2023-11-05, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snuskhora
Känns som hon är på en annan planet i sina senaste instagram storys. Psykakuten nästa.

Hon har varit helt väck senaste dagarna. Mycker värre än vanligt
2023-11-05, 23:26
Medlem
ElDivinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Det märks om man sett hur hennes beteende förvärrats i hennes lives. Hon kan sitta och prata och vänta på ett svar och verka få det och diskutera emot, detta långa stunder.

Även på sina lives säger hon ofta att hon vet eller ser allt, bland annat härom dagen så inbillar hon sig saker om oss som hänger på flashback.
Hon tror hon hör vad andra tänker eller att hon känner det på sig.
Kanske är det på grund av mycket droger.

Hur som helst är hon så jäkla väck nu, finns ingen logik alls i det hon gör eller säger.

En av senaste som hon gjorde i en live var Bumbi jeopardy. Hon skulle själv ställa frågan och svara på frågan. Svaret på frågan skulle vara "Vad är...." och så skulle hon äta något.

Helt obegriplig live där hon själv ställde frågor och svarade på frågan och käkade en grönsak när hon svarat.
Konstiga frågor och konstiga svar
T ex
Bumbi - jag har aldrig kysst en tjej i hela mitt liv
Bumbi - vad är en tjej
Och så vidare

Ja, du har helt rätt!

Ingen sömn på nästan tre dagar och opiater i mängder på det skulle dock ge dem flesta liknande symtom.

Hon nämnde också i liven precis att hon "är i en annan värd" just nu så.

Eftersom hon nyligen både varit på akuten och ringt ambulans 2 gånger inom de senaste 72 timmarna så borde dem ju egentligen tvångsintaget henne på psyket men det finns väl inte tillräckligt med resurser så dem skiter i det.
2023-11-06, 01:19
Medlem
Citat:
Det märks om man sett hur hennes beteende förvärrats i hennes lives. Hon kan sitta och prata och vänta på ett svar och verka få det och diskutera emot, detta långa stunder.

Även på sina lives säger hon ofta att hon vet eller ser allt, bland annat härom dagen så inbillar hon sig saker om oss som hänger på flashback.
Hon tror hon hör vad andra tänker eller att hon känner det på sig.
Kanske är det på grund av mycket droger.

Hur som helst är hon så jäkla väck nu, finns ingen logik alls i det hon gör eller säger.

En av senaste som hon gjorde i en live var Bumbi jeopardy. Hon skulle själv ställa frågan och svara på frågan. Svaret på frågan skulle vara "Vad är...." och så skulle hon äta något.

Helt obegriplig live där hon själv ställde frågor och svarade på frågan och käkade en grönsak när hon svarat.
Konstiga frågor och konstiga svar
T ex
Bumbi - jag har aldrig kysst en tjej i hela mitt liv
Bumbi - vad är en tjej
Och så vidare

Bumbi - vem är ängelholms farligaste psykopat?.
Bumbi - vem är tiktoktiggaren?.
Bumbi - vem är gargamels bortglömda syster?
Peddochrille - vem var översexuell åsneknullare?.
Peddochrille - vem är duschrunkaren?.
Peddochrille - vem är fylleköraren?.
2023-11-06, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angelholmsbo1984
Bumbi - vem är ängelholms farligaste psykopat?.
Bumbi - vem är tiktoktiggaren?.
Bumbi - vem är gargamels bortglömda syster?
Peddochrille - vem var översexuell åsneknullare?.
Peddochrille - vem är duschrunkaren?.
Peddochrille - vem är fylleköraren?.

🤣🤣🤣🤣
2023-11-06, 01:46
Medlem
Von.pigpelts avatar
https://youtu.be/4LbS3jLfG7U?si=ubwMitdwqBzX6wUn

Anjo reagerar på liven med pedofilen Chrille, såg på TikTok pillerpundarn bumbi hade varit snabb med att kommentera på hans video.

Du kanske har glömt att du satt i flera lives och försvarade det aset? Blockade alla som hade något att påpeka om den vidriga jävlen, du är minst lika vidrig och jag anser dig medskyldig i det hela då du försökt sopa detta under mattan tillsammans med Chrille.

