2023-11-06, 07:05
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Första gången jag känt att jag vill avreagera mig på en gädda är den senaste (304). Kan inte sätta fingret på det, men det är något med hans uppsyn och existens som är oerhört provocerande.
Märkligt. Själv hade jag hellre slagit ut tänderna på araben som dök upp häromdagen. Den uppsynen var lika provocerande som Mehmet Askaris:

https://youtu.be/oqNfhI0fYl4?si=k6yFYQy3TN57wdJq
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-11-06 kl. 07:10.
Citera
2023-11-06, 07:31
Medlem
bess.the.bests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Ni har verkligen humor😂
Undrar om bajs hank är här inne och läser?

Såg att BajsHank sökt jobb som näringslivschef i grannkommunen för några år sedan, det hade varit nåt att falla från
Citera
2023-11-06, 07:39
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Lite svårt att få en konfrontation när gäddan kutar iväg och sticker #304.

Jo men han är ju redan uthängd med chattloggar och ansiktsbild. Hon borde i alla fall inleda samtalet med att säga att detta kommer läggas ut på dumpen. Hon uppmuntrar ju gäddor att ringa henne om de vill prata, men vem vågar ringa om hon ändå lägger ut samtalen?
Citera
2023-11-06, 08:17
Medlem
Har jag missat rebus på rabattgädda 304?

Finns någon rebus?

Gäddan 304 har en svag dialekt. Gävleområdet eller i närheten?

Någon som vet ursprung?

Lite oklart i chattloggen. Kan gäddan ha en chef och några vänner/kollegor vilka vill gruppknulla barn???

Det låter sjukt. Det borde kollas upp eller utredas. Ett porrskadat företag?
Citera
2023-11-06, 08:23
Medlem
rektumsekrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Har jag missat rebus på rabattgädda 304?

Finns någon rebus?

Gäddan 304 har en svag dialekt. Gävleområdet eller i närheten?

Någon som vet ursprung?

Lite oklart i chattloggen. Kan gäddan ha en chef och några vänner/kollegor vilka vill gruppknulla barn???

Det låter sjukt. Det borde kollas upp eller utredas. Ett porrskadat företag?

Ingen som vet vem han är??
Citera
2023-11-06, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Första gången jag känt att jag vill avreagera mig på en gädda är den senaste (304). Kan inte sätta fingret på det, men det är något med hans uppsyn och existens som är oerhört provocerande.

Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Märkligt. Själv hade jag hellre slagit ut tänderna på araben som dök upp häromdagen. Den uppsynen var lika provocerande som Mehmet Askaris:

https://youtu.be/oqNfhI0fYl4?si=k6yFYQy3TN57wdJq

Den enda gädda som provocerat mig som mest (den som jag verkligen hade velat ge en käftsmäll) är Tuppen #290
https://dumpen.se/2023/10/09/tuppen-napp-290-kramfors/

Vet inte varför, tror det är hans självgodhet, hur han låter väldigt självbelåten med narcissistiska inslag och är så otroligt uppstudsig som gör mig än mer förbannad än den 'vanliga' gäddan.
Citera
2023-11-06, 08:59
Medlem
Ingen som vet vem #304 är? Nån lär veta? Isåfall snälla ladda upp rebus så fort som möjligt. Hans ångest är bland det värsta jag hört, det är "det skiter sig med frugan" "Bajs hank" och sedan denna som är dem mest ångest fyllda gäddorna jag hört på sidan, man verkligen hör självmords viljan i dem😂 aaaand i love it!!!! Så underbart att verkligen höra deras liv falla ihop precis som deras offers
Citera
2023-11-06, 09:10
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inta-msinoiS
Den enda gädda som provocerat mig som mest (den som jag verkligen hade velat ge en käftsmäll) är Tuppen #290

Vet inte varför, tror det är hans självgodhet, hur han låter väldigt självbelåten med narcissistiska inslag och är så otroligt uppstudsig som gör mig än mer förbannad än den 'vanliga' gäddan.
Håller med om #290. Det räcker med att se konfrontationen utan ljud för att vilja se honom spotta tänder. Men det finns fler, säkert ett tjugotal, jag hade velat se tandlösa.
Citera
2023-11-06, 09:17
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Håller med om #290. Det räcker med att se konfrontationen utan ljud för att vilja se honom spotta tänder. Men det finns fler, säkert ett tjugotal, jag hade velat se tandlösa.

Äh, den där tjommen är ju på väg att börja gråta vilken sekund som helst. Hans kaxiga image är ett försvar, men han är lika patetisk som alla andra och vet det.
Citera
2023-11-06, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inta-msinoiS

Jag håller med dig 100%... han e så äckligt självgod att man vill slå bort dedär äckliga leendet från hans äckliga peddo ansikte
Citera
2023-11-06, 09:48
Medlem
304:an är nästan lika lång som Patrik. 195 enligt chatten. Någon måste känna igen äcklet?

Rötterna i Hälsingland? Flyttat till jobb i Stockholm?

Konsult i kostym? Jobbar med matte? Tränar på gym?

Kan ha en chef och kollegor/vänner med väldigt snedvriden och sjuk syn på sex med minderåriga.

Rebus?
Citera
2023-11-06, 09:59
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Faktiskt det smartaste som går att göra i den situationen. 300+ gäddor har lärt oss vilka som fastnar på näthinnan och vilka som försvinner. De som fastnar permanent här i tråden är gäddorna som antingen ångestdampar ur (Bajs-Hank, Det går åt helvete med frugan etc) eller aggromuppar som är hånfulla eller ska slåss (skåningen på båtterminalen, knarkdåren på Malmö Central som ville injicera heroin i en trettonåring, den dryge Mp-politikern etc). Sådana kommer man ihåg. Gäddor som bara springer får det hett om öronen i några dygn och slinker sedan undan. Vem kommer exempelvis ihåg killen i grå kostym som sprang som en oljad blixt i Malmö för ett par år sedan? Jag minns inte ens gäddnamnet på honom, bara hans ryggtavla som försvann nerför gatan. Och vem kommer ihåg den unge killen som sprang upp i sin trappuppgång i Norrköping förra hösten? Eller Elfsborgsgäddan? Han sprang också iväg. Alla dessa är bortglömda idag. Tricket är alltså att inte stanna kvar och förklara/bråka/ifrågasätta. Den här killen lubbade allt vad han orkade och om en vecka är han bortglömd. Det är så vi människor och tråden fungerar.

Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Skillnaden nu är att han har ett 15 minuters samtal där han gråter och tjuter publicerat tillsammans med sina loggar. Han har inte bara lubbat iväg.

Ja, just telefonsamtalet gör att man kommer minnas #304 lite mer. Ingenting blev bättre för gäddan för att han ringde och bölade i en kvart. Men han tänkte nog inte just då att det spelas in och kommer läggas upp.

Det bästa han kunnat göra är att direkt gå till sin partner och sin arbetsgivare, lägga alla kort på bordet och göra det före Dumpen ringer. Då finns ju en chans till förlåtelse, även om den är väldigt liten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in