https://youtu.be/4LbS3jLfG7U?si=ubwMitdwqBzX6wUn
Anjo reagerar på liven med pedofilen Chrille, såg på TikTok pillerpundarn bumbi hade varit snabb med att kommentera på hans video.
Du kanske har glömt att du satt i flera lives och försvarade det aset? Blockade alla som hade något att påpeka om den vidriga jävlen, du är minst lika vidrig och jag anser dig medskyldig i det hela då du försökt sopa detta under mattan tillsammans med Chrille.
Du är rutten rakt igenom precis som han.
Du försöker bara rädda ditt egna skin igenom att kommentera på Anjos video och leka skenhelig.
Du tyckte inte detta var ett problem för några dagar sedan bara?! Sen när han inte ville umgås med dig börjar du själv kalla han det ena och det andra. Blä.
Hon har ljugit i så många dagar nu om sin rygg m.m så hon själv har satt sig i ett mer maniskt läge än nödvändigt, idioten har satt sig på repeat och trycker i sig opiater på detta, En kombo för att lyckas!
Att det ör oxy eller tramadol hon har varit på jakt efter i förstahandsval har jag fattat hela tiden.
Hennes älskade ”systrar” tycker fortfarande att detta sjunkande skepp är något att vara avundsjuka på?
Är det inte dags för dom att ta en paus från solen och ta sitt ansvar som ”familj”?
Nu har hon tagit sitt missbruk till offentligheten som hon annars har kämpat hårt för att dölja under hela den här tiden, borde inte det ringa en varningssignal hos dom?
Hon är manisk nonstop så fort hon slår upp sina jävla ögon.
Men ja dom har ju sitt på det torra och behöver inte handskas med skiten, det låter dom privatpersoner i Skåne stå ut med istället.
Ringer idioten ambulansen igen så tycker jag det är på sin plats att börja göra anmälningar på henne om falsklarm. Även om det inte händer något rättsligt lär dom få upp info om det när det är hon som ringer in. (Om dom inte redan har det.)
Tror fan det är dags för en sväng på psyket för dig snart lilla gumman, det hade gjort dig gott.