2023-11-07, 12:21
Medlem
Squamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odlingsbarfritid
Leta i tråden (FB) Vad är detta för en fikus då? (En 17-åring som våldtar och rånar en man)

Tack! En del döda länkar tyvärr men inte lite sjuka grejer.
Citera
2023-11-07, 12:21
Medlem
ATWA.Mansons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Kan tänka mig det.

Det vore dessvärre naivt att tro att hon inte var införstådd i vad som skulle ske men det var självfallet han som låg bakom allt.

Hur gick det för henne sen efter hans uthängning?
Instämmer helt. Oavsett hur mycket jag än inte vill att det ska vara så, så är det så landet ligger.

Jag vet inte, men vad jag fått höra så jobbar hon inte längre för honom och söker väl jobb i nuläget.
Han har ju däremot gått helt undercover.
Citera
2023-11-07, 12:35
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.G.
I SvT:s inslag visas bilder: Hängdes ut på dumpen, utsattes för klotterattack

Till och med i inslaget så framkommer det att han ansett att det är den fiktiva 14 åringen som provocerat honom till att prata sex och skicka dick-pics.

Hur vore det att ta lite ansvar för sitt klandervärda beteende?
Citera
2023-11-07, 12:36
Medlem
Squamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
En tillbakablick på den ettriga Hunken Honkensson:
https://dumpen.se/2022/05/26/honkensson-hugger-for-sig-napp-104-vinslov/
Ca 2:50 in har vi den totalt iq-befriade kommentaren "Jag har hämtat ett paket" och så är han tomhänt, hahaha!

Hahaha! Denna var riktigt bra. HH verkar inte vara någon större affärsman. Två liter extra mot uppvisande av våta trosor, degraderas till två liter extra bara för trosor, vilket sen trumfas av 5L utan någon motprestation alls. Paketet var också kul. Samt hans rebelliska attityd. Han lär ha suttit längst bak i klassrummet.
Citera
2023-11-07, 13:05
Medlem
Nosstocks avatar
Undrar hur det gick med frugan
Citera
2023-11-07, 13:19
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATWA.Manson
Instämmer helt. Oavsett hur mycket jag än inte vill att det ska vara så, så är det så landet ligger.

Jag vet inte, men vad jag fått höra så jobbar hon inte längre för honom och söker väl jobb i nuläget.
Han har ju däremot gått helt undercover.
Det gör äcklet helt rätt i.
Hon är inte lika sårbar eftersom hon inte syns men tänka mig att ryktet har blivit stort hon är väl knappast poppis i sin omgivning. Om inte jag misstar mig så är hon ditt ex?
Det måste fan kännas mycket bättre om det slutade dåligt mellan er. Tänk att ha henne som mamma till sina barn.
Citera
2023-11-07, 13:22
Medlem
ATWA.Mansons avatar
Citat:
Det gör äcklet helt rätt i.
Hon är inte lika sårbar eftersom hon inte syns men tänka mig att ryktet har blivit stort hon är väl knappast poppis i sin omgivning. Om inte jag misstar mig så är hon ditt ex?
Det måste fan kännas mycket bättre om det slutade dåligt mellan er. Tänk att ha henne som mamma till sina barn.
Ja, hon är mitt ex och ja, även mamma till mina barn. Därav att vi nu ligger i tvist.
Jag har barnen på heltid dock, tills annat isåfall fastställts i domstol.
Citera
2023-11-07, 13:27
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATWA.Manson
Ja, hon är mitt ex och ja, även mamma till mina barn. Därav att vi nu ligger i tvist.
Jag har barnen på heltid dock, tills annat isåfall fastställts i domstol.
Hoppas allt ordnar sig för dig. Fan vad rasande jag hade blivit...
Citera
2023-11-07, 13:30
Medlem
ATWA.Mansons avatar
Citat:
Hoppas allt ordnar sig för dig. Fan vad rasande jag hade blivit...
Tack. Jag är rasande, men måste hålla mig lugn iom tvisten. Instinktivt hade jag velat agera annorlunda med det hela.
Citera
2023-11-07, 13:41
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palikir
Lyssnade igen noggrannare på #304. Nu blev jag fan sur på dumpen på riktigt! Han pratar otydligt men han säger typ:

01:22 - "En anhörig har fått ett (cancer)besked och vi vet inte hur det kommer att gå. [...] Kan ni vänta med att publicera tills vi vet hur det går iaf?"

02:55 - "Det jag är mest orolig över är min sambo."

04:05 - "Det är ingenting jag kan göra så ni väntar att publicera, så att hon kan påbörja behandling och (otydligt) det går bra där så att inte jag dödar henne indirekt?"

Han kanske inte säger explicit att det är sambon, men även därför dumpen ska ta bort detta ur samtalet så inte falska rykten heller börjar flyga!
Seriöst! Vem fan bryr sig. Låt de anhöriga vara ifred. Det är knappast Dumpens ansvar. Låt äcklet stå sitt kast!
Citera
2023-11-07, 13:46
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palikir
Ja men just den informationen kan man klippa bort ur samtalet.
Håller inte med. Gäddan försöker desperat att skydda sig själv och blandar in anhöriga. Han outar dem fritt. Hank höll på att göra samma.
Dessa äckelgäddor skulle kanske tänkt till INNAN de bestämde sig för att förgripa sig på ett barn.
Citera
2023-11-07, 13:46
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squama
Hahaha! Denna var riktigt bra. HH verkar inte vara någon större affärsman. Två liter extra mot uppvisande av våta trosor, degraderas till två liter extra bara för trosor, vilket sen trumfas av 5L utan någon motprestation alls. Paketet var också kul. Samt hans rebelliska attityd. Han lär ha suttit längst bak i klassrummet.

Definitivt en av de bästa och mest underhållande. Han har tyvärr kommer lite i skymundan av andra profiler men den här minns man. Den här mannen har blivit utfrågan många gånger förr...inte av pedojägare men av uniformerade konstaplar i ganska många ärenden, attityden är nog likadan då men knappast mer framgångsrik.

Lite roligt när han säger att Sara behöver motionera
Hv71 tatueringen är pricken över i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in