2024-04-28, 03:02
  #9013
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Är det bekräftat att hon köpa droger där i somras? Vad för droger isåfall?

Ja det är det flertal gånger.

Oxycontin/tramadol om dumbi själv får välja.
(hon röker även brass när det när det bjuds på och även tjack/adhd mediciner. )
Hon verkade lugna sig med det ett tag under sin spelrush nu men verkar vara åter tillbaka på det.
Och lär bli mer av det nu den kommande tiden då spelandet kommer bli begränsat för kräket, hon byter bara ut beroende.
2024-04-28, 03:29
  #9014
Medlem
Hej Bumbi!

DIN video om beroende: en snabb uträkning visar att 2-3% av DINA följare har sett videon, knappt 1 promille har kommenterat den.
Slutsats: slösa inte tid på fler videos som inte ger varken DIG eller någon annan något.

Angående personen DU tänkte blocka för att den inte hade någon profilbild: "Du har alltid varit trevlig mot mig men jag känner inte dig och jag tycker det känns opersonligt om man inte berättar vem man är. Du har en minut på dig att skicka bild på dig med dagens datum annars hade jag tänkt blocka dig. Jag känner mig ensammast i världen".
Den personen har följt DIG längre än vad jag gjort.
När DU lånar (lurar) folk på pengar spelar det ingen roll vad personen heter, hur gammal den är eller om personen egentligen inte har råd att låna DIG pengar. Så länge DU får DITT så är DU nöjd! Det kallas för dubbelmoral vilket verkligen inte är populärt i världen så som den ser ut idag.
Slutsats: vi alla förstår att DU känner dig ensam men det är helt och hållet din egen förtjänst. Folk har börjat inse ditt beteende och DU står nu ensam kvar, ingen familj som bryr sig, inga följare som bryr sig, de skriver knappt längre i chatten, var det värt det?
Alteregot "Emelie Bumbi" är slut, DU körde det rakt ner i botten, ett socialt medie självmord. Äntligen får vi bevittna slutet på denna galna saga, för det här kan DU aldrig återhämta dig ifrån.

Ett tips från mig till DIG: börja bry DIG om sånt som verkligen betyder något i livet, lämna all social media och lyssna och ta hjälp ifrån professionella människor. Det är iaf en start!
2024-04-28, 05:18
  #9015
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Hej Bumbi!

DIN video om beroende: en snabb uträkning visar att 2-3% av DINA följare har sett videon, knappt 1 promille har kommenterat den.
Slutsats: slösa inte tid på fler videos som inte ger varken DIG eller någon annan något.

Angående personen DU tänkte blocka för att den inte hade någon profilbild: "Du har alltid varit trevlig mot mig men jag känner inte dig och jag tycker det känns opersonligt om man inte berättar vem man är. Du har en minut på dig att skicka bild på dig med dagens datum annars hade jag tänkt blocka dig. Jag känner mig ensammast i världen".
Den personen har följt DIG längre än vad jag gjort.
När DU lånar (lurar) folk på pengar spelar det ingen roll vad personen heter, hur gammal den är eller om personen egentligen inte har råd att låna DIG pengar. Så länge DU får DITT så är DU nöjd! Det kallas för dubbelmoral vilket verkligen inte är populärt i världen så som den ser ut idag.
Slutsats: vi alla förstår att DU känner dig ensam men det är helt och hållet din egen förtjänst. Folk har börjat inse ditt beteende och DU står nu ensam kvar, ingen familj som bryr sig, inga följare som bryr sig, de skriver knappt längre i chatten, var det värt det?
Alteregot "Emelie Bumbi" är slut, DU körde det rakt ner i botten, ett socialt medie självmord. Äntligen får vi bevittna slutet på denna galna saga, för det här kan DU aldrig återhämta dig ifrån.

Ett tips från mig till DIG: börja bry DIG om sånt som verkligen betyder något i livet, lämna all social media och lyssna och ta hjälp ifrån professionella människor. Det är iaf en start!

Väldigt bra skrivet måste jag få säga!
Tyvärr är jag rädd att dåren kommer sluta läsa efter ca 20% in i texten då du har rätt i precis varje ord du skriver.
Brukar bli jobbigt för drottningen då.

Hon tror hon blockar ”fake” konton, snälla lilla dumbi då får du nog ta och blockera majoriteten av dina följare om du ska rensa bort dom som inte är genuina.
Fake eller inte den stora massan följer dig för att se ditt förfall eller garva åt dig INTE med dig.

