det säger mer om dig än om mig.
Ja, riktiga alfas är varken gubbar med uppblåst ego eller spännblattar med behov att hävda sig. Riktiga alfas är just trygga i sin manlighet och har inte behov av yttre bekräftelse eller att höras högst. Wannabees har det däremot och får uppenbarligen respekt och bekräftelse av jag-svaga individer som dig själv, vilket är enbart tragiskt.
Blockad ja, precis. Knappast förvånande heller. De som håller lägst nivå brukar bli det...
För övrigt; intressant att SK nu även har ställföreträdare i tråden. Alltid med nyreggade konton också, som han själv. Samma sak som föregående säsong... ni är SÅ transparenta.