Citat:
Ursprungligen postat av
SuraKuken
Ja, juste. Det är inte så att det är narcissisterna du relaterar till, du är bara väldigt mån om rättvisa.
Hur gick det på fantasirättegången mot Amandahatarna efter förra säsongen förresten? Fick alla den dödstraff de förtjänade?
Det här trodde jag redan var avgjort, men tydligen inte. De icke existerande trygga, stabila och helt normala alfahanarna existerar i verkligheten lika mycket som rättegången mot Amandahatarna.
Ja, juste. Återigen: Det är inte så att du relaterar till narcissism? Nej juste du gillar bara rättvisa.. så var det ja..
Ja det är klart du inte relaterar till andra tjejer, (förutom ADHD-Amanda dvs) för alla vet ju att tjejer är dumma i huvudet. Du är det där tjejen som inte kan umgås med andra tjejer för att de blir så avundsjuka på dig, och det är inte för att du söker bekräftelse hela tiden och gör allt för att få uppmärksamhet, utan det är bara för att du är så jävla snygg och smart. Det är därför alla hatar dig, eller hur?.
Ja juste du gillar inte människor överhuvudtaget och det har inte heller med ditt beteende och narcissism att göra.. Det är bara för att du är så jävla bra. Det är som att du är från en annan planet
Det är inte så att det skär sig även med killarna efter att de är klara med dig, Nej nej..
Det är för att det en efterbliven fråga.
Att du enligt eget påstående ser pk-Els-Marie som "gudfadern" och kallar henne intellektuell samt köper bög-Kens offerkofta rakt av säger allt. Uppenbarligen saknar du omdöme helt.
Du saknar även kunskap gällande alfas eftersom du tror att wannabees är samma sak vilket det givetvis inte är.
Jag står alla gånger för att jag har betydligt lättare för att relatera till en stark tjej som Amanda än en svag mobbartyp som Els-Marie. Om det gör mig till "narcissist" så är jag helt ok med det.
Frågan är högst berättigad eftersom du försvarade Kens beteende till fullo och ansåg honom "orättvist utpekad", att hans "white tears"-kommentar inte var rasism utan att det var vi som hade problem med hans beteende som var rasister, att han levt under fördomar och förtryck hela sitt liv osv. En massa ursäkter och gråtvalser var det enda du hade att komma med istället för att kalla en spade för en spade.
Men tack för visat intresse. Ibland är ett icke-svar väldigt talande och ett svar i sig