Du är rutten rakt igenom precis som han.
Du försöker bara rädda ditt egna skin igenom att kommentera på Anjos video och leka skenhelig.
Du tyckte inte detta var ett problem för några dagar sedan bara?! Sen när han inte ville umgås med dig börjar du själv kalla han det ena och det andra. Blä.

Hon har ljugit i så många dagar nu om sin rygg m.m så hon själv har satt sig i ett mer maniskt läge än nödvändigt, idioten har satt sig på repeat och trycker i sig opiater på detta, En kombo för att lyckas!

Att det ör oxy eller tramadol hon har varit på jakt efter i förstahandsval har jag fattat hela tiden.
Hennes älskade ”systrar” tycker fortfarande att detta sjunkande skepp är något att vara avundsjuka på?
Är det inte dags för dom att ta en paus från solen och ta sitt ansvar som ”familj”?

Nu har hon tagit sitt missbruk till offentligheten som hon annars har kämpat hårt för att dölja under hela den här tiden, borde inte det ringa en varningssignal hos dom?
Hon är manisk nonstop så fort hon slår upp sina jävla ögon.

Men ja dom har ju sitt på det torra och behöver inte handskas med skiten, det låter dom privatpersoner i Skåne stå ut med istället.

Ringer idioten ambulansen igen så tycker jag det är på sin plats att börja göra anmälningar på henne om falsklarm. Även om det inte händer något rättsligt lär dom få upp info om det när det är hon som ringer in. (Om dom inte redan har det.)

Tror fan det är dags för en sväng på psyket för dig snart lilla gumman, det hade gjort dig gott.
2023-11-06, 12:27
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Hon har varit helt väck senaste dagarna. Mycker värre än vanligt

Har noll koll på hur länge hon käkat opioider, men har läst hela tråden (kollar lives som länkas här osv), och har ju koll på att hon inte är 💯 upstairs..
Men alltså, hur kan hon fortfarande bli påverkad att hon typ sluddrar/noddar framför kameran som vissa av er skriver (inget jag själv bevittnat då jag inte sett hennes senaste lives)..?

Är det OxyContin hon äter regelbundet så skjuter ju toleransen i höjd oerhört snabbt, så vad ska då några Citodon göra?
Ge henne magknip möjligtvis..
Kanske att en näve tramadol åtminstone får bort/lindrar de värsta abstinensbesvären.
Men hon blir knappast påtänd av dom.

Men att skutta omkring ute, diska, filma osv mitt i en Oxy-avtändning är jag hyfsat säker på att hon inte hade orkat.

Kan det vara något av hennes andra läkemedel som isf boostar dessa och hon därför får ”effekt” varje gång?
Eller så är det något annat hon tar som gör henne så påtänd helt enkelt.
2023-11-06, 12:34
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Har noll koll på hur länge hon käkat opioider, men har läst hela tråden (kollar lives som länkas här osv), och har ju koll på att hon inte är 💯 upstairs..
Men alltså, hur kan hon fortfarande bli påverkad att hon typ sluddrar/noddar framför kameran som vissa av er skriver (inget jag själv bevittnat då jag inte sett hennes senaste lives)..?

Är det OxyContin hon äter regelbundet så skjuter ju toleransen i höjd oerhört snabbt, så vad ska då några Citodon göra?
Ge henne magknip möjligtvis..
Kanske att en näve tramadol åtminstone får bort/lindrar de värsta abstinensbesvären.
Men hon blir knappast påtänd av dom.

Men att skutta omkring ute, diska, filma osv mitt i en Oxy-avtändning är jag hyfsat säker på att hon inte hade orkat.

Kan det vara något av hennes andra läkemedel som isf boostar dessa och hon därför får ”effekt” varje gång?
Eller så är det något annat hon tar som gör henne så påtänd helt enkelt.

