2023-11-06, 14:01
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Många peddovurmare som tar chansen att till och med förslå stängning av tråden för att FB-deckare lägger fram långsökta förslag på gäddidentitet.

Oskyldiga kommer inte figurera i många sekunder och det måste väl vara bättre för en oskyldig att snabbt bli friad på FB än att det skvallras om gädd-likhet på jobb och bland grannar?

När kommer rätt rebus på gädda 304?

Kanske dumpen ska göra ett smart anonymt rebusinlägg här så vi får stilla gissningarna
Citera
2023-11-06, 14:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Jag tror helt klart rätt person som är utpekad. Att näsan ser annorlunda ut beror på att bilden hos företaget är tagen ur helt annan vinkel, helt annat ljus plus att där ler han och lutar huvudet något åt sidan/bakåt. De större vikarna på nytagna bilder beror ju på just det, att tid passerat sedan företagsbilden togs.
Det han skriver till 14-åringen om sitt jobb och sin utbildning stämmer också med de kvalifikationer en sådan typ av tjänst kräver.
När hans förnamn också stämmer med han på företagsbilden så känns det ju som att det mesta stämmer. Visst han säger att han inte heter så men det är väldigt mycket som stämmer.

Du tror helt fel.
Bara att gå in på den felaktige utpekades linkedin, facebook, eller företagets hemsida och titta på en bild... jämför dessa sedan med bilden från dumpen där det står "Heh ser trött ut".

Det borde vara tydligt för vem som helst - om det inte är det. Spekulera aldrig igen kring ansiktsbilder.
Citera
2023-11-06, 14:05
Bannlyst
Dåligt av Sara att lägga ut samtalet på gädda #304.
Eftersom hon visste att han inte tagit livet av sig sig så tyckte hon att det var ok att lägga ut vad han trodde var ett privat samtal, annars hade det ju inte sett så bra ut.
Nästa gång en gädda funderar på att ta livet av sig så kanske dom inte ringer dumpen eftersom sadisten Sara spelar in och lägger ut i offentligheten.
Dom här gäddorna har sexchattat med en fiktiv 14-åring, inte ens nåt brott och många tycker det är bra om dom tar livet av sig, vad är det för fel på folk?

Dömda pedofiler som våldtagit barn däremot har jag inga problem med att dom försvinner från jordens yta.
Citera
2023-11-06, 14:13
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Kanske dumpen ska göra ett smart anonymt rebusinlägg här så vi får stilla gissningarna
Tänkte samma!
Citera
2023-11-06, 14:14
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejstefan
Dåligt av Sara att lägga ut samtalet på gädda #304.
Eftersom hon visste att han inte tagit livet av sig sig så tyckte hon att det var ok att lägga ut vad han trodde var ett privat samtal, annars hade det ju inte sett så bra ut.
Nästa gång en gädda funderar på att ta livet av sig så kanske dom inte ringer dumpen eftersom sadisten Sara spelar in och lägger ut i offentligheten.
Dom här gäddorna har sexchattat med en fiktiv 14-åring, inte ens nåt brott och många tycker det är bra om dom tar livet av sig, vad är det för fel på folk?

Dömda pedofiler som våldtagit barn däremot har jag inga problem med att dom försvinner från jordens yta.
Samtalet tillför ingenting egentligen. Han är totalexponerad. Jag tror hon njuter av att trycka till så mycket det går. Hon började ju garva när hon pratade om en eventuell efterlysning av honom. All skit aset får är bra men hon är en hycklare. Sen det där att de är tvungna att upplysa arbetsgivare på grund av att de chattat på arbetstid vad är det för jävla argument. Det handlar ju bara om hämnd. I och för sig kan man argumenera för att de presumtiva gärningsmännen ytterligare exponeras, får ögonen på sig.
Citera
2023-11-06, 14:23
Medlem
fululfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Många peddovurmare som tar chansen att till och med förslå stängning av tråden för att FB-deckare lägger fram långsökta förslag på gäddidentitet.

