Citat:
Ursprungligen postat av
palikir
Lyssnade igen noggrannare på #304. Nu blev jag fan sur på dumpen på riktigt!

Han pratar otydligt men han säger typ:
01:22 - "En anhörig har fått ett (cancer)besked och vi vet inte hur det kommer att gå. [...] Kan ni vänta med att publicera tills vi vet hur det går iaf?"
02:55 - "Det jag är mest orolig över är min sambo."
04:05 - "Det är ingenting jag kan göra så ni väntar att publicera, så att hon kan påbörja behandling och (otydligt) det går bra där så att inte jag dödar henne indirekt?"
Han kanske inte säger explicit att det är sambon, men även därför dumpen ska ta bort detta ur samtalet så inte falska rykten heller börjar flyga!
Jag tycker att det är utmärkt att Dumpen lägger ut dessa samtal. Gädda 304 är ett bra exempel på att det inte finns ett spår av sympati för barnen dom sexshattar och bestämmer träff med.
Idiotjäveln var inne på att tre fyra vuxna män absolut skulle gruppknulla en trettonåring.
Sedan vrider han sig som en mask och försöker skydda sig själv genom att skylla på anhörigas hälsotillstånd. Inte en tanke på barnen eller sitt sjuka svek mot familj och vänner.
Dumpens utlagda samtal kanske kan få en till att låta bli att sexshatta och kontakta barn i sexuellt syfte. Bättre än bara en film på en flyende gädda.
Det är inte lätt att bli anhörig med en Dumpen-gädda. Ännu värre att också ha en cancer-diagnos.
Det borde gäddorna tänka på innan dom kör igång med sitt gädderi.