Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-11-07, 13:06
Medlem
Hade tidigare respekt för Johan och Wilmer men efter deras agerande igår så njae.....tråkigt. Hejar på Charlie nu, han är fortfarande ärlig.
2023-11-07, 13:24
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shishio
Hade tidigare respekt för Johan och Wilmer men efter deras agerande igår så njae.....tråkigt. Hejar på Charlie nu, han är fortfarande ärlig.
Håller helt med, min lista.

Gillar
1. Charlie solklar etta.
2. Pelle
3. Magnus
4. Emilio

Ogillar
Lappen, SkogsmulleJohan, Ken och alla höns utom möjligen Maria. Samtliga saknar ryggrad.
Franz hamnar mitt emellan.
2023-11-07, 13:32
Medlem
Citat:
Wilmer har väl varit en fuling hela tiden men att Johan också var en sån ful fisk det trodde jag inte. Här hade jag velat att Petra kallade till sammanslagning direkt och skickade hem Johan och Wilmer. Manipulerar man tävlingen så uppenbart och förlorar med vilje då vill man inte till sammanslagning så hej då till dem.
2023-11-07, 13:56
Avslutad
Citat:

Ja, verkligen synd att Johan har den sidan,

Angående Charlie, har läst hans instagram och fått se en helt ny sida av honom. Personlig inre utveckling viktigt för honom och viktigt att få välja de vänner han vill ha i sitt liv, han har nog blivit sviken. Och ja, han kan vara bi, det tror jag nu. En del anspelningar på sex bland killar, säger inte vad. Men manlig kärlek är en fin egenskap och den kan vara hur platonisk som helst. Män som kan vara kärleksfulla är så vackert. Charlie säger nånting om sin barndom, man fattar att den inte varit så kärleksfull.
2023-11-07, 15:05
Bannlyst
Min favorit är fan Ylwa.
Hon förtjänar en oscarsstatyett för sin teater dramaturgi i den stora pjäsen "Sorgens dag" Bild
Men jag tycker också synd om henne för allt skit hon får ta från den stora diagnosungen Charlie.
Sen gillar jag även hennes kommentarer i synk https://imgur.com/a/AMdIQEZ
Senast redigerad av SuraKuken 2023-11-07 kl. 15:29.
2023-11-07, 16:47
Medlem
lunarluddes avatar
Sett veckans avsnitt nu på tv4play, dock ej gränslandet ännu men dom värdiga vinnarna för mig är Pelle,Charlie,Emilio,Magnus,Daniella och ev Franz. Charlie är rätt rolig och skapar TV.

Els-Marie, Ken, Karolina och Wilmer avskyr jag, beter sig som svin mot andra personer som inte ingår i deras "pakt". Tycker synd om Therese som fick utstå skiten av dom, och Karolina som la upp något personligt inlägg på sociala medier om Therese, Fyfan..

Även om man inte gillar en person beter man sig inte sådär enligt mig.

Els-Maries gäng påminner om en sekt med henne i spetsen.
2023-11-07, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Håller helt med, min lista.

Gillar
1. Charlie solklar etta.
2. Pelle
3. Magnus
4. Emilio

Ogillar
Lappen, SkogsmulleJohan, Ken och alla höns utom möjligen Maria. Samtliga saknar ryggrad.
Franz hamnar mitt emellan.

Du har vettiga åsikter hör jag!
2023-11-07, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Wilmer har väl varit en fuling hela tiden men att Johan också var en sån ful fisk det trodde jag inte. Här hade jag velat att Petra kallade till sammanslagning direkt och skickade hem Johan och Wilmer. Manipulerar man tävlingen så uppenbart och förlorar med vilje då vill man inte till sammanslagning så hej då till dem.

Håller med, hoppas karma biter dem i arslet.
2023-11-07, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdman123
Ingen fara såklart, tack för svar.

Är helt enig om Ken.

Ja. Förra säsongen var bara hemsk. Väljer man att lägga sig för att fucka med sitt team och samtidigt njuta av det så är man helt efterbliven. La ned den säsongen eftersom budgetfyran inte agerade. Haveri.

Angående Tang så har jag inte sett allt, kikar sporadiskt. Ligger efter med avsnitt nu igen. Valde att tänka att det var Karman och inte mobbing. Var det mobbing så är det självklart inget jag backar. Men fy fan vilken människa.

Du gör det bra. Jag hajar faktiskt inte hur du orkar diskutera med sinnessäret ovanför detta inlägg. Själv riskerar jag 6 månader om jag svarar lillkuken som tror att muskler är alfa - haha!

Charlie är guld och Tove är den första med plast som jag tycker är riktigt vacker. Mange är bra skit!

Allt gott Lost

Måste fråga, vem la sig för att fucka med sitt team?
Jag verkar ha sämst minne, kommer inte ihåg något från förra säsongen.. Hur kommer alla ihåg så mycket detaljer? Känner mig helt väck 😂

Tycker ingen sticker ut supermycket denna säsongen. Inte direkt fått någon favorit, orkar inte kolla varje dag så ligger efter lite hela tiden.

Ett tag trodde jag att Johan inte var kvar för man knappt aldrig ser honom.
Charlie är en intressant person, kan inte riktigt sätta fingret på honom. Tycker både om honom och avskyr honom. Tycker han är lik någon i sitt sätt men kan inte komma på vem.

Trist att lagen inte blandades mer än dom gjorde, men spännande med sammanslagning nästa vecka.
2023-11-07, 19:40
Medlem
Crapmagics avatar
Vad står det på Else-Maries bröst? (utöver platt ) alltså vad står det för text på hennes pinn?

Rör inte min kompis? Nej till Kärnkraft?

Pelle buskkryparen! överraskar kvinner bakifrån
kanske kan han krypa in i Else Maries En-buske

Danielas Sailor Moon frisyr var episk
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-07 kl. 20:00.
2023-11-07, 19:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av whatthefuck
+
Tove
Johan
Maria
Emilio
Pelle

-
Els-marie
Ken
Karolina
Charlie

Charlie är verkligen en hemsk människa.
2023-11-07, 19:55
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Ja, verkligen synd att Johan har den sidan,

Angående Charlie, har läst hans instagram och fått se en helt ny sida av honom. Personlig inre utveckling viktigt för honom och viktigt att få välja de vänner han vill ha i sitt liv, han har nog blivit sviken. Och ja, han kan vara bi, det tror jag nu. En del anspelningar på sex bland killar, säger inte vad. Men manlig kärlek är en fin egenskap och den kan vara hur platonisk som helst. Män som kan vara kärleksfulla är så vackert. Charlie säger nånting om sin barndom, man fattar att den inte varit så kärleksfull.

Har han utrikes bakgrund? Ser ut så på hans syskon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in