2023-07-03, 22:32
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Släppa in massor av mål? Keane och Maguire framför Pickford hade kunnat bli magi

Haha, försvara hårt och rensa långt 😁
Citera
2023-07-03, 22:33
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Rist i tabellen och WH ramlar ur hehe
Klopp’s ersättare kan mycket möjligt heta De Zerbi, vår härmapa likt Arteta - Pep..
Samtidigt vinner West Ham EL och får en CL plats i Championsship.. Skulle det vara okej att spelare CL då?
Varför inte Benitez en gång till? Tror Simone hade varit perfekt i Liverpool om han väljer att lämna Atleti någon gång?
Citera
2023-07-03, 22:34
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Jag som trodde Gerrard skulle ersätta Klopp
0%, dom chanserna har han bränt. Inte tillräckligt bra i tränarrollen om inget magiskt händer är väl bäst att tillägga.
Citera
2023-07-03, 22:35
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Haha, försvara hårt och rensa långt 😁
Då borde han gå till Stoke
Citera
2023-07-03, 22:40
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Helt missat summan men ja jäklar. Vad hände med Caicedo då? Eller ska dom spendera runt 120-130 miljoner pund på två spelare som har ca 60 PL-matcher ihop? Dom räknar kallt med att det inte är några one season wonders iaf 😁

Vilka hittar du? Det finns inte så många väl. Jag tror nog Arteta behåller Partey en säsong till ifall det inte blir någon Lavia, och det lär inte bli av om Chelsea är intresserade på allvar.
Ja summan är tokhög och ännu en spelare är på väg till Chelsea, Ângelo, Brasilien..

Det är skralt med fynd, min tanke är att göra om Valverde till hälft DM, har spelat några DM men var 4 år sen men tror har har kunskapen. Äger man bollen behöver vi inte försvara 😎 enkel matte..

Möjligt ni får behålla Partey men känns hugget som stucket, vill han vara kvar? Har inte sett gör eller emot då bara en undran.
Xhaka lämnar med största sannolikhet, lovad att få gå om ni tog in en DM.
Citera
2023-07-03, 22:41
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
0%, dom chanserna har han bränt. Inte tillräckligt bra i tränarrollen om inget magiskt händer är väl bäst att tillägga.

Ja, han visade ganska tydligt i Villa att han är väldigt taktiskt begränsad. Det var lite synd för det hade varit coolt att se honom som tränare i Liverpool och kanske äntligen få lyfta PL-bucklan. Efter Saudi hoppas jag han aldrig mer får ett tränarjobb i PL, pinsamt att välja pengarna såhär tidigt i sin tränarkarriär.
Citera
2023-07-03, 22:43
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Då borde han gå till Stoke

Ja gärna för mig för då lär dom aldrig ta sig upp i PL igen. Fan vad jag hatade dom matcherna.. Tony Pulis hatade Wenger och Wenger hatade Stoke och deras långa inkast. 😁
Citera
2023-07-03, 22:46
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ja gärna för mig för då lär dom aldrig ta sig upp i PL igen. Fan vad jag hatade dom matcherna.. Tony Pulis hatade Wenger och Wenger hatade Stoke och deras långa inkast. 😁
Det gör dom väl ändå inte? Vem fan gillade Stoke? Hatade också argumentet "skulle Messi klara av en kall bortamatch i Stoke"... Klart som fan han skulle och hade joggat igenom försvaret.
Citera
2023-07-03, 22:46
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Vad händer med Maquire? Blir han kvar eller skeppas han iväg?

Ligger på 190k per vecka till 2025. Ska United bli av med honom krävs en rejäl signon eller att de pröjsar en del av hans lön efter han lämnat. För några 190k per vecka kommer aldrig Maguire få igen, inte som spelare i varje fall.

Listan över ligans bäst betalda spelare är horribel läsning ur United-ögon:

https://www.spotrac.com/epl/rankings/

De Gea, Sancho, Varane, Martial… löner som på inga som helst sätt motsvarar deras prestationer i röd tröja. Löner man känt sig nödgade att erbjuda för att få spelarna, i hopp om att de ska bli klass i United. Sällan en bra lönestrategi.
Citera
2023-07-03, 22:50
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ja, han visade ganska tydligt i Villa att han är väldigt taktiskt begränsad. Det var lite synd för det hade varit coolt att se honom som tränare i Liverpool och kanske äntligen få lyfta PL-bucklan. Efter Saudi hoppas jag han aldrig mer får ett tränarjobb i PL, pinsamt att välja pengarna såhär tidigt i sin tränarkarriär.
Ja han & Lampard sitter i samma odugliga båt.
Kan man komma närmare bucklan utan att få lyfta den? T.o.m de som hatar Liverpool skulle unna honom det. Hans primetime i dagens lag hade gett några guld runt halsen.
Citera
2023-07-03, 22:55
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ja han & Lampard sitter i samma odugliga båt.
Kan man komma närmare bucklan utan att få lyfta den? T.o.m de som hatar Liverpool skulle unna honom det. Hans primetime i dagens lag hade gett några guld runt halsen.
Precis som när dom spelade så lever dom på namnet
Det var skrivet i sten att Liverpool inte skulle vinna ligan med honom i laget..
Citera
2023-07-03, 22:55
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Ligger på 190k per vecka till 2025. Ska United bli av med honom krävs en rejäl signon eller att de pröjsar en del av hans lön efter han lämnat. För några 190k per vecka kommer aldrig Maguire få igen, inte som spelare i varje fall.

Listan över ligans bäst betalda spelare är horribel läsning ur United-ögon:

https://www.spotrac.com/epl/rankings/

De Gea, Sancho, Varane, Martial… löner som på inga som helst sätt motsvarar deras prestationer i röd tröja. Löner man känt sig nödgade att erbjuda för att få spelarna, i hopp om att de ska bli klass i United. Sällan en bra lönestrategi.
Ja lönen är en aspekt att ta hänsyn till samtidigt hur länge orkar Maquire sitta på bänken utan få speltid? Till sist ryker även landslagsplatsen.
Orkar han sitta av sista 2 åren för att casha in?

Tack för sidan, aldrig sett förr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in