Citat:
Ja, juste. Det är inte så att det är narcissisterna du relaterar till, du är bara väldigt mån om rättvisa. Hur gick det på fantasirättegången mot Amandahatarna efter förra säsongen förresten? Fick alla den dödstraff de förtjänade?
Citat:
Det här trodde jag redan var avgjort, men tydligen inte. De icke existerande trygga, stabila och helt normala alfahanarna existerar i verkligheten lika mycket som rättegången mot Amandahatarna.
Citat:
Ja, juste. Återigen: Det är inte så att du relaterar till narcissism? Nej juste du gillar bara rättvisa.. så var det ja..Du har helt rätt att det är mycket trash i tråden men den delen kommer inte från mig utan från dig (kolla bara ditt användarnamn) och andra som inte klarar lite högre nivå på resonemanget utan vill stanna vid utseende och pk-floskler. De som gillar mina inlägg tenderar att ha lite högre diskussionsförmåga.
Jag ser inte Els-Marie som särskilt intellektuell, hon agerar för simpelt för att vara en intellektuell person. För övrigt relaterar jag knappt till kvinnor överhuvudtaget, eller större delen av mänskligheten eftersom de flesta är på ungefär samma låga nivå som du.
Jag ser inte Els-Marie som särskilt intellektuell, hon agerar för simpelt för att vara en intellektuell person. För övrigt relaterar jag knappt till kvinnor överhuvudtaget, eller större delen av mänskligheten eftersom de flesta är på ungefär samma låga nivå som du.
Ja det är klart du inte relaterar till andra tjejer, (förutom ADHD-Amanda dvs) för alla vet ju att tjejer är dumma i huvudet. Du är det där tjejen som inte kan umgås med andra tjejer för att de blir så avundsjuka på dig, och det är inte för att du söker bekräftelse hela tiden och gör allt för att få uppmärksamhet, utan det är bara för att du är så jävla snygg och smart. Det är därför alla hatar dig, eller hur?.

Ja juste du gillar inte människor överhuvudtaget och det har inte heller med ditt beteende och narcissism att göra.. Det är bara för att du är så jävla bra. Det är som att du är från en annan planet

Det är inte så att det skär sig även med killarna efter att de är klara med dig, Nej nej..
Det är för att det en efterbliven fråga.