2023-11-07, 22:05
Medlem
Patrik: -Man pratar inte sex med barn!

Snubben: -Men jag har inget andra ämne prata mer!
Citera
2023-11-07, 22:07
Medlem
Brennwins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LAB8
Patrik: -Man pratar inte sex med barn!

Snubben: -Men jag har inget andra ämne prata mer!
Han är från Ukraina utgår jag från? Brytningen + att han inte använder ":" när han ska skriva smileys. Utan skriver istället "))".
Ryss eller Ukrainare? Kanske står något om det i loggen men jag har inte kommit så långt ännu..

Edit: Där kom det.. Ryss.
Citera
2023-11-07, 22:10
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nanamin
Hittade flera bilder på honom där. Bra tajming att 304s identitet kunde bekräftats innan gädda 305 så att han inte kunde försvinna i mängden. Men jag vill fortfarande veta var han jobbade och få reda på vem hans chef var.
Hittade hans master-uppsats och kan säga att utbildningen han uppgav stämmer.
Citera
2023-11-07, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brennwin
Han är från Ukraina utgår jag från? Brytningen + att han inte använder ":" när han ska skriva smileys. Utan skriver istället "))".
Ryss eller Ukrainare? Kanske står något om det i loggen men jag har inte kommit så långt ännu..
Det framgår i videon att han är ryss. Jäkla klassiker man känner på sig att denna konfrontation kommer bli för övrigt, har skrattat otaligt många gånger åt de resonemangen han kommit med ihop med Sara och Patriks häpnadsväckande "VA!?" reaktioner som svar
Citera
2023-11-07, 22:14
Medlem
Vad heter gädda 304? Kan ni posta de?
Citera
2023-11-07, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Orkar inte ens se hela videon. Fyfan vad tråkigt. Inga kukbilder, ingen fallhöjd, mongoloid på vårat språk, fall i glömska invandrarjävul.

Näääästa!!

Tråkig tyckte jag inte konfrontationen var, snarare ren och skär komik hur han banalt rättfärdigade sexchattandet med att han inte hade möjlighet att nätverka med andra i egen ålder på grund av språkkunskaperna.
Citera
2023-11-07, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
”Det vispar i kalsongen” låter som en After Shave-sketch eller en låt från typ Sean Banan.

Det faktum att hela konfrontationens kärna går ut på hans bristande svenska så kan man inte låta bli att impas av att han ens känner till ett sådant uttryck. Det får man fanimej ge honom.
Citera
2023-11-07, 22:22
Medlem
Citat:
Det framgår i videon att han är ryss. Jäkla klassiker man känner på sig att denna konfrontation kommer bli för övrigt, har skrattat otaligt många gånger åt de resonemangen han kommit med ihop med Sara och Patriks häpnadsväckande "VA!?" reaktioner som svar

Varför är han inte och strider vid fronten i Ukraina? Säkert en rikemansunge som kunnat flytta utomlands. Hur vanligt är det att ryssar är fotografer? De har väl knappt elektricitet i Ryssland utanför de rika kvarteren i Moskva.
Citera
2023-11-07, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junesmartin
Flickvännens bakgrundsida, den bilden har några som gillar den med samma efternamn som honom. Där var det bilder.

Ja, hade ju varit intressant att fråga honom vad han han tyckt om någon hade skrivit så till hans (förmodade) lillasyster som verkar figurera på bilderna. Idiot.
Citera
2023-11-07, 22:25
Medlem
Citat:
Det faktum att hela konfrontationens kärna går ut på hans bristande svenska så kan man inte låta bli att impas av att han ens känner till ett sådant uttryck. Det får man fanimej ge honom.

Kanske är en direkt översättning av något ryskt uttryck som inte funkar lika bra på svenska. Man kan ju förstå vad som åsyftas. Hans grädde vispas upp, redo att spritslas ut. Kan någon rysktalande bekräfta att så är fallet? Brukar ni prata om att grädden vispas upp när kåtsaften börjar trycka på där nere?
Citera
2023-11-07, 22:27
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Korrekt rebus på #304 nu då!

Förnamn: Samma som hockeymålvakten Henrik Lundqvists bror.

Andranamn: Motsatsen till storebror, d.v.s. den av dina bröder som inte är en storebror är en *****bror.

Efternamn: Först kommer alfabetets tredje sista bokstav som också är ordet för ett mindre vattendrag. Lägg på ordet för den del av kusten som består av sand och där folk ligger och solar.

Födelsedatum: Samma som Thomas Fogdö men inte samma år.

Bostadsort: Studentstaden närmast norr om Stockholm med en gammal domkyrka och där idrottsanläggningen Studenternas IP ligger.

När Flashback är som bäst!
Du är en stjärna! 🌟
Citera
2023-11-07, 22:27
Medlem
Brennwins avatar
Citat:
Han var nära att glida över till engelska där en sväng. Hindrade han sig kanske när han kom på att det hade öppnat upp för att han skulle behövt förklara sig på engelska?..
Lite gullig ändå. "Det vispar i kalsongen", undrar hur den frasen skulle översättas till ryska
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in