Sen har vi ju givetvis dom där följarna som besitter noll tankeförmåga lite som du själv, lika barn leka bäst har jag hört.
(Som tur är finns det inte många av er, men dom som finns räcker gott och väl.)

Är så underbart att statistiken talar för sig själv och hon snart är ett minne blott.

Från det ena till det andra, hörde jag någonstans att byfånen sa att hon skulle köpa en webcam för kommande lives och videos?
Kan ju vara smart att ha en data först kanske? Kan vara en stor fördel, men vad vet jag.

#bortmeddumbi
2024-04-28, 07:31
  #9016
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Ja det är det flertal gånger.

Oxycontin/tramadol om dumbi själv får välja.
(hon röker även brass när det när det bjuds på och även tjack/adhd mediciner. )
Hon verkade lugna sig med det ett tag under sin spelrush nu men verkar vara åter tillbaka på det.
Och lär bli mer av det nu den kommande tiden då spelandet kommer bli begränsat för kräket, hon byter bara ut beroende.

Alltid såna här inlägg som förpestar tråden med rena påhitt av någon som alltid skriver i affekt.
2024-04-28, 07:54
  #9017
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Alltid såna här inlägg som förpestar tråden med rena påhitt av någon som alltid skriver i affekt.

Blablabla stick du istället. Bumbi behöver nog mer swish skulle jag tippa på.
2024-04-28, 09:33
  #9018
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Alltid såna här inlägg som förpestar tråden med rena påhitt av någon som alltid skriver i affekt.

Så Oxyn hon själv visade upp var fake? Kanske var sockerpiller i kartorna 😂
2024-04-28, 10:10
  #9019
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Så Oxyn hon själv visade upp var fake? Kanske var sockerpiller i kartorna 😂

Eller alla läkarbesöken hon var på för att försöka få ut med hennes egna ord ”bättre piller än dom här jävla citodonen, dom hjälper ju ändå ingenting fett svaga är dom.”
2024-04-28, 11:00
  #9020
Medlem
Hon har ju smärttröskel = 0 också. Får panik för minsta lilla smärta. Men hade hon bara börjat röra på sig hade det gått över. Men hon söker snabba fix hela tiden. Hade nog inte klarat att stå i kö ens en gång.
2024-04-28, 12:32
  #9021
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganghataren
Inte för att det har någon betydelse men är hon lesbisk. Tyckte jag såg det någonstans. Jag har varken problem med lesbiska eller bögar men jag tyckte att jag såg det någonstans. Kan ha fel. Ursäkta i så fall.

Hon sa det senast I går att hon är 100% intresserad bara av tjejer . Hon uttryckte sig också att hon hatar män el hatar jag tycker inte om dem .
Men visa upp sig för de hatade männen gick bra på OF .... bara de betalade 😃
2024-04-28, 12:44
  #9022
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Eller alla läkarbesöken hon var på för att försöka få ut med hennes egna ord ”bättre piller än dom här jävla citodonen, dom hjälper ju ändå ingenting fett svaga är dom.”

Haha ja, exakt!

Jag tror det kommer bli mer klagande över ryggen och tänder nu när spelandet kommer begränsas.
2024-04-28, 13:58
  #9023
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Hon sa det senast I går att hon är 100% intresserad bara av tjejer . Hon uttryckte sig också att hon hatar män el hatar jag tycker inte om dem .
Men visa upp sig för de hatade männen gick bra på OF .... bara de betalade 😃

Hon har ju även vid flera tillfällen pratat om snubbar hon växt upp med som blir benämnda som hennes ex.. och det var innan jag "var lesbisk"

Hon har garanterat legat på rygg för mer än bara damer. Sen att inget av könen hade velat ta i hennes med tång i ett seriöst förhållande underlättar nog hennes misstänkte asexuella sida, vilket jag tror mer på. Hon har fått kuk, hon har smakat köttros men inget tilltalar henne..

Lättare att säga att man är lesbisk för en generellt snällare och ödmjuka kvinnlig publik, hon har märkt att det är oftare lättare att manipulera kvinnor som bara vill väl än snubbar som vill tömma och glömma.
2024-04-28, 13:59
  #9024
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Haha ja, exakt!

Jag tror det kommer bli mer klagande över ryggen och tänder nu när spelandet kommer begränsas.

Absolut och mycket mer maniskt snackade och smackande. Välkommen tillbaka pillerpundarn dumbi

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in