2023-11-07, 14:15
Medlem
SmegmaFris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittmagneten
Har ni sett att Tweedy(jag?) har flytt Sverige?

Från Ratsit "x registrerades som utvandrad 2023-10-18."

Citat:
Ursprungligen postat av darrenstylez
Har för mig att någon skrev att han flyttat till Norge och smög runt där bland småflickor.

Kanske minns fel men har för mig att det var tweedy.

Rebus på hans namn?
Är inte så svårt att hitta folk i Norge.
Citera
2023-11-07, 14:18
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
Håller inte med. Gäddan försöker desperat att skydda sig själv och blandar in anhöriga. Han outar dem fritt. Hank höll på att göra samma.
Dessa äckelgäddor skulle kanske tänkt till INNAN de bestämde sig för att förgripa sig på ett barn.

Nu kände han ju förmodligen inte till att samtalet spelades in.
Citera
2023-11-07, 14:22
Medlem
Fittmagnetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmegmaFri
Rebus på hans namn?
Är inte så svårt att hitta folk i Norge.

Förnamn: Samma förnamn som sångaren i bandet Ghost samt en minister i regeringen. Mellannamnet är något som man kan kasta genom fönster vid inbrott.

Efternamn: Engelska ordet för "Vi" fast med bokstaven "i" istället för "e" + en synonym till el, som även används för att beskriva vatten i åar och älvar.
Citera
2023-11-07, 14:25
Medlem
Squamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Definitivt en av de bästa och mest underhållande. Han har tyvärr kommer lite i skymundan av andra profiler men den här minns man. Den här mannen har blivit utfrågan många gånger förr...inte av pedojägare men av uniformerade konstaplar i ganska många ärenden, attityden är nog likadan då men knappast mer framgångsrik.

Lite roligt när han säger att Sara behöver motionera
Hv71 tatueringen är pricken över i.

Haha ja. Suverän. Även rolig hetsighet i chattloggarna. Finns en sällsynt desperation som han inte skäms för särskilt mycket.

Typ:

HH kl 08.09:
- Visa bild på ett par trosor
- Behöver du pengar
- Nu du får sprit
- Nu
- 700
- Får du

HH kl 09.51:
- Jag är i Hässleholm i dag skrev å vi ses

Fiskaren kl 10.09:
- jag kan inte prata skrev jag ju. jag skriver vid lunch. ser dom detta så får jag skäll.

HH kl okänd:
- Visa en bild på dig kåt nu
- Fort sprutar snart
- Visa bild på BH och troserna
Citera
2023-11-07, 14:29
Medlem
SmegmaFris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittmagneten
Förnamn: Samma förnamn som sångaren i bandet Ghost samt en minister i regeringen. Mellannamnet är något som man kan kasta genom fönster vid inbrott.

Efternamn: Engelska ordet för "Vi" fast med bokstaven "i" istället för "e" + en synonym till el, som även används för att beskriva vatten i åar och älvar.

Tack!
Hittade honom inte på gulesider.no iaf.
Citera
2023-11-07, 14:34
Medlem
sebertos avatar
Är samtliga gäddor identifierade i tråden? Såklart inte 304 osv men hur ser det ut typ 280 och bakåt?
Citera
2023-11-07, 14:42
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Yes! Har florerat bild i tråden plus att SVT Sundsvall gjort ett inslag där man såg klottret.

Då ska jag genast leta rätt på bilderna, tack!
Citera
2023-11-07, 14:43
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.G.
I SvT:s inslag visas bilder: Hängdes ut på dumpen, utsattes för klotterattack

Åh, men tack!
Citera
2023-11-07, 14:48
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Så jävla kul, lyssnade igen.

Sara: För att du tycker det är skoj!? Barnen tycker inte det är skoj!
Lennart: Nä men jag tycker det

Haha jävla chef

Han är väl knappast chef? Som att hälla vatten på en gås när Sara framhärdar. Han har ju rätt i att han har rätt att tänka vad han vill. En fiskare har jobbat hårt för att engagera honom, och han verkar ha hoppat på som ett engångstillfälle när någon äntligen svarar på hans anrop.

Många av dumpens uthängningar verkar direkt efterblivna.
Citera
2023-11-07, 15:07
Medlem
norther1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Det finns inget i samtalet som säger att sambon har någon sjukdomsdiagnos. En märklig trådsanning. Lyssna gärna igen.

Att sambon riskerar att få sitt liv krossat efter gäddans svek är dock uppenbart. Patetisk gädda.

Bra att Dumpen hänger ut och visar upp äcklen.

Hoppas att det kommer en rebus snart. Spännande få veta om fler på företaget där han jobbar är inblandade. Gäddan antyder det.

Gäddan säger att sin sambo fått något allvarligt sjukdomsbesked. Gissningsvis kan det vara cancer, då han nämner saker som att sambon ska påbörja sin behandling inom närtid och vill att dumpen ska senarelägga publiceringen då sambon kommer vara så pass svag att detta motslag kan ta kål på henne. Finns säkert mer ledtrådar i samtalet...
Citera
2023-11-07, 15:21
Medlem
12cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av struntsallad
Har det framkommit vilken bar #303 jobbar på?

Jag funderar på att ta mig dit och beställa en alkoholfri drink. Kanske en Virgin Pina Colada

Det mesta tyder på att han arbetar på någon form av flytande fordon som pendlar mellan två närliggande orter som båda börjar på H.
Citera
2023-11-07, 15:22
Medlem
Squamas avatar
Nån som vet nåt angående #229. En outad pedofil i mörkaste Norrland kan ju inte breeza genom vardagen, misstänker jag.

https://dumpen.se/2023/05/22/banjogaddan-napp-229-jokkmokk/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in