2023-11-07, 04:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norther1
#304 måste ju vara helt sjukt desperat efter ligg. Planen var alltså att göra det hemma hos tjejen under en tidsperiod då hon uppgett att hennes farsa inte borde vara hemma. Bara att faktiskt träffa nån minderårig har ju en risk över sig, men att till och med inte ha några invändningar mot detta är ju helt vansinnigt. Det är underligt, för #304 ger ju ändå ett intryck av att vara vältalig såväl som skötsam.

Jag blir återigen dock helt äcklad av Sara och Dumpen att de publicerar hela samtalet, specifikt då de delar där gäddan talar om sin sambos sjukdomstillstånd. Vare sig det stämmer eller inte så är det ingenting som bör gå ut. Anhöriga till gäddan har det nog rätt så jävla tufft som det är. Har tidigare slängt in slantar till er vid flera tillfällen för jag tycker att ni belyser ett enormt samtida problem där lagen inte riktigt hänger med, men inte fan är jag intresserad av att fortsätta med det när oskyldiga anhöriga gång på gång blir aktuella inom konfrontationerna. Hur lätt som helst att klippa bort dessa bitar ur samtalet.

Gällande #304 så känner jag igenom honom på något vänster men kan inte riktigt placera varifrån. Han har dock ett jävligt alldagligt utseende så kanske misstar mig. Ska bli mycket spännande att se vem det är.

Det finns inget i samtalet som säger att sambon har någon sjukdomsdiagnos. En märklig trådsanning. Lyssna gärna igen.

Att sambon riskerar att få sitt liv krossat efter gäddans svek är dock uppenbart. Patetisk gädda.

Bra att Dumpen hänger ut och visar upp äcklen.

Hoppas att det kommer en rebus snart. Spännande få veta om fler på företaget där han jobbar är inblandade. Gäddan antyder det.
Citera
2023-11-07, 06:05
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Det finns inget i samtalet som säger att sambon har någon sjukdomsdiagnos. En märklig trådsanning. Lyssna gärna igen.

Att sambon riskerar att få sitt liv krossat efter gäddans svek är dock uppenbart. Patetisk gädda.

Bra att Dumpen hänger ut och visar upp äcklen.

Hoppas att det kommer en rebus snart. Spännande få veta om fler på företaget där han jobbar är inblandade. Gäddan antyder det.

Du har inte tänkt på att Dumpen har redigerat samtalet i efterhand?
Citera
2023-11-07, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av odlingsbarfritid
Vad jag minns så var det mest troligt skitsnack i en chatt (partner och barn har dementerat). Kanske åkte dit för nåt annat, men minns ej. Ett så dryg, så förstår att du blir arg haha.

Tidig, utan nummer.

https://dumpen.se/2022/03/07/napp-fran-incestgrupp-napp-igen/

Hursom bara hans attityd gör mig rasande!! Jag hade gått bonkers mot en sådan som honom. Ogillar starkt den typen av person. Fantasi eller ej. Jag hade ......
Citera
2023-11-07, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darrenstylez
Ja precis, därav uppkomsten av dumpen så att vi kan få till en lagförändring.

Men det kan vi diskutera i den andra tråden.

Någon som sett den där grisen som åkte till
Partille och var han håller hus idag?
Piprösten, mannen utan testo, i gula jackan.

Min favorit : Lennart jag töcker det är skøõõj
Citera
2023-11-07, 06:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fittmagneten
Har ni sett att Tweedy(jag?) har flytt Sverige?

Från Ratsit "x registrerades som utvandrad 2023-10-18."

Skönt att höra.
Jag undrar vilket land som drabbas av Tweedy nu.. troligtvis Norge..
Citera
2023-11-07, 06:43
Medlem
Det var någon som skrev att bästa sättet är att springa iväg vid konfrontation vilket var jävligt sant

Min fråga är vilken är den mest civiliserade/höghöjd gädda som påverkats minst av att blivit fiskad?

Dvs bor kvar med familj, har kvar jobbet etc?
Citera
2023-11-07, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 404filenotfound
Min favorit : Lennart jag töcker det är skøõõj
Han är fan bäst! Vi brukar säga just dem orden när det är något kul. Med pipig röst förstås.
Citera
2023-11-07, 08:06
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Escadron
Fick man se nån bild på klottret?
Yes! Har florerat bild i tråden plus att SVT Sundsvall gjort ett inslag där man såg klottret.
Citera
2023-11-07, 08:43
Medlem
menbrydigejs avatar
Har 304 en rebus? Hittar ej...
Citera
2023-11-07, 08:48
Medlem
odlingsbarfritids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Meeh jag vet inte vem idioten är! Det är vi som umgås med varandra som ofta använder just de orden som skämt. Hade jag känt idioten så hade han säkert inte mått så bra.

Det är en del av bekantskapskretsen som använder just de orden med pipiga röster: jag tõcker det är skõõõj.

Har inte en aning om hurdan Lennart är.
Skulle ALDRIG acceptera att ha en sådan person som vän.

Hur länge har ni varit vänner?
Citera
2023-11-07, 09:14
Medlem
palikirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson

Lyssnade igen noggrannare på #304. Nu blev jag fan sur på dumpen på riktigt! Han pratar otydligt men han säger typ:

01:22 - "En anhörig har fått ett (cancer)besked och vi vet inte hur det kommer att gå. [...] Kan ni vänta med att publicera tills vi vet hur det går iaf?"

02:55 - "Det jag är mest orolig över är min sambo."

04:05 - "Det är ingenting jag kan göra så ni väntar att publicera, så att hon kan påbörja behandling och (otydligt) det går bra där så att inte jag dödar henne indirekt?"

Han kanske inte säger explicit att det är sambon, men även därför dumpen ska ta bort detta ur samtalet så inte falska rykten heller börjar flyga!
Senast redigerad av palikir 2023-11-07 kl. 09:21.
Citera
2023-11-07, 09:15
Medlem
Insperatuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
Hahaha! Ja den är riktigt skämmig! Omg😅

Att bli avslöjad med den chatten som gift 35-åring... Finns de som tagit livet av sig för mindre :-O
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in