Hon är ju schizofren och har själv beskrivit hur hon blir manisk på nätterna (därför hon livear hela nätterna och inte sover). Käkar man massa opiater när man är schizofren kan det få alla möjliga konstiga biverkningar som bland annat utlösa ett psykostillstånd, mani osv.
2023-11-06, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
https://youtu.be/4LbS3jLfG7U?si=ubwMitdwqBzX6wUn

Anjo reagerar på liven med pedofilen Chrille, såg på TikTok pillerpundarn bumbi hade varit snabb med att kommentera på hans video.

Du kanske har glömt att du satt i flera lives och försvarade det aset? Blockade alla som hade något att påpeka om den vidriga jävlen, du är minst lika vidrig och jag anser dig medskyldig i det hela då du försökt sopa detta under mattan tillsammans med Chrille.

Du är rutten rakt igenom precis som han.
Du försöker bara rädda ditt egna skin igenom att kommentera på Anjos video och leka skenhelig.
Du tyckte inte detta var ett problem för några dagar sedan bara?! Sen när han inte ville umgås med dig börjar du själv kalla han det ena och det andra. Blä.

Hon har ljugit i så många dagar nu om sin rygg m.m så hon själv har satt sig i ett mer maniskt läge än nödvändigt, idioten har satt sig på repeat och trycker i sig opiater på detta, En kombo för att lyckas!

Att det ör oxy eller tramadol hon har varit på jakt efter i förstahandsval har jag fattat hela tiden.
Hennes älskade ”systrar” tycker fortfarande att detta sjunkande skepp är något att vara avundsjuka på?
Är det inte dags för dom att ta en paus från solen och ta sitt ansvar som ”familj”?

Nu har hon tagit sitt missbruk till offentligheten som hon annars har kämpat hårt för att dölja under hela den här tiden, borde inte det ringa en varningssignal hos dom?
Hon är manisk nonstop så fort hon slår upp sina jävla ögon.

Men ja dom har ju sitt på det torra och behöver inte handskas med skiten, det låter dom privatpersoner i Skåne stå ut med istället.

Ringer idioten ambulansen igen så tycker jag det är på sin plats att börja göra anmälningar på henne om falsklarm. Även om det inte händer något rättsligt lär dom få upp info om det när det är hon som ringer in. (Om dom inte redan har det.)

Tror fan det är dags för en sväng på psyket för dig snart lilla gumman, det hade gjort dig gott.

Hon är en klassisk blandmissbrukare och blandar det hon kommer över, upp och ner, höger eller vänster spelar ingen roll..
2023-11-06, 13:03
Medlem
ElDivinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 81032041X6
Hon är en klassisk blandmissbrukare och blandar det hon kommer över, upp och ner, höger eller vänster spelar ingen roll..

Alltså vill Bumbiana punda så får hon ju göra det. Inget som någon har att göra med egentligen.
2023-11-06, 13:10
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElDivino
Alltså vill Bumbiana punda så får hon ju göra det. Inget som någon har att göra med egentligen.

Det är ju tyvärr olagligt att punda i Sverige. I alla fall om du inte ens har recept på de narkotikaklassade läkemedlen som du vill punda på.
2023-11-06, 13:17
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElDivino
att vara blandmissbrukare, ta och jaga mediciner som ska skrivas ut av läkare är nog ganska olagligt, att sen hon får fortsätta göra detta "live" utan konsekvenser är för mig helt sjukt!

hon köper piller olagligt och sedan hög som ett hus frågar efter mera varje kväll
väldigt märkligt att ingen myndighet reagerat utan låter det fortsätta

hon borde sitta på ett hem, att hennes botox syster Sara inte tagit avtstånd, sagt upp kontakten är en gåta, men Bumbi är en "förebild" enligt Botox Sara, så jag antar att smak för "godis" går i familjen
Senast redigerad av DayNite 2023-11-06 kl. 13:22.
2023-11-06, 13:34
Medlem
ElDivinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Det är ju tyvärr olagligt att punda i Sverige. I alla fall om du inte ens har recept på de narkotikaklassade läkemedlen som du vill punda på.

Ja men det finns olagliga saker som är värre än att punda. Väljer hon att skada sig själv så går det inte ut över någon annan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in