2023-11-04, 22:24
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wuz
Trams...

Varför så upprörd över att Arsenal var katastrofala? Säger jag dribblande neger förstår alla vem jag menar, så svara på frågorna i stället för att skriva skit.

Katastrofala? Arsenal dominerade Newcastle över stora delar, när senaste gjorde ett annat lag i PL det på St James? Hade dom inte saknat Ø/ESR och Jesus så hade matchen varit vunnen.

Det är endast Arsenal och Liverpool som vunnit på St James. Men jag längtar efter att se Spurs spela där.

Och när du benämner en spelar sådär så vet jag inte alls vem du menar, för det finns så sjukt många svarta spelare i PL som är jävligt tekniska. Skriv ut namn och bete sig som en vuxen istället.
Citera
2023-11-04, 22:25
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Klopp är lugn som en filbunke så förstår inte din jämförelse

Skulle inte förvåna mig om det blir avstängning för Arteta. Om nu domarna ska tillämpa regelboken korrekt för en gångs skull.
Citera
2023-11-04, 22:25
Medlem
srsbizs avatar
Citat:
Enkom pga nya regeln, blir man avstängd får man inte ens prata med pressen inför nästa match om minnet inte sviker.

Kanske dags för tränare att protestera och helt enkelt strunta i att ge intervjuer då (lär vara böter på att inte ställa upp på intervjuer...) för att visa sitt missnöje.
Citera
2023-11-04, 22:26
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Klopp är lugn som en filbunke så förstår inte din jämförelse

Har bara läst om orden tänkte se den sen.

https://youtu.be/jeJxDBaPZuo?si=R44WdGafTwewGZJc
Här har du presskonferensen
Citera
2023-11-04, 22:27
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Skulle inte förvåna mig om det blir avstängning för Arteta. Om nu domarna ska tillämpa regelboken korrekt för en gångs skull.
Jag ska se den sen, VvD fick betala dyrt för sin obetydliga mening.
Citera
2023-11-04, 22:27
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
https://youtu.be/jeJxDBaPZuo?si=R44WdGafTwewGZJc
Här har du presskonferensen
Tack!

Läst något om ev Saka skada i efterhand?
Citera
2023-11-04, 22:29
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srsbiz
Kanske dags för tränare att protestera och helt enkelt strunta i att ge intervjuer då (lär vara böter på att inte ställa upp på intervjuer...) för att visa sitt missnöje.
Man bör nog vara närvarande men kan ju skylla på stämbandsproblem eller bara småsnacka hihi
Det vill nog tränare göra ändå när frågorna är på låg nivå.
Citera
2023-11-04, 22:29
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Hör vad jag skriver. Jag letar inte anledningar till att vi förlorade, VI SKAPADE INGET SJÄLVA!

Jag var inte ens särskilt gnällig över Newcastles mål. Det var inte det värsta VAR gjorde idag (host armbåge host) Det enda jag ställde var en simpel fråga varför man inte kan ha en vinkel (eller teknik) som visar om en boll är över linjen eller inte.
Du vill att var ska gå in på sidlinjer/kortlinjer, du vill att var rummet skall få mer makt allt pga ditt lag blev drabbat, dessa diskussioner kommer aldrig få ett slut så länge vi har var, iaf så länge folk som du spyr ur sig. Jag har inte ens kommenterat ang tottenham-Liverpool var situationen, bara att det är okej då var inte gick in.
Citera
2023-11-04, 22:30
Medlem
Imbazs avatar
Fel
Citera
2023-11-04, 22:32
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:

Vad gjorde han?

Edit: jag hoppas han reagerade. För Arteta, likt Klopp, Mourinho, Wenger, sir Alex osv är tränare som brinne för att vinna varje match. Det ska man inte bestraffas för sålänge dom inte hotar någon eller liknande dumhet
Citera
2023-11-04, 22:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Katastrofala? Arsenal dominerade Newcastle över stora delar, när senaste gjorde ett annat lag i PL det på St James? Hade dom inte saknat Ø/ESR och Jesus så hade matchen varit vunnen.

Det är endast Arsenal och Liverpool som vunnit på St James. Men jag längtar efter att se Spurs spela där.

Och när du benämner en spelar sådär så vet jag inte alls vem du menar, för det finns så sjukt många svarta spelare i PL som är jävligt tekniska. Skriv ut namn och bete sig som en vuxen istället.

Katastrofala var ni.

All statistik säger att Newcastle skulle vunnit den här matchen. Att ta bollen hem till farmor under stora delar av matchen betyder inte att man dominerar. Man måste producera framåt också.

Håna inte en legitim klubb när du håller på ett köpelag som heter ArabEmirates FC.

Doku är en neger som är känd för sin dribbling och därav kallar jag honom för citys dribblande neger.
Citera
2023-11-04, 22:33
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Du vill att var ska gå in på sidlinjer/kortlinjer, du vill att var rummet skall få mer makt allt pga ditt lag blev drabbat, dessa diskussioner kommer aldrig få ett slut så länge vi har var, iaf så länge folk som du spyr ur sig. Jag har inte ens kommenterat ang tottenham-Liverpool var situationen, bara att det är okej då var inte gick in.

Det här blir det sista jag skriver till dig i frågan, för du förstår uppenbarligen ändå inte vad jag skriver.

Jag vill INTE att VAR ska ha mer att säga till om. Men om bollen är över linjen är en sak VAR ska kolla på, det var därför de gjorde det idag. Men har de då inte rätt hjälp för att kunna avgöra svart eller vitt (eftersom det är ett sånt beslut) så bör de ju fixa det. Eller ta bort det som en sak VAR ska kolla och ge tillbaka beslutet till domarna på planen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in