Oskyldiga kommer inte figurera i många sekunder och det måste väl vara bättre för en oskyldig att snabbt bli friad på FB än att det skvallras om gädd-likhet på jobb och bland grannar?

När kommer rätt rebus på gädda 304?
Jag är långt från det du föreslår mig vara (antar att det är riktat mot mig bland annat, då jag föreslog stängning av tråden). Jag är helt pro-Dumpen och helt pro-trådens syfte också. Men det är ju såklart svinilla när helt oskyldiga hängs ut och får spridning på grund av att nån svettig Flashbackare inte putsat glasögonen och inte kan se skillnad på person Y och X.
Citera
2023-11-06, 14:31
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Det är #292 BajsHank, han kommer aldrig försvinna. Det är den bästa konfrontationen i dumpens historia.

När man har en sämre dag, då är bästa medicinen BajsHanks konfrontation. Då börjar man genast skratta så att tårarna sprutar!

BajsHank - Pedofilen, myten, legenden.
Citera
2023-11-06, 14:40
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Escadron
När man har en sämre dag, då är bästa medicinen BajsHanks konfrontation. Då börjar man genast skratta så att tårarna sprutar!

https://dumpen.se/2023/10/14/hank-292-sundsvall/

BajsHank - Pedofilen, myten, legenden.
Bajs-Henke från Sundsvall spelar utan tvekan i den högsta Gädd-divisionen. Väldigt nyfiken vad han gör idag. Ifall han fått bort rödfärgen från garageväggen? Någon som kan göra en drive by och fota?
-Är det online nu?
-Nu blandar vi ihop korten!
-Hon sa att hon var 13, 14, 15!
-Jag går här, runt!
-Jag är ingen ljugare!
-Näe det var inte ETT bajs!
-Schh prata inte så högt!
-Ni vet vad jag heter?

Henke är en Gädd-stjärna! fan vad den videon är bra!
Senast redigerad av Antero-Rokka 2023-11-06 kl. 15:14.
Citera
2023-11-06, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inta-msinoiS
Den enda gädda som provocerat mig som mest (den som jag verkligen hade velat ge en käftsmäll) är Tuppen #290
https://dumpen.se/2023/10/09/tuppen-napp-290-kramfors/

Vet inte varför, tror det är hans självgodhet, hur han låter väldigt självbelåten med narcissistiska inslag och är så otroligt uppstudsig som gör mig än mer förbannad än den 'vanliga' gäddan.

Han med baskern är den jag hade velat ge en riktig jävla omgång.Han som sa att han hade sex med sin dotter på 11 år.Den jäveln skulle jag gärna ge en omgång.
Citera
2023-11-06, 14:54
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 404filenotfound
Han med baskern är den jag hade velat ge en riktig jävla omgång.Han som sa att han hade sex med sin dotter på 11 år.Den jäveln skulle jag gärna ge en omgång.
Baskern nummer?
Citera
2023-11-06, 15:05
Medlem
odlingsbarfritids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 404filenotfound

Vad jag minns så var det mest troligt skitsnack i en chatt (partner och barn har dementerat). Kanske åkte dit för nåt annat, men minns ej. Ett så dryg, så förstår att du blir arg haha.

Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Baskern nummer?

Tidig, utan nummer.

https://dumpen.se/2022/03/07/napp-fran-incestgrupp-napp-igen/
Senast redigerad av odlingsbarfritid 2023-11-06 kl. 15:11.
Citera
2023-11-06, 15:09
Medlem
I väntan på att få en bekräftad rebus på gädda 304 kollar jag in gädd-favoriten "bajs Hank".

Hur många påsar snus får han i käften? Det ser ut som om han har minst en från början. Därefter åker ett antal till in.

Någon som har info om "Hanks" liv just nu?

Jag hörde förresten att elevassistenten från Lindesberg är utskriven från vård. Han ska möjligen ha flyttat från Lindesberg till någon släkting på annan ort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in